goede middag meiden... had een heel bericht getypt vanochtend, maar toen lag internet er alweer uit (hebben sinds gister 14.00 maar heel af en toe internet). hammelientje, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter... wat een plaatje.. stampertje, welkom meis! tas, heb een degelijke blauwe, maar bij de 2de gebruikte ik ook andere tassen (geen officiele luiertassen) en deed daar matje van de blauwe tas in.... antares.. hier staat ook alleen de wieg klaar (wel gewassen) en ligt er 1 pakje klaar, maar de maxicosi moet nog achter het schot vandaan en moet ook nog ff de bekleding ervan wassen.. wel gedaan voor ie op zolder kwam, maar ruikt na 2 jaar wssl wel wat muffig... bedje staat nog niet, de commode wel... maar ligt helemaal vol... komende week maar eens kijken of ik de luiers, washandjes en andere kleding kan vinden achter het schot.... badje moet ik ook nog ff zoeken.... oeps... ga weer ff verder, moet nog zoveel doen voor de verjaardag van de oudste morgen....
I'am back... Laptop kapot en de iPad bij me ouders vergeten. Wel meegelezen op me telefoon. @hammelientje & zwangerevrouw, gefeliciteerd meiden. @hammelientje wat een mooie foto's. Kreeg er brok van in mijn keel.. @Nieuwe meiden, meelezend of die reageren.. welkom! @stampertje, leuk dat je er bij bent. Ik haak gewoon gewoon weer in hoor meiden, liep zover achter. Wil ff een mega JOEPIE delen hier: IK HEB VERLOF
@Mayd juist baad het niet dan schaad het niet he Hier bij Noah aan 37-38 weken weet niet meer precies wanneer wonderolie geprobeerd jekkes zo vies!! En helpt dus niks he LOL Hier word er veel gewandeld en we wonen aan een straat met zo'n kaseitjes, dus als we daar met de auto overrijden brengt ook al wat beweging mee @tas hier had ik zo'n grote gekocht van Kipling, heb ik de hele tijd gebruikt en gebruik ik eigenlijk nu nog Heb er nog steeds standaard vers broekje en broek voor Noah inzitten + flesje water, koekje voor Noah en sinds ik zw ben eentje voor mama ook hahaha dus grote zak nodig LOL Hier staat er een badje maar moet het ook nog uitwassen, maar heb Noah de eerste dagen-weekjes in de keukenlavabo gewassen Kweet ouderwets, maar had zo'n last van mijn rug en dat was net op de goede hoogte. Misschien een ideetje voor andere problemen na de bevalling Ook snel gedaan he, matje ernaast water erin wassen en voila water aflaten en dan ging ik met noah naar de tafel waar de kleertjes of pyama klaar lag de tafel ging de eerste dagen maar vond de keuken iets comfortabeler... ZO zo morgen gaat onze kapoen weer naar school hoest al veel minder (JOEPIE) enkel zijn neusje loopt nog wel maar goed, we zijn de tijd van het jaar ook he :s Moet wel nog 14d de puffer gebruiken en antibiothica nemen... Maar dat is 2x per dag dus ideaal voor en na school
@Wen Ow fijn meid!!! Geniet er maar van!! Nu beginnen de tijden van wassen, strijken en vooral AFTELLEN!!!
Hammelientje gefeliciteerd met jullie dochter Yara!! supermooie naam!! heel veel geluk met z'n drieën, wat een mooi meisje ook! *smelt* stampertje welkom! minim gefeliciteerd met 33 weken! Antares doe maar kalm aan meis, straks ben jij de volgende die gaat bevallen Ryan Jacob klinkt mooi Mayke ik hoop voor je dat de thee een beetje werkt Wen heerlijk zeg verlof!! geniet er lekker van meis!! hier is bijna alles klaar, deze zaterdag de laatste dingetjes ophalen bij de babydump en dan in mijn verlof alles nog wassen en strijken en nog een paar dingetjes kopen en dan mag de kleine komen maar ik wil dan ook graag een aantal dagen overtijd lopen volgens mij als 1 van de weinige dames hier en nog maar 6 dagen werken tot mijn verlof!! deze week nog 2 en volgende week nog 4!!
Goede middag. Wat een mooi plaatje. Geniet lekker van je kindje. @Tas we hebben een grijze van de HEMA. Zat een matje in 2 zakjes voor drinken warm te houden. Tasje voor luiers (Heel makkelijk). Binnen in genoeg ruimte voor extra kleding of andere rotzooi. En aan de voor kant 2 vakken voor nog meer rotzooi. Koste nog geen 15 euro toen weet niet of ze hem nog hebben.. Ben op
@ Delilah: thnx meis! @ Eendje: wonderolie schijnt niet zo best te zijn voor de kleine... daar blijf ik vanaf hoor... @ Wen: welkom terug! hahaha
Heb zelf deze leren luiertas gekocht van Fab. Ben er heel blij mee.. Kennisgeving voor omleiding Zit te twijfelen om die olie van Weleda te gaan halen om de boel wat te versoepelen van onder zeg maar...
@eendje &delilah, nu indd lekker alles wassen. Laatste dingen voor de kleine en het kamertje kopen. En uitslapen, heel veel uitslapen....
@ Wen: schijnt ook goed te helpen... ik ken mezelf, ik ga sneller theedrinken dan mezelf down-under met iets insmeren hahaha Heb door de enorme dikke buik sowieso al moeite om daarbij te komen... Manlief was al zo lief om te bushwacken... hahahaha, daar kon ik ook al niet meer bij.
hahahaha hier doet manlief ook controle en gaat er nog eens over LOL Liet vorige keer streepje staan (dacht ik LOL) was uiteindelijk niet meer dan hier en daar nog een plukje :s Zei hij moet dit blijven staan? Ik ja das mijn streepje en hij begon te lachen jah zegt hij dan heb je er toch een beetje te veel zitten inhakken... Met gevolg alles eraf hahaha Ach ja... het groeit toch terug he
Wen, heeeerlijk met verlof! En uitslapen ga je zeker doen. Ik werk halve dagen, de middagen. Ben meestal pas rond 10 uur wakker! Heerlijk! Hier nog 3 dagen tot mn verlof
volgens mij gaat iedereen bijna met verlof ook wel logisch natuurlijk, volgens mij zijn we allemaal 30+ weken nu
wen, die olie heb ik een proefzakje van liggen... ga het straks ook maar eens proberen.. verlof.. werk officieel niet, maar doe nog wel kennissen kappen.. heb alleen 12 en 13 dec. nog klantjes staan.. en tot de kerstvakantie geef ik nog 1/2 uurtje in de week dwarsfluitles.. zelf doe ik niet meer fluiten.. heb gewoon te weinig lucht.. mis hierdoor oa de kerstdiensten...
wen, geniet van je vrije tijd andere meiden.. op naar de laatste loodjes... zijn er al meer met verlof eigenlijk??