Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tot nu toe 50 56 62 68 74 86 92 98 104 110 116 122

Vanalles wat dus...

2. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ wen: jeeeeejh :) fijn hoor, je verlof!!

@ verlof: ik zou vanaf 10 dec verlof hebben, maar zit door rugklachten nu al thuis :(

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zal straks (of morgen ;) ) eens even kijken naar je advertenties :D Onze meid heeft net een groeispurt gehad ;) Ze zit nu in maat 92/98.

Slaap lekker allemaal!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik weet niet wanneer ik verlof heb...mijn baas laat niets weten, dus ik ga 4 weken van te voren gewoon weg...... :p Niet zonder iets te zeggen hoor!

En kom pas 12 weken naderhand minimaal terug...daar ga ik wel achteraan bellen hoor, want dan wil ik een datum! Vooral als ik weer overtijd loop ofzo...en hoop maar dat het goed gaat met mijn loon.

Heb een klein contractje dus zal wel niet zoveel krijgen....

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ben bang dat er niets voor je tussen zit marije dan, want alyssa droeg dat hartje zomer..... :p

Dus of je wilt je meisje in rokje met topje laten lopen...of het zal het niet worden hihihi

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hahaha, :D , ik heb al even gekeken en het is inderdaad allemaal iets te zomerig voor nu...hahaha :D Jammer!

Wel raar dat je nog niks gehoord hebt. Kun je dat niet beter even vragen nog dan?

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmmz, ja ga eens aan onze nieuwe leiding gevende vragen of zei nog wat gehoord heeft.... En anders bel ik de baas wel als ik bevallen ben hihihi. Moet het dan toch doorgeven denk ik of niet? Of is een kaartje voldoende?

Heb dit met ons meisje allemaal niet gehad...had toen van de staat de uitkering van geld..omdat mijn contract ophield op de dag van min verlof...

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    misschien wel wat leuke winterjassen Marije?

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Iedereen is echt aan het afronden op hun werk. Lekker hoor meiden.
    Vind het ook wel raar, ga 1 mei pas weer werken.

En het komt opeens allemaal zo dichtbij. Heel fijn, maar ook wel beetje eng als ik heel eerlijk ben.

Toen ik net ook nog eens naar die mooie foto's van Hammelientje zat te kijken, kon ik het gewoon niet voorstellen dat ik ook zo klein meisje in me buik heb zitten. Is dat raar? :)

@antares, ik zou zelf naast het kaartje op een gegeven moment ook nog even bellen naar je werk. En die 12 weken gaan pas in of vanaf de uitgerekende datum. Loop je overijd houden ze die datum aan. Dus je heb 12 weken of evt iets meer als je overtijd gaat.

@mayd, ik denk dat ik ook maar aan de die olie ga. Beetje creatief met een spiegeltje op bed dan maar hahahahaha..
    Of wat hulp van vriendlief.

Weet eigenlijk niet hoe het hier is met overnachten van de man in het ziekenhuis. Hoop natuurlijk dat ik gelijk naar huis mag...:D

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goeie mogguh dames... vannacht weer een stevige nacht slaap gehad en manlief heeft me vanmorgen niet gewekt....heerlijk

zo, nu eerst maar eens aankleden en de hond uitlaten.

11. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen Meiden..

Veel geschreven weer:D.

Moet alles nog blij lezen ga ik later op de dag doen. Meiden ik ben er ff wat minder zit niet lekker in me vel veel stress en niet door de zwangerschap maar door iets anders:(. Daar door heb ik veel ongikrampen. Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle. Kom later op de dag wee terug

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden.

Hier een rotnacht achter de rug, zo eerst maar eens kijken of de koorts weer weg is bij mitch of niet, anders maar ff de ha bellen om zijn keel en oren weer na te laten kijken...

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Vonnie: pas je wel op met een te grote hoeveelheid ongikrampen meis.... balen dat je zo'n stress hebt. Misschien makkelijk gezegd, maar probeer op tijd uit te schakelen meis.

@ Caruli: ik hoop dat bij Mitch de koorts een beetje gedaald is.

@ ALL: de lijst is inmiddels bijgewerkt... ik mis alleen nog het gewicht en de lengte van Louise (beebje van zwangerevrouw) en de lengte van Yara (beebje van hammelientje)

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedemorgen allemaal! :D

Mayd, fijn dat je goed geslapen hebt! En goed bezig met de lijst! :D

Vonnie, rustig aan doen he? Dikke knuf voor jou!

Caruli, balen van de onrustige nacht. Hopelijk is de koorts gezakt!

Wen, het is ook best een beetje eng. Het is zo onbekend nog allemaal. Ik weet nog van de eerste keer dat we de eerste week na de bevalling echt in een roes hebben geleefd. Zo van, gebeurd dit echt? En dan ligt die kleine in je armen lekker te slapen en dan ben je zo gelukkig. Daar komen de tranen! ;)

Hier wel goed geslapen. Moet om 9 uur 10 bij de vk zijn. Ben benieuwd!

Wie wil er met mij buddy zijn?? :D Ik dacht eerst dat het niet echt nodig was, maar ik ken mezelf. Ik stuur makkelijker een smsje dan dat ik de laptop weer helemaal aan zet....

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie meis je weet me te vinden he dikke knuff

@MayD waar staat de lijst dan?

@Marije ik wil bedt je buddy zijn hoor!ik kan makkelijk en snel dingen plaatsen op internet kijk maar

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier siep ik pas na 1,30 uur *gaap*

jaaa en straks weer naar de tandarts,ik had tijdje terug een wortelkanaal behandeling gehad,en de noodvulling was er uit gegaan,en nu zit de achterkant van mijn tand los *snik*ik ga maar eens voor een kunsgebit kijken :p grapje

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hier ook zo van waauw is dat kindje van ons,heeft dat in mijn buik gezeten!maar het mooiste vond ik dat het lijkt als of je kindje al je hele leven bij je is!ik vond het meteen erg vertrouwd

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Marije: ik wil ook best je buddy zijn hoor... ik heb daaaagen de tijd hahaha

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat... Ik verheug me al zo op het moment dat wij onze kleine meid in de armen mogen houden

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Succes bij de tandarts Nadesy

Deel Deze Pagina