Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nadesy: succes bij de smoelsmid ;)

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    thnx meiden zou vast goedkomen :p

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    goedenmorgen dames,

@nadesy veel succes bij de tandarts.

hier een dagje vrij. twijfel wat ik ga doen of dat ik gewoon een heerlijk dagje thuis blijf zoals wel vaker de laatste tijd of dati k ff langs me opa en oma ga en langs het vrouwtje waar ik schoonmaak (nu niet meer maar na me verlof wel weer.)
    hmm twijfel twijfel. haha

@slapen vanacht super slecht geslapen heel veel wakker gelegen. en me benen wouden ook neit doen wat ik wou haha kennen jullie dat gevoel. ben op een gegeven moment zelfs in slaap gevallen met mijn benen omhoog voeten op matras knieen in de lucht..:S zo blij dat lief oordoppen inheeft tegenwoordig haha

4. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Buddy haha je hebt je eens lekker laten gaan he :D Mooie wipstoel!! :)
    Heb hier een gewone staan van Noah nog... Maar Noah zat-lag graag in de box dus we zien wel weer ;)
    @man blijven, hier mag dat ook, maar met Noah gaat dat dus niet, ik wil graag als het school is dat hij gewoon naar school gaat zodat het voor hem niet te veel verandering geeft... Zo heeft Luc ook een beetje tijd voor zichzelf en kunnen we ook eventjes met de baby wennen he, moeten hier normaal wel 5d blijven.

@Wen nee dat is niet raar het is echt een bijzonder gevoel ook als je je kleintje bij je hebt en dan bedenk je dat het kleintje al al die tijd in je zat... heeeeeel bijzonder!!! Zo vond ik dat toch he!

@vonnie rust wat meid... Denk aan jezelf! dikke knuffel!

@Caruli veel beterschap voor je kereltje!!! Nooit fijn als ze ziek zijn he!

@Nadesy hahaha zie het al voor me, de ene kant van je nachtkastje een fles klaar voor je kleintje, de andere kant een glas met je tanden hahahaha :p

@hier ook zo'n rot nacht gehad, of eigenlijk geen rotnacht was gwn klaar wakker om 4u!! Had maagpijn van de honger :s heb zo tot 6u liggen naar de muren kijken en ben toen maar naar beneden gegaan man moest ook op, heb zijn koffie enzo klaar gezet (vond hij super lief) :D Chocomelk gedronken en hop weer in bed,... Heb dan toch weer zo'n 45 min kunnen slapen :)
    Kleine man ook weer met heel veel verdriet naar school :( Zou hem zo weer mee genomen hebben... Maar goed het is beter effe op mijn tanden bijten he!

5. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Zijn er trouwens nog meer die thuis gaan bevallen?

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Meiden balen dat jullie ook al zo slecht slapen..

Toekomstigemam: nee hier helaas niet thuis bevallen

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Toekomstigemam nee hier moet ik medich bevallen,

ik ken het wel van mijn voeten die onrustig worden en dan kan ik echt niet slapen

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pfff ben nu alweer moe!maja wat wil je met paar uur slaap en gezellig met de hele familie in bed,en ik op het randje erg comfortabel :D

9. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ toekomstige mam: ik wil ook thuis bevallen! Hoop dat alles voorspoedig gaat, zodat dat gewoon kan :) is t bij jou ook het eerste kindje?

Ben ik trouwens de jongste hier?? (22 jaar)

Weet niet meer wie t zei maar smoelsmid vond ik wel n hele leuke haha.

10. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Hier in belgië word er bijna nooit thuis bevallen...

Hier 27 jaar :D eerste zwangerschap was ik 23 :)

@Nadesy gezellig toch de hele bende mee in bed hahaha :p Daarom hier een bed van 1m80 hahaha :p

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Zou maar zo kunnen dat je de jongste bent hier :D
    ikke is 27

12. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @stampertje ja tis mijn eerste kindje we krijgen een jongentje. en ga als het allemaal meezit thuisbevallen. hoop alleen dat de buren geen last zullen hebben van mij haha.

ik ben 25

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja hier ook gelukkig een groot bed :D

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb ook altijd gezegd bij de 1e graag thuis bevallen,maar ben toch blij dat het in het zh moest,toch een veiliger idee gaf me dat

mijn moeder is bij alle 4 haar kids gewoon lekker thuis bevallen,lijkt me ook wel erg fijn in je eigen omgeving

15. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @nadesy ja daarom wil ik ook thuis bevallen lekker in je eigen omgeving. je eigen ding doen tussendoor en geen last van pottenkijkers en als het kindje er is ben je gelijk thuis.

maar als het nodig is om naar het ziekenhuis te gaan dan gaan we ook naar het ziekenhuis haha. maja dat is logisch lijkt me.
    woon ongeveer 10 min kwartier van ziekenhuis af

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ga naar het ziekenhuis om te bevallen... ik ken mezelf en weet dat ik daar meer rust krijg.

Ik ben 29 (wordt 18 januari 30, dus hoop dat ons meisje niet overtijd geraakt)

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hier ook een rustig gevoel als ik zh binnen loop (enkel voor de bevalling dan he) Je weet als er iets mis is dat er dokters enzo zijn om je te helpen... Anderzijds denk ik dat thuis bevallen ook wel iets heeft, je eigen omgeving en je eigen ding kunnen doen... In het zh zit je vast aan die ene kamer he...

18. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.181
    1.854
    113
    Goeden morgen..

Uh s6 bij de bekkenbeul (weet gewoon niet meer wie hmm).

Ik ga in het ziekenhuis bevallen moet ook.
    Er moet vanalles gedaan worden zo dra onze kleine meisje er is.
    Best wel zielig want ze word als het goed is ook gelijk geprikt.

En ben nu 24 jaar.
    Was 22 jaar toen mijn eerste kindje geboren was.
    Zo jong en zo veel al mee mogen maken pff biezar.

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier was ik 19 toen onze oudste kindje geboren werd,en 24 toen ons tweede zoon ter wereld kwam,en nu dus 27

20. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Ja wij hebben er heel bewust zo jong voor gekozen.. Ik woon al 3 jaar samen met mijn vriend, hij is ook een stukje ouder dan mij.
    Ik heb altijd geroepen dat ik jong moeder wilde worden :) toen ik net zwanger was, was ik nog 21.. Heel veel mensen dachten toen ook meteen dat het ongepland was :s

@ zkh-bevalling: nee, ik moet er niet aan denken om in t zkh te bevallen.. Ik vind het thuis bevallen veel persoonlijker en intiemer.. Mijn schoonzusje lag in t zkh te bevallen, en toen waren er nog 3 andere bevallingen bezig waardoor de verlosk. Op beeldschermen mee keek en maar heel weinig tijd had.. Nou pff, ik moet r echt niet aan denken!! En tuurlijk was dat een pechgeval, maar toch, ik zou dat vreselijk vinden!! Ik woon trouwens ook maar 10 minuutjes van t zkh vandaan..

Wie woont er nog meer in brabant? Of praten jullie daar liever niet over..?

Deel Deze Pagina