@Vonnie, al heel wat ellende voor jou dus.... Wat fijn dat je nu alsnog een kindje kan krijgen met je nieuwe man! @Buddy! De opa en oma van mijn man wonen ook in jouw dorp. Inderdaad heerlijk rustig En wat grappig dat jij en je man zo dicht bij elkaar woonden en uiteindelijk elkaar bij een metalconcert moeten ontmoeten! Bijzonder! @Moi, balen dat je zo slecht slaapt! En lekker druk druk druk! Tijd gaat zeker snel! Vreemd idee dat er over een kleine 1.5 maand een kleine bij is! Oh, en volgens mij is Zondagskind ouder (36) @Antares, veel meegemaakt! Kan me voorstellen dat je nu wat voorzichtiger bent geworden bij deze bevalling. Ze gaan er vast wel grotendeels in mee, het is toch het belangrijkst dat de mama zich goed voelt! @ontmoeten man: mijn man en ik hebben elkaar leren kennen in de bus naar Llorett de Mar We gingen allebei voor "lang leve de lol en wie weet nog wat leuke sex" . Dat werd uiteindelijk gesprekken tot diep in de nacht op het strand en hotelkamer. De eerste keer sex duurde uiteindelijk nog 3 maand...hihihi @Toek.mam, via internet. Super!! Heel modern! @Nadesy, dat is inderdaad allemaal snel gegaan. Maar ja, als het goed voelt, dan is het goed toch? @Antares, ook al via internet.... Super! @Escal, mooi dat alles goed is. En dat van je bmm begrijp ik niet helemaal.... Bij mij testen ze dat in elk geval nooit, dus weet ik niet goed of het goed of slecht is... Hier zo dochter maar weer eens wakker maken. En jeetje, wat is de beeb lekker bezig zeg... M'n hele buik schudt op en neer, geweldig!
@marije haha ja stom he was ook nooit de bedoeling hoor om wat te krijgen met iemand via internet haha. en afspreken al helemaal niet. maar had hem als eens zien lopen in de stad toen hij me vertelde dat hij in de stad was ging ik dus goed opletten en toen zag ik hem lopen en wist ik dat het geen oud mannetje was oid. haha maar goed. pff zit nog in mijn pyamma heb hoofdpijn ben moe en heb af en toe harde buiken die op ongikrampen lijken. en moet vanavond ook nog de boeken terug naar de bieb brengen. denk dat ik me vriend maar lief aan kijk of evt verlengen. en heb het zooooo koud .... grr heb het idee dat ik de laatste tijd alleen maar aan het klagen ben..
vraagje doen jullie in NL geboorte-doosjes? Of echt beschuit met muisjes? Heb die van mij gisteren klaar gemaakt samen met mijn fiere helper Noah Hier effe foto Wat denken jullie ervan?
Eendje hier ook alleen beschuiten.... Maar ziet er leuk uit!! Toekomstigemam...he he!! eindelijk....hahahaha
Dat is inderdaad leuk om te lezen. Mijn man en ik komen uit hetzelfde dorp. We kennen elkaar dus al erg lang en nadat we ooit in een lang verleden met elkaar gekust hadden sloeg bijna 11 jaar geleden de zo gehete vonk alsnog over! Binnen een half jaar woonde we samen en ik was net 30 toen ik beviel van Eef. Bijna 32 jaar bij Siem en nu dus 36 bij onze laatste. Voel me nu echt oud, haha!
Is dat niet moeilijk voor je ouders en zus? Kan me indenken dat het niet makkelijk is geweest voor hen...
Nu na 8,5 jaar samen nog steeds gelukkig samen. Doet dat schoppen van de kleine bij jou ook zo zeer? Mijn buik is nu al voorzien van verschillende blauwe plekken.
@ Toekomstigemam: klagen mag best hoor... griep heerst momenteel nog, dus niet gek als je je niet optimaal voelt hoor! @ Eendje: mooie pakketjes! Ik weet niet wat we hier gaan doen... ik mocht me daar niet mee bemoeien: "DAT is de taak van de papa!" zei mijn man daarover in volle overtuiging hahaha
Wij doen ook alleen beschuit en muisjes.. Eendje wel heel erg leuk gedaan zeg. MayD dat is wel heel erg fijn hihihi Marije ja heb een hoop ellende meegemaakt helaas. Maar nu met mijn nieuwe vriend toch wel spontaan zwanger geraakt misschien heeft het zo moeten zijn ik ben er zeer blij mee en zeer gelukkig met mijn nieuwe vriend. De kleine van mij trapt ook lekker veel en soms is dat erg pijnlijk. Toekomstigemama misschien breng je vriend ze wel weg heel erg lief aan kijken lekker in huisje blijven meid.
@ Vonnie: ik zou het als teken zien... dat je van je huidige vriend wel zwanger bent geworden... Misschien wel een extra zegen voor jullie relatie!
Mijn ouders hebben de keuze gemaakt om mee te gaan, en dit natuurlijk overlegd met mijn zus... Sinds ik hier woon heb ik een superband met mijn zus, en in Nederland spraken we elkaar veel minder!!!! Net nog een uur met elkaar aan de telefoon gezeten
als je je niet goed voelt of het niet vertrouwd moet je de vk bellen he... doe je dat???????? *KNUFFFFF*