Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @hier in oostenrijk kun je geen beschuit kopen, laat staan muisjes!!! dus... laatste bezoek aan nederland hebben we al een tas ingekocht, en over 5 weken komen er kennissen met een lege auto :) dus die nemen ook het nodige mee!!! mmmmmmmm een lekkere bak bami uit holland, kaassoufflees mmmmmm

nu zo lekker eten, ik knor helemaal! het gaat goed met eten momenteel, alleen nog geen stukken vlees... en het gekke, een gehaktbal gaat er elke dag wel in!!! dus dan maar een gehaktbal toch!

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier weer een hele drukke dag gehad, dus kom ff langs om naar jullie te zwaaien :D vanavond helaas ook weer weg, morgen weer werken en morgenavond verjaardag dus denk dat ik niet eerder weer kan reageren dan zaterdag! dames fijne avond en morgen ook een fijne dag, en tot zaterdag :D *zwaai zwaai*

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi!

Vonnie, wat een verhaal. En wat een geschenk da je nu dan toch zwanger bent!

Moi, jeeeee wat ben jij oud!:D:D:D

Leuk om te lezen hoe iedereen elkaar heeft leren kennen! ik heb de mijne heel origineel leren kennen in de kroeg. De week ernaveel gebeld en uit eten geweest (wisten we tenminste nuchter hoe we eruit zagen;)) Sindsdien bij elkaar!

Marije, hier is de kline ook heel actief. Buik gaat alle kanten op:p

Eendje, wat leuk! Hier beschuit met muisjes.

4. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @vonnie nou hij is onderweg hoor haha wou ze eerst online verlengen maar was 1 bij die niet verlengd kon worden dus moest wel hij zegt blijf jij maar thuis ik ga wel ff ga ik gelijk ook voor jou voor degene die jij hebt met loodjes cadeautje halen hoef je dat ook niet meer te doen. zo lief...

@moi ik bel zeker als ik het neit vertrouw maar tis meer dat de baby scheef ligt vandaag en zich een paar keer flink uitrekt.
    en ja de griep is geloof ik op weg hiernaartoe.. dus ook niet optimaal fit. moet dinsdag weer naar vk dan geef ik het gelijk aan van de ongikrampjes.

de kleine is hier ook heel actief vandaag... gister hadden mijn colklega die net zo ver zwanger is als ik het er nog over omdat we de placenta aan de voorkant hebben dat we daar waar de placenta ligt alleen doffe trappen voelen maar ook dat begint steeds meer te worden..
    vind het aan de ene kant wel jammeer dat de placenta aan de voorkant ligt voel veel minder dan anderen. maja niks aan te doen haha.

zo ik nestel me weer lekker op de bank hoor dames.
    zal nog wel af en toe via me telefoon kijken en als het lukt reageren.

morgen komt een vriendin die op zoek is naar een zaaddonor ze had een advertentie geplaatst en had een paar reacties of ik haar wou helpem met doorlezen enzo.. iemand nog tips waar we op moeten letten?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Vonnie: super dat je na al die jaren ellende nu spontaan zwanger bent!

Hier zo eten maken, hopelijk wil mitch iets eten. Daarna zijn sondevoeding geven en dan hopelijk ff rustig een bakkie thee drinken. Vanavond krijgen we visite, eigenlijk geen puf voor. Heel de dag al een harde zeurderige buik, begin er nu misselijk bij te worden.. Maar goed we zien wel.

Fijne avond meiden ;)

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    da's erg fijn ! Ik woon tamelijk dicht bij mijn zus, maar spreek haar amper...

Super dat het bij jullie goed heeft uitgepakt!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    **zwaai***

(terug naar Delilah!)

Straks de laatste sessie zwangerschapsgym en dan zo'n 4 weken na de laatste geboorte een reuni-les... ik ben benieuwd!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nog nooit gehoord dat iemand dat zo doet... Kan ze niet beter naar de sperabank?

9. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    alss ze via ziekenhuis moet doen komt ze op een wachtlijst en dat duurt ongeveer 2 jaar en krijgt ze allerlei onderzoeken enzo en dat wil ze niet

10. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Toekomsigemam, wat spannend om het zo te doen. Geen idee waar je op moet letten, maar enge reacties vermijden hoor!! Toi toi voor je vriendin!

Nadesy, heb je de tandarts overleefd?

11. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.186
    1.856
    113
    Goeden aaf.
    Vanmiddag even op visite geweest.
    Was heel ver lopen hihi.
    6 huizen verder en 1 trap naar benee.,hihi.

En hoe ik mijn vriend heb leren kennen is wel leuk..
    We hadden een vrienden club.
    En een van de meiden had verkering met hem.
    Zij had alleen belangstelling voor alles behalve hem.
    En we zaten dus elke keer te donderen met elkaar.
    Gewoon klieren en pesten.
    En vond hem wel heel leuk.
    En op mijn verjaardag vond ik hem nog leuker.
    En hij had thuis viste voor zijn verjaardag lol.
    En ik dacht die vind me niet leuk dus deed er niets mee,
    En toen pats boem was het uit tussen hem en haar,
    En hij kwam toen al elke aaf bij ons bakkie koffie doen.
    En had hij zijn mob met de displee naar boven en me naam stond er op.
    Dus ik zo ow dus toch wel ,zeggen haha.
    En toen heeft de groep gevraagt vind je hem leuk en tegen hem vind je haar leuk en toen was het AAN.
    En dat was in 2005.
    En de vonk is lettelijk over gesprongen en dat deed zeer

Achter af heeft hij me dus verteld waarom hij niets met me wilde in het begin maar pas naar mijn verjaardag.
    Hij dacht dat ik een jaar of 14 was.
    En toen ik jarig was wist hij dat ik 18 zou worden :D

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Zo, nog even snel een berichtje voor ik plat ga op de bank :D

Wij doen ook alleen beschuit met muisjes. Maar het ziet er erg leuk uit Eendje! Wat zit er in dan?

@Mayke, nee, het schoppen doet me gelukkig geen pijn. Heb ook geen blauwe plekken :) Ik schrik alleen af en toe hoe hard het gaat. Maar het schijnt idd te kunnen dat je blauwe plekken krijgt! Dat is dan weer minder.... :(
    Veel plezier bij de laatste pufles!! :D

@Toek.mam, knuf voor jou! Gewoon rustig aan doen hoor, laat je vent je maar verwennen! :)
    En nee, ik weet zo geen tips voor zaaddonors... Ik denk dat je vooral je gevoel moet volgen...

@Moi, lekker hoor, gehaktballen! zou ik ook wel elke dag lusten :D

@Delilah, zwaai zwaai! :D

@Mini, ook leuk om te lezen, gewoon op de "ouderwetse" manier elkaar ontmoet! :D

@Caruli, sterkte met de visite! Ik ken het hoor, ik wil zometeen ook even niks aan m'n hoofd hebben...

@Dino....dan zie je er wel jong uit! hihihi

Nou, dames, ik leg me neer op de bank en zet de laptop uit.

Fijne avond!!!

13. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    Hoi hoi,

even een update van mij...

Ik heb inmiddels de tweede groeiecho gehad en kindje is nu met 32 1580 gram ongeveer en dat was met 30 weken 1237 gram..is dus nog steeds veels te klein..vruchtwater was ook weer afgenomen helaas grootste poel was 4,5 cm en nu nog maar 2,5..

Moet nu iedere week naar de gyn en iedere week echo..gisteren voor het laatst bij de gewone vk en nu blijkt ukkie ook nog es dwars te liggen.ik kreeg ook te horen dat zij me geen 4 weken meer geeft en dat ik geluk heb als ik het kan redden tot 36 weken..

ben inmiddels sinds vandaag ook gestopt met werken...maar de kan is groot dat ik alsnog gewoon over 2 a 3 weken in het zh terechtkom..

liefs

14. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @naverona pff das wel ff schrikken of noet.
    Hopelijk blojft de kleine nog ff zitten

15. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ toekomstige mam: ik zou je vriendin adviseren om toch echt naar een erkend spermadonor te zoeken.. Waarom? Kijk eens naar die aflevering van undercover in nl, over die man met asperger ( vorm van autisme) hij had zich uitgegeven voor donor, en zodoende tientallen 'zieke' kinderen op de wereld gezet!! Daarin is hij vast niet de enige, dus zou er erg mee oppassen!!

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja die heb ik ook gezien... er zitten meiden hier op zp die zijn zwanger van hem of hebben kindjes van hem....

17. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ja dat heb ik ook gezien zal haar eens vragrn morgen

18. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ moi78: ja vreselijk he? Echt bizar hoe zo"n vent dat kan doen!? Daarom zou ik iemand toch echt afraden om t zonder spermabank te doen!! Krijg de kriebels als ik er aan denk.. Bah!

Ps. Net naar de bios geweest, film tower heist. Erg leuk! Is zeker een aanrader!!

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja ik heb het toen ook gezien, echt bizar idd...

@bios.. ik kan niet naar de bioscoop... ik heb een tic.. en dat is als ik in de bioscoop zit ik direct als een blok in slaap val...

@vraagje dames, even een vraagje... sinds gisteren heb ik een stekende borst mijn linkerborst steekt als een gek wat is dit???

20. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ moi: bij mij was dat de vorming van borstvoeding.. Want daarna ging t een klein beetje lekken!! Dus t zou kunnen dat het dat is bij jou..

Deel Deze Pagina