Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben weer terug... de kleine dame was weer gedraait en ligt dus weer in stuit... ze heeft nog 4 weken om te draaien, daarna zal er, als ze niet draait, een liggingsecho worden gemaakt...

mijn Hb en nog wat bloedwaardes waren aan de lage kant, maar de MCV is wel goed, dus maak wel genoeg ijzer aan.. maar weer afwachten dus... over 2 weken maar eens aan de internist vragen..

nu eerst maar ff puinruimen en slapie doen...

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ninja wat naar zeg dat je nu al zoveel last hebt van voorweeen! lijkt me echt erg rot!

jannie hopelijk draait jullie ukkie dan vanzelf nog de aankomende 4 weken!!

ik heb nog geen ziekenhuiskoffer klaar gezet eigenlijk, dat wou ik in de eerste week van mijn verlof doen, of is dat te laat met 36 weken?

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    pff had ik net gereageerd valt internet weg hier dus is niet over gekomen naja dan niet hoor:p

nou pakket is aangekomen:D
    nu zo alles opruimen en bij de was gooien haha best veel opzich haha.
    maar zo leuk om uit te pakken.
    zo eerst maar ff kijken of alles er bij zit.

@jade het is zeker leuk om op pakketjes te wachten haha

@nedesy nee voelde niks van de spuit. onze zoon lag ook met hoofd naar beneden maar ook niet vast hoop dat hij wel met hoofd beneden blijft haha
    hmm zelfgemaakte kippensoep

@jannie veel plezier bij de vk. ik wou ook nog schoencadeautje haen voor mijn zusje van 5 die komt morgen logeren maar heb nog niks voor in de schoen. denk dat ik het morgen na me werk maar ff ga doen

@delilah hoe voel je dat dan? dat het kindje aan het indalen is.
    enne 17 kilo is nog niet veel hoor ken iemand die was 30 kilo aangekomen

@eendje hier ook moe ga zo ook ff lkkr me pyamma aan doen en ook ff lkkr slapen

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nee hoor das niet te laat. Vanaf 36 weken hoeft dat ook pas toch? bij sem had ik het al eerder maar zat ik ook al met 30 weken thuis dus tijd genoeg. Nu werk ik nog en dan heb ik ook nog eens een kleine rondlopen dus een stuk minder tijd. Ik heb wel al de babywas enz al gedaan dat is wel een pijn gevoel en de maxicosy uitgewassen enz.

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    toekomstigemam, ik heb sinds vrijdag elke keer krampen, en vannacht ook weer wakker geworden van de buikpijn/ buikkramp.
    dacht dat misschien indalingsweeen waren in combinatie met een lager hangende buik dacht ik dat de kleine aan het indalen was, en dat werd vanmorgen inderdaad bevestigd door de VK :D

pakketjes uitpakken is altijd leuk!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik zat bij de vorige controle op 22 kilo!!! Ben benieuwd hoeveel het nu is. Ik moet op 14.10 uur weer

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jannie hopelijk draait de kleine weer terug binnen 4 weken.

Ik ben vergeten te vragen hoe de kleine ligt haha ik weet het echt niet. Pas lag ze in de stuit bij de echo vervolgens bij de controle weer met dr hoofd naar benenden maar pas voelde ik dr echt draaien

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    wat gaan we weer hard dames!

@ Joyce: dikke knuffel meis!

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ninja oke dan ben ik dus dan nog optijd? ik werk ook nog steeds en ben eigenlijk nog behoorlijk druk de aankomende 3 weken, dus in mijn verlof wou ik ook de babywas enz gaan doen en dan de koffer/tas klaarmaken.
    het zal nu inderdaad wel drukker zijn dan bij Sem omdat je nog werkt en omdat hij nog rondloopt natuurlijk! tot hoeveel weken blijf jij werken dan?

10. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Hey lady's moest f zoeken hoor naar deel 3 aangezien ik met telefoon moet doen!

Lig nog steeds in het ziekenhuis en denk dat ik hier voorlopig nog wel blijf liggen!
    Krijg geen wee remmers meer dus laten ze nu alles op zijn beloop gaan! Heb wel sinds gisteren hele erge krampen, en volgens de dokter kan het voor weeen zijn!
    Ze doen hier niks aan tenzij mijn gezondheid achteruit gaat!
    Het is hier allemaal afwachten dus! Ze controleren me streng omdat ik nog steeds vruchtwater verlies en mag absoluut bed niet uit ivm infectie enzo! Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden buiten de onderzoeken om!

Dikke kus

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik moet met 34 weken met verlof omdat ik voor 50% in ze zw zit. Maar de vk had het er over dat het misschien beter was om nu al te stoppen. Maar ik wacht effe de groeiecho af en dan zien we wel. Ik moet nog 3 weekenden werken.

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik had net gereageerd op je hyves. Vind het echt klote voor je dat je nu in het zh moet blijven. Voor jouw hoop ik dat ze snel komt. Dikke knuffel meid

13. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ hammelientje: Veel sterkte meid! Pfff....valt niet mee als je met gebroken vliezen in t ziekenhuis ligt en helemaal niks mag doen. Hou je taai en een Dikke knuffel!!

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    effe een vraagje aan mama met kindjes. Hoe doen jullie het dadelijk als de bevalling begint. Ik kan me er nu al druk over maken. Wat moeten we met sem doen. Ik ben bang dat alle oma enz aan het werk zijn of de bevalling te snel gaat enz haha.

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Hammelientje: dikke knuf meis!!!

16. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Meiden!

Ik dacht net, zo lekker rustige morgen geweest hier.... tot dat ik deel 3 opende! Hebben jullie niets beters te doen? :p

Maar goed ook ik ben present hier!

Hammelientje, sterkte ermee meid! Het enige wat wij kunnen doen is aan je denken en hopen dat alles goed komt, knuf!

Joyce, wat ben je toch een pechvogel. En wat doet jullie Nienke het goed!! Heel veel beterschap.. liefs.

Ninja, maak je daar maar niet teveel zorgen om. De baby valt er niet ineens uit. Meestal begint het met lichte weeen of gebroken vleizen en dan heb je nog alle tijd om oma's te gaan bellen. Komt goed!

Hier gisteren ook de uitslag van de rhesus, de kleine is ook negatief dus voor mij geen spuit in m'n kont! Na de geboorte wordt er nog wat bloed uit de navelstreng gehaald en gekeken of het ook echt negatief is. Zo niet dan krijg ik als nog en spuit als ik het wil. Dit is onze laatste dus voor een volgende zwangerschap is het niet meer nodig. Maar eens goed over nadenken.

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hammi, sterkte!!!

pffff meiden ff een dip, maar ik kan niet naar boven... mijn lief is namelijk de meubels halen voor de babykamer :) die zijn er, en het kussen voor de commode, passend bij beddengoed :) en ook de laatste dingen voor de muren!! echt gaaf hoor, het schiet nu op!!

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ff een update hoe de kamer ervoor staat...

1. zo was het
    2. zo zag het eruit na het breken

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo dat is een hele klus moi

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010