Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dank je! ja, steken heb ik vooral savonds... :(

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wen, bterschap!!!!

Hier net terug van de manueel arts.
    Heeft mn hoofd losgemaakt, waardoor ik minder rugklachten moet hebben. Ook bijzonder he. Ook heb ik tips voor mn 'brandende rib' gekregen. Dit heeft te maken met een beknelde zenuw.

NU ff een beetje poetsen en dan expeditie robinson terug kijken van gister!

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He meiden!

FF snel, tussen de strijk en de was door :) Ben helemaal happy, voel me lekker, heb alleen vaak savonds last van mijn buik.. Vannacht een extra kussen in bed neergelegd, en daar zo ongeveer mee liggen kroelen... Man o man, wat heb ik lekker geslapen... Zo gedraaid dat mijn buik op het kussen lag... En jaja, in plaats van om 3 uur te moeten plassen, moest ik pas om half 4 :D

Nu dus bezig met strijken van de kleertjes... Mamma en ik nu ff samen, maar we gaan zo open, dus moet ff snel boven mensen helpen die bestellen voor de lunch.....

Dan ff omruilen, om en om.. Maar ik hou het gewoon niet lang vol om te staan, dan krijg ik last van mijn rug.. dus ff heen en weer lopen is niet zo erg hihi!!!

Verder helemaal happy! De vloer in het halletje ligt erin, martijn is nu de wasbak kopen voor in het keukentje... De nieuwe douchecabine staat erin, moet nu de kit van drogen, dus zoeffffff lekker druk!!!

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ja hoor... duidelijk ;)

5. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ wen/toekomstige mam: wen zet t vrij bot weg, maar ik ben het er wel mee eens..

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Uit je hoofd..:) nou ja als het de pijn maar verlicht.

En veel plezier met expeditie Robinson terug kijken, lekker spannend op het einde....:p

@moi, ik zie je banner ook goed hoor. Een konijn, eerst had je schaapjes toch? Fijn dat je zo lekker heb geslapen, heb ik ook al weken niet gedaan.. Gaap...gaap...

7. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Ps. Wen, beterschap xx

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    beterschap wen!

@ff een joepie!!!! ik heb net de proefdruk van de kaartjes besteld... denk eind volgende week begin december zijn ze hier, aangezien het kaartje uit frankrijk moet komen naar de drukkerij in nederland, en de drukkerij in nederland het met een proefdruk hierheen stuurt! :)

jippieeeee!

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wen: Beterschap!

Hier ook net een proefdruk via de mail gekregen van het kaartje, ik vind hem zo leuk. Nu maar even kijken wat manlief ervan vind ;)
    Straks alleen nog de naam enzo, ben benieuwd.

10. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ moi: waarom uit frankrijk? :)

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Onze kaartjes komen ook uit Frankrijk en liggen al bij de drukker.

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @toekomstigemam, sorry als het beetje hard over komt meid. Maar bedoel het goed hoor. Er lopen helaas zoveel gekken rond die maar al te graag uit zulk soort situaties willen profiteren. Koste wat het kost. En het gaat hier wel om een nieuw leventje. Ik ben er zeker niet op tegen, maar zou echt de legale weg hierin volgen.

Hier komt van de week ook het originele bestandje binnen om te laten drukken. Ben zo benieuwd.

Tanks meiden voor de beterschap, je mag toch wel gewoon zoutoplossing neusspray gebruiken nu?

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja zoutoplossing mag! Geen otrivin....

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Het kaartje wat we hebben uitgezocht is van 2009, en die is niet meer op voorraad... Dus bij de makelij uit frankrijk, waar dit kaartje vandaan komt, heeft de drukkerij het opgevraagd, en kan hij het toch nog leveren :)

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    die mag je alleen tegen aambeien gebruiken :)

16. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Goededag dames,

Heb geen zin en energie om alles terug te lezen hoor!
    Merk dat ik teveel gedaan heb de afgelopen dagen en mezelf vandaag tegen komt!
    Jeetje wat is het kut zo kraamtranendag!
    Manlief aan het werk en omg wat mis ik mijn meissie en mijn mannetje!
    Heb mezelf voor genomen om alleen vanavond te gaan naar haar, want het breekt je op om s'middags en s'avonds te gaan!

Het gaat wel super goed met Yara!
    Misschien mocht vandaag haar infuus uit haar hoodfje en ook haar voeding is van 10ml naar 20ml gegaan gisteren!
    Gisteren is eindelijk mijn kolven op gang gekomen en ik heb het geweten gisteravond met buidelen!
    De kleine moet haar zuigreflexen oefenen en mocht aan mijn borst zitten, maar wat een kracht heeft dat kleine hoofdje!
    Ik de hele tijd lief praten tegen haar kijkt ze me aan met die grote kijkers van haar! Mijn hartje smelt!
    Vanaf volgende week als ik weer kan autorijden ga ik s' ochtends al naar het zh om te buidelen zodat mijn man s'avonds kan buidelen!

Vandaag is ook de vk geweest voor controle voor buik en vagina (wegens uitscheuren) en alles zag er netjes uit!
    Heb nog wel heel veel pijn, maar dat nemen we maar voor lief!
    Hier een foto van mijn mooie meisje

dikke kus een hele trotse mama van yara

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

laten gaan die tranen hoor meis!! Ben trots op jou, je mannetje en je sterke yara!!!!!!!

18. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Hammelientje! Wat een prachtmeid! Daar mogen jullie trots op zijn. :D

19. hammelientje wat goed gefelicteerd sorry ik loop zelf hier ook achter jullie Yara is al een stuk grote dan onze nienke, en nienke heeft beademing enz maar goed het nu goed.
    ze is inmiddels 1110 gram en 34,2 cm komt goed!

We gaan nu weer onderweg naar het WKZ om te buidelen dus tot later

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat een goed nieuws van de vroege dames! Wat een vechtertjes!

Deel Deze Pagina