Ik heb het koud, heb een kokosnoot tussen mijn benen, en ik ben moe... Het huilen staat me nader dan het lachen BAAL BAAL BAAL!!!
Een kokosnoot tussen je benen?? Dat lijkt me niet zo fijn sterkte!! Xx Ik had net zo'n horrornacht als jou, moi! Ik heb heel de nacht niet geslapen, werd gek van de rug en ribbenpijn.. De beeb was heel beweeglijk, en ik had ook van die pijnlijke steken down-under! Dan lopen we gelijk op schema denk ik haha. Was echt klote! Straks lekker naar de bios, eerst nova zembla, daarna allstars 2. Heb r zin in! Fijn weekend allemaal! Xx
@moi, nou als het met jou nou niet beter gaat, weet ik het ook niet meer na al die knuffels... vooruit ook nog 1tje van mij dan. Wij hebben zo'n opstaand randje in de douce. Daar zet ik normaal altijd mijn voet op om mijn benen te scheren. Man..pufff... Ging bijna van mijn graatje net onder de douche. Lukt echt niet meer.. Daar moeten we even iets anders op gaan verzinnen.. @stampertje, veel plezier in de bios. Het paard van Sinterklaas is op de tv, zo'n leuke film..
dank dank dank... ik heb een kleine glimlach op mijn gezicht... zit nog steeds op de bank.. hebben eters gehad, drinkers, en ik roep gewoon elke keer mamma die komt dan helpen... pfff de keuken zit er ook al weer bijna in heb ik begrepen !! scheren, ja, hier ook een oerwoud op mijn benen... ik heb een ladyshave, en ik scheer altijd op het randje van mijn bed, maar nu wordt het idd ook moeilijker.. gelukkig weet lief hoe het werkt hahaha
Nou in ieder geval een kleine glimlach, dat is beter als geen. Ik heb er echt een hekel aan, haar of stoppels op me benen. Dus scheer zo goed als iedere dag. Vind het ook fijner als we samen in bed liggen of op de bank, dat mijn benen lekker glad zijn. Vroeger geen probleem, maar het begint toch een aardige uitdaging te worden nu... Ladyshave, alle soort en maten geprobeerd maar krijg daar mega uitslag van. Ook na langere tijd proberen. Dus dat doen we maar niet..
@Hamemllientje wat een mooie meid is het zeg,en wat lijkt ze veel op jou! @joyce jullie meisje doet het ook zo goed,echt super om te lezen
Ik merk hier wel dat alles me zwaarder gaat worden,zoals bukken sokken aan doen schoenen aan doen hihihi,moet er soms wel om lachen,vanmiddag wel lief bij de kassa vroeg ze of ze de aardappelen en de 6 flessen van 2 liter cola in mijn kar moest leggen daar zeg ik geen nee tegen haha sorry vandaag druk in huis want morgen word onze oudste zoon alweer 8 jaar
Nadesy, alvast proficiat!! Moi, ook vanaf hier een dikke knuf! Wen, scheren? hahaha, dat doe ik al heel lang niet meer Gelukkig is het winter Heb laatst wel het oerwoud downunder geprobeerd weg te halen... Lief moest hard lachen toen ik het resultaat liet zien hahaha Wij gaan zo lekker uit eten met z'n tweetjes. Heb er zin in! Fijne avond allemaal!