Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Nadesy ook van mij gefeliciteerd!

Hier ook nog in bed in standje luier. Had om half 6 vanmorgen pas een uurtje of 2 geslapen. Puff.... Kon niet slapen.
    Vriend is gister wezen stappen, en ligt me een partij te snurken. Kan hem wel wat...:(

Vanmiddag komt me vader de gordijnen ophangen, en me moeder komt lakentjes maken. Die is zo lekker handig...:D

Fijne zondag meiden!

2. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    hammelientje wat een mooie meisje zeg en leuk die foto,s maar oohh wat is ze klein zeg.. Kan me voorstellen dat het elke keer moeilijk is om weer weg tegaan en naar huis zonder je kleine meisje mee te nemen.. :(

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @hammelientje, oohh jeetje meid. Wat een bijzonder meisje hebben jullie toch. Dat bekkie van d'r. En zo sterk. Snap dat het niet makkelijk is.
    Maar volgens mij doen jullie het super. Liefs..

@vonnie, beterschap meid.

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Hammelientje: wat een mooi meisje en wat kan ik me indenken dat je je enorm naar voelt als je haar achter moet laten.

@ Vonnie: beterschap meis.. doe maar kalm aan.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Hamellientje aaah wat een moppie,en wat lijkt ze idd al zo mega wijs!natuurlijk dat het veel verdriet als je iets van jullie zelf moet achter laten!ik vind het knap hoe je het doet!dikke knuff lieverd!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Thnxx lieve meiden voor de felicitatie's :D

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Maar heb oooooh zo geen zin nu in visite en de drukte hahaha maja tis allemaal voor mijn zoon :D

en dan zijn er altijd weer mensen die pas laat in de avond kunnen grrr denk tis een kinderverjaardag maja ff slikken en dan zijn we er weer vanaf :p

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    oooow zo'n knappe meid!! :D

Hier strakjes eens naar Molecule :) De baby-afdeling eens aflopen :)
    Tot morgen of deze avond meiden ;)
    Fijne zondag!!

9. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.237
    1.876
    113
    @ Hame.. Wat een mooi kindje.
    En een mooi bekkie op de laatste foto.
    Van hier ben ik ;).

@Nadesy Gefeli.

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Dino thnx meis!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ohja vandaag wel ff een klein joepie moment! 34 weken :D

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy van harte met je knul!!!!

@hammelientje, wat een droppie is het zeg!! en wat een wijs koppie!!!!

@slapen vannacht eindelijk geslapen, maar nog niet bijgeslapen... zodirect even de hond uitlaten, rustig wandelen (berg af, plassen, berg op.. ) niet zo lang, want de hond is inmiddels 10 en een half jaar, en ik merk dat als hij een lange wandeling heeft gehad, gisteren anderhalf uur, dat hij een paar dagen daarna last van zijn gewrichten heeft...

@pijn, nog steeds pijnlijk links tussen mijn benen... tis ietsjes minder denk ik... draaien vannacht was pijnlijk, en op mijn linkerzij liggen ook, dus heb rechts gelegen...

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Nadesy: gefeli met Delano en je 34wkn ;)

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy gefeliciteerd met je zoon! hopelijk is iedereen een beetje op tijd vertrokken!
    en ook nog gefeliciteerd met 34 weken!

box staat hier dus sinds gisteren :D word het al weer een stukkie echter van :D

Hammelientje wat een prachtig meisje is Yara en wat fijn dat ze het zo goed doet! snap heel goed dat het moeilijk is om je meisje achter te moeten laten! *knuffel*

Vonnie beterschap meis!

eendje veel plezier!!

moi wel geslapen dus, dat is fijn! veel plezier met wandelen!

hier vandaag alweer 35 weken!! en nog maar 4 dagen werken!! vanmiddag weer verjaardag ;) fijne dag dames!!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pff voel me echt dik hahahaha!

ben zowiso ook niet de slankste kwa postuur :p

16. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Kom morgeb weer op iedereen reageren hoor ff geen puf

Zijn er hier dames die een doppler hebbeb? Ik heb de mijne net ff gebruikt omdat ik het kindje heel rustif vind. Maar nu hoor ik aan de linkerr en rechterkant een hartslag.en allebei ook heel duidelijk.kan dit? Of zal een van de twee ede navelstreng zijn

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy mooie buik meis! en wat ga je hard zeg :)

toekomstigemam hier geen doppler, dus weet niet of dat kan, maar weet wel dat de hartslag nu ook aan de buitenkant te horen is, als iemand zijn oor op je buik legt zou diegene de hartslag kunnen horen.

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy mooie buik!!!!

@hier, voel me beter als gisteren gelukkig! nu een groep eters, dus mamma rent heen en weer...

19. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Oeeeh wat is t rustig hier :D zeker omdat t zondag is?
    Ik ben met n vriendin van me naar twilight geweest! Hij was erg goed!

Gisteravond nova zembla en allstars 2 gezien. Allebei super.

Hier afgelopen nacht weer slecht geslapen :( dus das klote!! Maar jaaaa.. Doe je nix aan! Hopelijk de komende nacht een normale nacht!

20. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi!
    Nadesy, gefeliciteerd met je zoontje en je joepie natuurlijk! Heb je mijn pb wel gehad trouwens? :)
    Ik vind dat je een mooie buik hebt meid!

Toek.mam, ik heb ook zo'n dopler, alleen mijn beebje vind het niet zo leuk als ik hem gebruik nu. Begint gelijk te protesteren :D
    Maar ik denk dat je de hartslag nu wel aan meerdere kanten kunt vinden. Je kunt hem ook horen in de placenta bijvoorbeeld.

Stampertje, lekker veel films gezien! :D Ik hoop ook op betere nachten trouwens, heb vannacht weer een uur beneden gezeten.
    Gelukkig hoefde ik niet vroeg op te staan, aangezien dochter uit logeren is :)

Delilah, gefeliciteerd met je joepie!! :D

Hammelientje, echt een prachtig meisje. Lijkt net of ze lacht! :D Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is haar alleen te laten. Hopelijk duurt het niet lang meer voor ze mee naar huis mag!

Moi, sterkte met je pijn!!

Hier, de pizza is klaar! :D

Deel Deze Pagina