Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    en verder...

5. plafond witten
    6. muren verven

en de rest moet ik nog fotograferen... doe ik vanavond als we weer verder zijn hihi!

2. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Och Moi, troost je! Bij ons ziet de hele bovenverdieping er zo uit.....:(. Mijn man zei gisteren nog, het is toch meer werk dan ik dacht. Krijg er steeds meer de balen in. Maar ik mag er niets van zeggen!

Het dak is nu zo goed als dicht, de dakkapel zit erin incl. glas. Dus nu druk bezig met muurtjes metselen, stroom aanleggen, enz.

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ah goh meissie, dat is niet leuk inderdaad... ik loop lief ook achter zijn broek aan hoor... heb geen rust in mijn reet gewoon, het moet gewoon af!!! ik wil ook gewoon de kleertjes klaar kunnen leggen enzo!!

4. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moi, en dat snappen die mannen volgens mij niet.... zucht.

Ik kan niet veel meer en er moet nog zo veel gebeuren. Er zijn nu maar 2 slaapkamers, die van ons en van onze Siem en dat wordt de babykamer. Boven krijgen Eef en Siem ieder een nieuwe kamer. En als je daar nu kijkt....

Als de kamers boven klaar zijn dan pas kunnen we beginnen aan de babykamer. Hoeft niet veel te gebeuren hoor. Alleen nieuwe laag tex er op maar goed moet wel gebeuren.

Komt goed, hoop ik! Succes ermee meid!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier ook...en dat ik wit zie...:( Krijg dat iedere keer te horen overal. Ben niet afgevallen....maar kom ook niet aan.

Het kan geen kwaad, bij mijn meisje was ik 18 kg afgevallen...scheelt na het bevallen.... :D

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik heb mijn koffertje/tas gemaakt de vorige keer toen ik weeen kreeg....had ik iets te doen om me af te leiden hahaha. Ook nog ff snel wasje gedaan toen.......... ;)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Kan je niet plannen, hier is het plan om oma hier te laten komen...en dan vertrekken wij naar het ziekenhuis wanneer de VK dat wil. Maar als het te snel gaat dan gaat ze gewoon mee, en laat ik de oma of opa (wie er ook maar tijd heeft om meteen in de auto te springen) komen om haar op te halen.....kan dan niet anders...

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    bij sem was ik ook veel afgevallen idd Ik zie ook heel wit trouwens haha net een spookje hihi

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja zoiets denk ik dat we hier ook maar doen idd . Hopelijk beval ik gewoon in de avond nacht haha

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hammelientje, sterkte meis! En hopelijk blijft kleine nog ff gezond zitten hoor...elke dag telt met de longen.

Joyce...dikke knuffel meis, weet gewoon niet wat te zeggen.

Euhm gewichten zag ik, meisje was 40+5 geboren en woog 3480 gram en was 54cm lang.

Pff, slapen, ben zooo moe...heb als meisje op school is nu iedere dag tot wel 1 uur geslapen....

En verder...weet ik het niet meer!

Moi, ziet er goed uit!! schiet al op hoor.

Ik twijfel over de wiegdeken die we hebben gekocht, tis een fleece, maar niet zo heel dik....zou ik meer moeten kopen? Meisje had ik er 2...maar die was in maart geboren en op de dag zelf sneeuwde het..maar daarna was het zo mooi weer!! Nu iets eerder he...... Meisje sliep trouwens meteen in ledikant, dus die deken kan ik niet gebruiken in de wieg...

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou ik hoop van niet.... ;) Dan moet je nog een nacht blijven...moest ik vorige keer ook terwijl ik zo graag naar huis wilde....:p

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dat vind ik nielt zo erg haha de vorige keer vond ik het allemaal te overweldigend net bevallen en dan 3 uur later alweer thuis met een huis vol bezoek pfff. Laat mij maar lekker een nachtje in het zh blijven om een beetje bij te komen

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha, ja ieder zijn ding he. Ik kon bijna niet slapen van de zenuwen en ander bed enz...en marco mocht er niet bij blijven terwijl ik dat zo graag wilde!!

Heb de zusters flink gebeld iedere keer als ik moest plassen of als de baby huilde hihi

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Hammie heel veel sterkte de komende tijd meis! zal voor je duimen dat het allemaal een beetje meevalt!

ninja oke dus je hoeft sowieso niet meer dan 4 weken te werken? inderdaad als de vk zegt dat je beter niet meer kunt werken gewoon stoppen!

zondagskind fijn dat de kleine ook resusnegatief is! scheelt weer een spuit in je kont haha :) kan me voorstellen dat het frustrerend is dat er nog zoveel moet gebeuren, helemaal als je het niet meer zo goed zelf kan! maar het komt vast allemaal goed meis!

moi leuk zeg dat de meubels voor de babykamer in de aantocht zijn!
    leuk is dat he? word het allemaal zo echt van :D
    zo het was een hele verbouwing zo te zien! ben benieuwd naar het eindresultaat!

Antares kraamzorg zei dat als je het dekentje dubbel kon doen dat het dan goed was, lakentje eronder en klaar ;) je zou ook eventueel het dekentje van het ledikant kunnen gebruiken als je hem dubbel vouwt past hij ook in de wieg ;)

hier vanmiddag intake van de kraamzorg gehad, was vooral veel informatie. boekje met informatie gekregen en ze wou het een en ander weten. heb er wel een goed gevoel bij kan bijna niet meer wachten totdat het zover is

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Net bij de VK geweest. De kleine was nog verder ingedaald dan bij het vorige bezoek, die draait nu echt niet meer.

Daarna bij mijn ouders op de koffie geweest en besproken dat zij de hond ophalen als het zover is.

Vanaamp voor de rondleiding in de verloskamers naar het ziekenhuis en vrijdag de intake kraamzorg.

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Mayke fijn dat alles goed was bij de VK en de kleine ligt mooi vast, ook wel een fijn idee!
    veel plezier alvast vanavond!
    zag in de lijst januari 2012 mama's dat je nu een andere dag als ik mag terug komen, ging er al een beetje vanuit dat jij ook 29 november weer zou moeten haha :D

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    fijn dat alles goed was en dat de kleine al vast ligt!

Intake van de kraamzorg gisteren al gehad. Bij de 2de gaat het over de telefoon niet erg handig vind ik persoonlijk vind ik toch wat meer hebben maarja we hebben het weer gehad en het is ook alweer geregeld

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als het goed is wordt 29 november onze nieuwe voordeur gemonteerd, vandaar een andere dag... Ik wilde het voor jou ook nog even spannend houden hahaha :D

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Lieve meiden, jullie gaan me even te snel nu..:)

Ben zo druk nu me alles afronden en goed achterlaten op me werk. Red dat niet met de minder uren die ik nu werk. Dus als me lijf het toe laat, werk ik even iets langer. Het is nog maar 1,5 week.
    Wil alles goed achterlaten, anders heb ik zelf ook geen goed gevoel straks.
    Maar het is wel even heftig. Kijk heel erg uit naar me verlof, maar het zo moeten afsluiten van me werk, doet me toch wel iets. Vind het erg leuk, en raar dat ik er straks zo tijd niet ben.

Gister moest ik ook opeens huilen, we lagen zo lekker samen in bed. En begrijp me niet verkeerd hoor, ben mega blij met onze meid. Maar het maakte me ook opeens zo verdrietig dat we nooit meer zo samen zullen zijn. Het is straks toch anders. We hebben het echt altijd heerlijk samen.

Hoe bedoel je gierende hormonen hier..hahahahaha..

Maar ff excuus, voor het niet reageren. Maar zovvel pagina's is dan ff te veel. Ben helemaal op nu als ik thuis kom, en heb mega pijn aan me schaambot. Of ik constant met een mes tussen me benen loop.

Denk wel aan jullie hoor, en lees af en toen ff snel mee. Nog even dan heb ik zeeën van tijd hier!! :D

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Hamellientje!ik hoop voor jou dat de weeën dan snel gaat beginnen!ook al is het ook beter dat de kleine nog ff blijft zitten,maar zo is het ook niet leuk dikke knuff

@Moi dikke knuff! zooo idd wat een klus!

@Zondagskind ach meis toch,nee wij vrouwen mogen niet zeuren en moeten alles maar over ons heen laten komen he pfff dikke knuff

@Antares het moet toch zowiso 100% kartoen of wol zijn,en je gebruikt ook kruiken lijkt mij?

@Delilah fijn dat je er iedergeval een goed gevoel erbij hebt,ja het gaat opschieten nu he :D

@Mayd fijn dat de kleine geen kant meer op kan hihihihi

@Wen dikke knuff,niet te druk maken om ons hoor wij lopen niet weg!

Deel Deze Pagina