Mayke whaha ik ging er eigenlijk alweer vanzelf vanuit dat je op dezelfde dag een afspraak zou hebben :d word anders ook zo standaard he! Wen herkenbaar hoor die hormonsters maken heel veel in je los, ach een keer een potje huilen op zijn tijd is ook niet verkeerd toch?
Hoi allemaal, T wordt tijd dat ik met verlf ga want weer 7 pagina's bijgelezen... Moi, wat leuk toch een stukje NL daar! Nadesy en toekomstige mam, fijn dat alles goed was bij de vk. Ik mag morgen weer. Ninja, fijn dat eea nu duidelijkis met de verzekering. Delilah, 17 kilo? Ik ben ook echt benieuwd morgen. Zat tot 3 weken geleden op 11 kilo. Maar ben wel flink gegroeid... Heftig Hammelientje.... Sterkte! Moi, goed gewerkt al hoor in t kamertje!! Komt goed hoor! Wen, ik eren je werkverhaal helemaal! Hier ook nog maar 8 halve dagen en dan zit t erop. Wil t ook goed overdragen, maar heftig hoor.... Maar weet stiekem ook wel dat alles goed komt! Morgen lekker dagje vrij. Ff naar de vk en fysio en verder relaxen! Ik slaap laatste tijd trouwens wel meer, langer en vaster en snurken.... En ook hier een beetje pips. Ik verlang echt weer naar een keertje zonnebanken! Nog ff geduld...
goh wat een geklets hahahaha @kindje bij bevalling, hier ook soms effe van oei stel je voor dat m'n broer zich niet meteen kan vrijmaken :s goh dan moet hij maar mee he :s Liever niet en zal mijn broer ook wel genoeg op voorhand verwittigen vergeet mij nieeeet LOL Komt wel goed @ wen ach meid is normaal had ik hier vorige week, ik wilde echt een 2de kindje en zeker onze meid maar had toch effe het gevoel van waar zijn we aan begonnen, ik heb een prachtige zoon... Maar goed ze is echt gewenst! @Moi fijn dat het opschiet meid!! Foto's maken als het klaar is he @anderen met nog werken... Jah mannen he, en wij willen alles klaar hebben he @hammelientje meid hoop dat je snel van een gezonde meid mag bevallen!! dikke kus & knuffel!! @hier heeeeeeeeeeeel de nm gestreken... goh goh nu straks in ons bedje kruipen, morgen nog wassen en meteen strijken Man is nu naar zh voor foto van zijn vinger en controle en is zeker tot 8-9 weg dus mama en Noah in bed tv gaan kijken, gezellig onder de deken Dus tot morgen meiden!! slaapwel en droom iets moois
@hier , zijn jullie ook weer zo moe? Ik moet normaal pas om 7u45 opstaan wat echt niet vroeg is he?! En ik kon er maar niet uit! was al 8u voor ik eruit sprong... En nu kan ik er zo weer inkruipen en slapen!!! Ach ja de laatste weken he [/QUOTE] Aaagh ik wil wel ruilen. Ik moet elke dag op om 6:45. Weg om 7:30 en pas weer thuis om 17:15
heeft een van jullie al iemand van de kraamzorg op bezoek gehad? wat komt zo iemand allemaal doen/vertellen?
He meiden! @zwangerevrouw hier waar ik woon bestaat geen kraamzorg, dus ik kan je daar niet op antwoorden... @kamertje... lief was pas om 16 uur thuis, en na alle pakketen van de meubels etc. naar de eerste etage te hebben gebracht hield hij het voor gezien... dus morgen, we zijn dicht, gaan ze verder... ik ga denk ik morgen ff boodschappen doen met paps, en misschien wel ff een lekkere wandeling met de hond maken... kweenie... misschien kom ik wel niet van de bank af hahahaha
@ Zwangerevrouw: Delilah heeft gister de vrouw van de kraamzorg gehad... @ Slapen: hier nu ook al 3 nachten achterelkaar goed en vast geslapen... ik pak elke extra nacht die ik pakken kan! @ Hier: vanmiddag om 15.00 uur komt er nog een mevrouw van P&O bij mij langs... ben benieuwd wat ze nu nog wil, aangezien ik voor mijn verlof dat volgende week vrijdag begint toch niet meer aan het werk hoef.... Ik laat het maar over me heenkomen.
Goedemorgen meiden.. Zo er is ff wat geklets . Zwangerevrouwbij mijn is de kraamvrouw al geweest 3 weken terug gaat kijken of de bed op klossen moeten en ja wat kletsen over de bevalling en kraamzorg. MayD meid groot gelijk laat het over je heen komen toch geen nut meer om te gaan werken als ze er over zou beginnen.. Lekker dat je al 3 nachten achert elkaar lekker heb geslapen wil ik ook we. Moi78 spannend meid meubels straks in de kamertje leuk.
@Zwangerevrouw ze vertellen hoeveel uur je recht op hebt etc,en kijken na of je alles al hebt,niks bijzonders,hier was via de telefoon,omdat het ons derde kindje word, @MayD wat ben je altijd vroeg wakker?zit de ritme er nog in van het vroege opstaan?succes straks @Vonnie hoe gaat het met jou meis? @Moi wel fijn dat ze vandaag verder kunnen met het kamertje,zijn ze ernog lang mee bezig???
Goedemorgen, Ik kon vandaag uitslapen maar ben al wakker, beetje jammer Vanmiddag naar de vk. Ben benieuwd hoe de kleine ligt, hoe groot hij is enz. Fijne dag allemaal
@ Nadesy: tja, vroeg erin, vroeg eruit! Wel lekker zo'n 7 uur geslapen vannacht. @ miniM: veel succes vanmiddag bij de VK
@MiniM ja hier ook 6 dec mag ik weer @MayD lekker meis,hier weer tig keer eruit om te plassen,lijkt wel of ik 3 liter water heb gehad voordat ik na bed ga pff haha
Goeiemorgen meiden! Sooooo....lekker veel gekletst hier zeg! Ik heb effe snel bijgelezen... Heb weer lekker geslapen vannacht maar wel veel last van mijn schaambot zeg, soooow! Vandaag maar een lambal-dag houden @ ninja: Wow net bevallen en na 3 uur weer thuis in een huis vol bezoek. Dat is inderdaad nogal overweldigend ja! Dan heb je echt geen tijd om bij te komen, een nachtje ziekenhuis is dan fijner idd. Maar dan wel graag een kamer alleen @ Nachtje blijven in ZH: Ik hoorde gisteren op zwangerschapscursus dat je na de bevalling (als je nog een nachtje moet blijven) op zaal gelegd kunt worden met nog 3 andere vrouwen. Tip van de cursusleidster om oordoppen mee te nemen voor het geval dat andere vrouwen op de kamer snurken 's nachts. Hmm....lijkt me inderdaad niet zo fijn, ben je net bevallen en heb je eigenlijk nog geen tijd om bij te komen, want je ligt op zaal met nog 3 anderen. @ Delilah: Oh leuk, intake van de kraamzorg. Dan heb je toch weer effe wat meer info he. Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. @ MayD: Gelukkig was de controle goed meis! Hoe was de rondleiding? Wij hebben volgende week rondleiding door de verloskamers. Lijkt me interessant en het moment om vragen te stellen over het beleid van het ziekenhuis m.b.t. bezoek, borstvoeding, of de partner 's nachts mag blijven na de bevallen etc. @ Wen: Het overdragen van werk is inderdaad belangrijk, ik geloof goed dat je je daar verantwoordelijk voor voelt. Kost nog effe wat extra energie, maar dan kun je dat straks lekker uit je hoofd zetten en ga je fijner je verlof in. Een collega van mijn man is een paar weken terug met zwangerschapsverlof gegaan en zij heeft nauwelijks overgedragen. Niet fijn voor de rest. Succes nog met de laatste 1,5 week werken meis! Oh, ik snap jouw gedachte over nooit meer samen zijn zoals nu wel. Er verandert best veel straks. @ miniM: Succes bij de VK vanmiddag.
Rondleiding was goed georganiseerd en je krijgt inzicht in de gehele verlosafdeling. Ook voor manlief fijn om te weten waar hij naartoe moet als het zover is. Ook grappig dat je aangifte kunt doen in het ziekenhuis (weliswaar tussen 8.30 en 9.30 uur, maar toch)
zo zo goedemorgen meiden Hier JOEP£IEEEEEE 32 weekjes!!! Die tijd vliegt nu toch he?!! Goh een vriendin van me is bevallen, baby was 4.290 en 53 cm en het meisje heeft al suiker te veel :s ze dronk de eerste dag niet enzo ligt niet bij de mama maar op neo... Heb meteen nadat ik een sms van haat kreeg naar de dietiste gebeld. Wil onder toezicht komen toch. Wil niet dat ze ons meisje ook moeten weg nemen na de geboorte, ook al is haar gewicht goed voor de periode, maar neem geen risico. Dus nu maandag niet maar dan maandag ga ik er naartoe Voor die laatste weekjes, en zal nu zelf al beetje oppassen met al het suikergedoe he lol @Buddy whoo kamertje is dan bijna klaar Ben benieuwd meid Ja ja profiteer maar van je dagje sluiten! Lekker op de bank met een warme chocomelk mmm @slapen hier ook weer redelijk geslapen, enkele keren wakker geweest maar toch de momenten dat ik sliep sliep ik vast Goh en weer zo vaag gedroomd he LOL Van een jongen die in het lager zat met me... Dus heb hem al 15j niet meer gezien ofzo daar heb ik een relatie mee begonnen lol en ik wilde maar sex met hem hahaha maar is er niet van gekomen, werden telkens onderbroken hahaha Maar lekker gekust wel LOL Werd toen beschaamd wakker lol Dromen zijn bedrog he??!! XD