in het ziekenhuis waar ik ga bevallen is het ook echt net een hotel hahaha http://www.kabeg.at/892.html en dan aan de rechterkant staat patientzimmer, Entbindungszimmer 1, en Entbindungszimmer 4, als je die aanklikt zie je de verloskamers
geweldig moi! dat zou ik ook wel willen... en dan zo'n heerlijk groot bad erin! zalig! dan zijn de kamers bij ons toch wel simpel....
Weerterug van de vk. Alles was goed! Bloeddruk laag, kindjeligt goed, 12 kilo in totaal aangekomen, uitslag bloedprikken was goed, en 5 dec liggingsecho.
@ Moi: Woah, mooie verloskamers man!! @ miniM: Goed nieuws! Ik ben echt heel benieuwd naar die rondleiding over de verloskamers volgende week. Vind het spannend!
In 1 van de verloskamers hebben ze dit bad staan, in de rest normale baden haha! Maar alle kamers zien er zo luxe uit! Gaaf he!! Krijg inderdaad ook zin om te bevallen... Hopelijk krijg ik niet te horen dat hoofdje van meneer te groot is, waardoor ik mss niet natuurlijk mag bevallen ofzo...
Ninja gefliciteerd met 31 weken en een mooie buikje hoor. Moi78 wowwww dat is wel heel erg mooi. Zondagskind ook gefeliciteerd met 31 weken Jannie ik heb ook Zinkraamzorg aardig mensen moet ik zeggen. Nadesy meid hier gaat het wel kan beter eigenlijk maar goed is nu eenmaal zo vandaag wel ff een mindere dag gestrest en daar heb ik nu flinke harde buiken van..
@joyce, bah meid! had gehoopt dat na de zware tijd er eindelijk een fijne tijd gegund was voor jou en je gezinnetje! heel veel sterkte en een dikke digi knuf @kraamzorg intake, niet gehad en nog niets van gehoord.... toch maar eens gaan bellen denk ik.. @hier, bij vk was alles goed, morgen naar de arbo, kijken wat die te zeggen hebben (zo vreemd dat ik moet gaan terwijl uwv en werk aangeven dat ik niet meer mag. kan werken...) sta sochtends al met pijn op en ga er ook weer mee naar bed. tja dat met een horecabaan.. vreemd dat ik maar moet blijven komen (is ook nog eens ruim 30 km verder en moet ik dan met mijn klachten maar gewoon heen sjouwen met kleine erbij... erg verantwoord ja) (sorry, beetje boze ego maar zullen de hormoontjes ook wel doen hihi) @vorige bevalling, sem was klein geschat en bleek ook zo te zijn. was met 41+1 2960 gr, zaterdag is ze 13 maanden en is nog steeds maar net 9 kilo (schat ik). nu word de beeb gemiddeld geschat (weet eigg niet helemaal wat het gewicht dan zal zijn rond de 40 wkn, iemand hier wel??) ow en het kamertje is klaar
ik heb net even gekeken.. ik heb alleen nog 2 avondjes werken op 12 en 13 december maak geen nieuwe afspraken meer en bovenstaande afspraken zijn onder voorbehoud... een heerlijke gedachte! babykamer moeten we nog mee beginnen en kan alleen in het weekend.. probleem.. komende 3 weekenden zitten we vol(gaan komend weekend met gezinnetje lekker weg, weekend erop de 5e verjaardag van de oudste en weekend daarop sinterklaas en verjaardagen(vieren we van onze kant in combi) gelukkig komt de kleine de eerste weken/maanden bij ons op de kamer in de wieg, en onze kamer is wel zo goed als klaar.. dus dat scheelt weer
@ninja fijn meid! En een mooie buik!! @Escal hier is ons meisje nu aan 31+5 aan 1867 kg geschat en zou volgens een schema dan bij 40wk 3.700 kunnen wegen... Maar aan alles komt er een maar voor he Blijft ze wel zitten, groeit ze goed door,... Dus ja denk niet dat ze er echt een cijfer op kunnen plakken... @hier net 2 pyama's gaan halen 1 nachthemd paars met sterretjes met van boven tot onder knopjes ideaal voor de eerste dag! Na het bevallen dan he Ze kunnen onder overal aan en heb geen last van knellende broek En dan nog een mooie met knopjes en broek met katrien van donald duck op hehe een mooie licht roze beide van de zeeman en was zo'n 20 euro voor beide... Voor de bevalling zelf doe ik liever een oude aan, want heb die van Noah's bevalling nooit meer proper gekregen Zo hier straks de soep terug opzetten en nog een bouillon blokje bij smijten, er miste nog iets gisteren en dan eten we weer verse soep
mmm lekker soep! ik eet lasagna mmm en de mannen eten spareribs, alleen dat zie ik nu niet zitten blegh!!! heb ook al een stuk chocola op, en een twix vandaag, ben op de snoeptoer oww jee!