mmmmmm ribbetjes! Ik ben net wel aan vlees LOL pas op met te veel suiker e buddy hahahaha grapje e meid Lasagne ook lekker!! Goh krijg alweer honger hahaha LOL
soep, lasagna en spareribs mmmm ik krijg er honger van! hier vanavond bami met babi pangang voor mij en voor manlief met saté ook lekker
mmmmmmmmmm heb ik al weken zin in!! Maar hier in de buurt geen afhaalchinees dus ook geen bamipang pang lol
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm JALOERS!!!!!!!!! De chinees hier in Oostenrijk is namelijk niet te vergelijken met de Nederlandse! Dus als er iemand hierheen komt, neemt die altijd bevroren bami voor mij mee hahahahahahahaa!
Vanaamp opwarmertje Tortellini's hier.... Net de vrouw van P&O hier gehad.... ze kwam gewoon even buurten voordat ik met verlof zou gaan... stelde dus niks voor. Het was zelfs best gezellig.
goede middag. Ben bij de gyn geweest alles was goed. Mocht liggen en denk die gaat voelen maar nee hoor een mooie echo gehad, Heb weer mooi naar onze meid kunnen kijken. Voetjes, rug, hoofdje gezien en op het laatst heb ik gevraagt of ze de hoofdje kon laten zin (gezicht) en het is GELUKT met een schitterende foto. Je ziet een oog (open) en neus en de knopjes van de tanden en kiezen. Echt zo gaaf. Heb der ook gezien met ogen dicht. BEN ZO HAPPY . Nog 7weken kan niet wachten. 8 dec weer heen. @ moi daar wil ik ook wel liggen hier is het zo standaart
hahahahahahaha ja inderdaad!!! heb net de drukkerij gesproken en ze sturen als het goed is morgen de twee kaartjes waar we uit gaan kiezen hierheen... als die er zijn dan gaan we er een uitkiezen, tekst insturen, en dan bestellen
din0 fijn dat alles goed was en leuk zeg dat je 'zomaar' een echo kreeg, extra leuk toch! Mayke gelukkig viel het gesprek mee en was het zelfs gezellig, ook wel een keer fijn! Moi kan me wel voorstellen dat je zulke dingen dan extra mist als je ze in oostenrijk niet kan krijgen, maar zal vast ook wel andersom zijn dat daar dingen zijn die je hier weer niet kan krijgen toch?
@DinO idd altijd fijn je kleintje eens extra te mogen zien he!! Hier PAS terug op 16 dec!! normaal met Noah ging ik vanaf nu al elke 14d! En nu weer bijna 5 weekjes wachten!! Ach ja
ik mag nu ook over 2 weken weer, met 35 weken en dan weer met 37 weken en vanaf dan elke week ik vind het eigenlijk best wel fijn om nu wat vaker te gaan, het word natuurlijk allemaal steeds spannender!
ja het gaat bij mij goed dus daarom over 3 weken weer. Ze was nog niet ingedaald dus uh maar och die steken hihi. Enover 3 weken kijken hoe en wat miss 2 weken anders 1 week of daar tussen in. Maar bami eet je toch niet heel op .
Ik ga morgen naar de VK voor controle en daarna om de 2 weken. Vanaf 36 weken elke week geloof ik. Vind het ook wel fijn dat er vanaf nu meer controle is.
zal binnenkort eens mn kamertje showen. zaterdag een maxicosi kopen en de laatste dingetjes (kraampakket halen) dan zijn we er klaar voor. Ons 1e meisje