Hoi! Ik kon zo gauw geen topic vinden voor de aanstaande mama's die in januari uitgerekend zijn, dus ik begin er nu maar een! Wie heeft zin om met mij te gaan aftellen? Het lijkt me leuk om in dit topic elkaar een beetje te leren kennen, elkaar op te beuren en te steunen, en elkaars buikjes te bewonderen! Laten we beginnen met te inventariseren wie wanneer uitgerekend is. Ik weet er in ieder geval al een : - rus05: 21 januari Liefs Rus05
Hoi, Ik ben ook in Januari 2012 uitgerekend en wel de 16e hoop eigenlijk dat de bevalling eerder begint maar ja daar heb je niks over te vertellen he.
Ik ben 14 januari uitgerekend! En ik tel lekker met je mee af! Heb t helemaaaaaaaaal gehad! En van mij mag over 4 weken de kleine wel komen!
Hoi hoi, Ik ben 9 januari uitgerekend ! We kunnen niet wachten tot het zover is dus ook ik tel met jullie mee af Gaat alles goed met iedereen?? liefs boonie
Ik meld me ook aan! Ben 23 januari uitgerekend maar over een week of 6 vind ik ook prima hoor . Houdt iedereen het nog een beetje vol? Ik draag dit keer echt naar voren dus voel het wel aan mijn banden.
1 januari hier, en het aftellen is zooooooooo begonnen Over 1,5 week de laatste (als het goed is) echo, ik kijk daar nu maar naar uit, kleine stapjes!
Ik ben 6 januari uitgerekend en ben druk aan het aftellen want de kleine wordt de week voor kerst al gehaald met een ks dus het komt nu heel dichtbij...
@ flower28 Waarom word de kleine al 'zo vroeg' gehaald? Hmm hier gaat t wel goed... Op de verplichte rust e.d na... Maar goed we doen t er maar mee
hier ook uitgerekend in januar, om precies te zijn de 9e. maar onze kleine word de 4e gehaald met een ks. dit odat ik een botafwijking heb. nu dus nog 5weekjes en 6 dagen, dus zeker wel aan het aftellen, al gaat het nog wel goed. ben vooral erg benieuwd naar het kindje, of het een jongetje of meisje is, hoe hij/zij eruit ziet en hoe het allemaal gaat met 2 kids... hebben jullie verder alles klaar in huis? en namen en geboortekaartjes?
Hier in het ziekenhuis doen ze een ks vanaf 38 weken maar dan zit ik net 2dgn voor de kerst. Dus de gyn wou de week erna, uiteindelijk hoorde ik dat ik ingepland ben in de week voor de kerst de kleine wordt dan met 37,5 week geboren ivm de planning en drukte rond de kerstdagen . Met de zwangerschap gaat het vrij goed, zit alleen vanaf 27 wkn al 3x daags aan de weeenremmers en morgen is mn laatste dag dat ze het gaan remmen dus heel spannend!! dus vanaf zaterdag moet mn lichaam het zelf doen, hoop heel erg dat mn buik rustig blijft. Want continu krampen, steken en harde buiken dag en nacht is echt niet fijn.....
Dames, wat gezellig! Ja ik ben stiekem ook begonnen met aftellen, de baby is al behoorlijk ingedaald en daardoor heb ik zo'n last van bandenpijn auw Als dat nog 8 weken zo moet, dan wordt het nog een pittige tijd. Vandaar dat wat aanspraak van meiden in hetzelfde schuitje me wel gezellig leek. Nee, heb nog niets aan geboortekaartjes gedaan. Jullie wel? We moeten er zo langzamerhand wel eens naar gaan kijken, want als het zo lang duurt als overeenstemming bereiken over de namen, dan mogen we wel opschieten... Trouwens wie van jullie weet wat het wordt? Wij houden het een verrassing, geen idee dus, maar vanaf het begin het gevoel dat het een jongetje is. Liefs
hier ook al goed in gedaald, en herken je pijn...inderdaad best pittig...merk nu dat mijn buik echt "in de weg"begint te zitten... hier ook een verrassing of het een jongetje of meisje word. we hebben wel al geboortekaartjes, zowel 1 voor als het een jongetje word als 1 voor een meisje...ben benieuwd...heb echt geen voorgevoel. verder is hier het kamertje helemaal af, en alle spullen zijn in huis. binnenkort maar eens even beginnen met mijn tas in te pakken, voorals het kindje bedenkt toch eerder te komen...
hier doen ze een ks 1 week van te voren...aangezien dat voor mij 2 januari is, en ik dat niet zo'n hele mooie datum vond, 4 voorgesteld, en dat was goed. nu hopen dat de kleine zolang blijft zitten. spannend van de weeenremmers! idd hopen dat hij nog vene blijft zitten!
Hier ook al aan het aftellen, krijg een geplande ks en weet nu ook al wanneer. Dus kan nu echt de dagen aftellen. Flower: jij krijgt de ks idd vroeg zeg. Maar ach die paar dagen maakt dan ook niet uit he.
Ik meld me ook aan. Ik ben de 24e uitgerekend. Duurt nog wel effe. Maar begin het wel een beetje beu te worden. Heb al een kleine van 21 maand rondlopen en zelf heb ik last mijn mijn bekken. Over een aantal weken moet in ook weer naar de gyn. Dan hoor ik of ik gewoon mag bevallen of weer een keizersnee krijg. Of alles klaar is in huis? Nee!! We wachten op de meubels voor onze oudste dochter. Dan kunnen we de boel verhuizen. Daarna nog alle kleertjes wassen en alles eens natellen of ik alle heb...
O ja tas pakken, dat is wel een goed idee! Wat moet daar eigenlijk allemaal in? Merk jij ook dat veel mensen het een beetje gek vinden dat jullie het geslacht niet weten? In mijn omgeving wordt er niet zozeer negatief op gereageerd maar men vindt het wel vreemd. Haha die buik begint zeker in de weg te zitten! Veters strikken begint toch wel wat problematisch te worden