Januari 2012 mama's: wie is inmiddels ook begonnen met aftellen?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door rus05, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margoska

Margoska Lid

24 nov 2011
    10
    0
    0
    Ik maak 2 dagdelen per week schoon bij andere men
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Hallo Dames,

Tjonge zeg lijkt wel of bij iedereen de kleine eerder komt of gehaald wordt!!!
    Ik ben eigenlijk pas vanaf 6 maanden kunnen gaan genieten van het zwanger zijn eerst 3,5 maand dag en nacht overgegeven en toen een beknelde zenuw van mijn bekken naar mijn linker been maar na 3 bezoeken aan de Osteopaat ben ik er eindelijk vanaf gelukkig!!!:)

Ik ben al aardig op dreef met de baby kamer en de dame van het kamerbureau is ook al langs geweest tjonge zeg die kraamhulpen mogen niet veel meer doen tegenwoordig!!!

Ik heb nog geen koffertje gepakt want ik denk echt dat onze kleine jongen niet eerder gaat komen dan de uitgerekende datum of later zelfs want de verloskundige zegt het is een dikkerd die heeft het veel te goed vanbinnen bij jou en komt er echt niet eerder uit!!!

Het geboorte kaartje hebben we al wel uitgezocht en een proefdruk laaten maken want dan kun je goed zien of alles naar wens is hebben jullie dat ook gedaan?

Zeg een vraagje beetje raar misschien maar hebben jullie ook zo'n last van een doof gevoel in je liezen en schaamstreek als je te veel hebt gelopen die dag? Ik heb dat sinds een paar dagen en dat is erg vervelend.

Groetjes Margreet

2. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    hoop voor je dat jullie kleintje niet te lang op zich laat wachten.

ja wij hebben ook een proefdruk gemaakt, en ben er erg blij mee! ben benieuwd straks welke het word! (jongetje of meisje).
    hier is ook al iemand geweest van de kraamzorg, stelde niet zoveel voor, maar het is nu in iedergeval geregeld.

dat gevoel dat je beschrijfd herken ik niet echt.
    heb wel steeds meer last van rug/bekken en een heel vol gevoel, maar weet dat dat erbij hoort.
    verder voel ik ons kindje heel veel nog bewegen. echt pijnlijke schoppen...

3. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    ja hier ook veel mensen in de omgeving die denken dat we het stiekem wekl weten...maar we weten het echt niet!
    iedereen kijkt daar idd raar van op!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind het knap hoor dat sommigen niet willen weten of het een jongetje of een meisje is!
    Ik ben daar veeeeel te nieuwsgierig voor...:p en wij weten dus wel wat het is!:D

geboortekaartjes.. tsjaa.. daar zijn we nog niet helemaal over uit haha moeten we zeker een deze dagen gaan doen!

Wat gaan jullie trouwens allemaal doen met kerst?!:D
    Hier 1e kerstdag bij mijn moeder en der vriend, de vader van mn vriend, opa's en oma's :)

Schoonzus kwam met het geniaaaaale idee om 2e kerstdag bij ons te doen....zoooooo geen zin in eerlijk als k 37 weken zwanger ben voor iedereen te zorgen en al die rotzooi in huis enzo... maarja goed.. vriendlief leek t wel gezellig dus tsjaa.. wat doe je eraan:p

Hebben jullie trouwens al iets in gedachten als eerste pakje van jullie kleine?!:D

5. Margoska

Margoska Lid

24 nov 2011
    10
    0
    0
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Nou meiden ik heb aangegeven dat ik met kerst het niet zie zitten om teveel te doen en 1e kerstdag gaan we naar mijn schoonouders toe en 2e kerstdag gaan we naar hele goed vrienden waar ik heerlijk lui op de bank kan liggen en me laten verwennen daar kijk ik nu al naar uit! Erg he?;)

Vandaag bij de fysio geweest en die vertelde me dat het dove gevoel kwam doordat de baby wil zakken maar ik vaak met mijn benen over elkaar zit en de baby geen ruimte geef ahum foutje van mij dus maar ja dat wist ik ook niet.
    Als het nu weer eens gebeurd moet ik in ieder geval mijn bekken kantelen dan krijgt de kleine wat meer ruimte om naar de juiste plek te gaan en drukt hij minder op mijn schaambeen ach ja weer wat geleerd.

Ik heb 2 leuke pakjes die ik mee ga nemen naar het ziekenhuis want ik heb geen idee welke maat onze zoon heeft als tie geboren is zijn vader had gelijk maatje 62 en aangezien de vk zegt dat het een flinke jongen is ga ik er eigenlijk vanuit dat onze zoon ook niet in maatje 50 gaat passen.
    Ook hebben we een leuk mutsje met zijn naam erop laten maken en die doen we dan op als hij geboren is. Onze zoon wordt vernoemd en zo willen we genen die vernoemd wordt verrassen met de naam.

Ik had geen geduld om te wachten tot de baby geboren was dus daarom was ik heel blij dat we met 20 weken duidelijk konden zien dat het een jongen werd.

Succes allemaal met de laatste loodjes

6. Margoska

Margoska Lid

24 nov 2011
    10
    0
    0
    Hendrik-Ido-Ambacht
    #26 Margoska, 28 nov 2011
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
    Soofje: lekker dat de kleine voor de kerst gehaald wordt! Kun je met kerst heerlijk genieten van je kleintje!!!

Deel Deze Pagina