Van harte gefeliciteerd meid!! Vorig jaar had ik de 19e mei een posi test en voor 24 januari uitgerekend en nu is hij alweer 4 maanden ( te vroeg geboren) jeetje wat vliegt de tijd. Geniet ervan xxx
jeetje januari al!! Dat betekent dat ik ook al behoorlijk een tijdje zwanger ben, hihi! Gefeliciteerd hoor!
JOEHOE...ik heb zelf uitgerend dat ik op 01-01-2012 ben uitgerekend. Maar dit kan na de termmijn echo nog veranderen! Ik heb een onregelmatige cyclus, maar het zal altijd januari worden! Hoe voel je je? Ik voel nog helemaal niets, het is ook nog erg pril. Ik heb 2de paasdag positief getest
haha Maart, toch maar een topic geopend I'm in.. eveneens op 3 januari uitgerekend.. Voel nog weinig moet ik zeggen.. Wel trekkerig gevoel in m'n borsten, maar niet pijnlijk of vervelend.. Geen misselijkheid meer sinds ik mijn eten verdeel over de dag en kleinere porties per keer neem.. Test nog wel om de dag (vind het zo leuk om dat streepje te zien)
IK ben op 2 januari uitgerekend. Heb zelf ook nog niet echt veel klachten af en toe wat krampen/steekjes in mijn buik. Wel vollere borsten en ook hier af en toe steken in. Ben (nog) niet echt misselijk alleen als ik honger begin te krijgen. Hebben jullie allemaal de vk al gebeld? Ik wacht op hun telefoontje terug om een afspraak te maken voor rond de 8e week. Groetjes Eppo
wow meiden, januari 2012 alweer! En ik heb idee dat ik nog maar zo kort zwanger ben (is ook wel een beetje zo natuurlijk ) Ik wil jullie in ieder geval van harte feliciteren met jullie zwangerschap en hoop dat jullie er van kunnen gaan genieten!
Gefeliciteerd aan alle januari mama's! Ik was 3 januari 2011 uitgerekend en onze zoon is 4 januari geboren. Geniet van jullie zwangerschap!
denk dat ik het hier in de gaten ga houden! Had een licht posi test. Wacht nog ff een knaltest af en dan een goede echo....want bij de vorige was ik ook een januari mama, maar helaas ging dat niet goed na 9 weken..... Januari mama's zijn fun! Groetjes, Miranda
Gezellig dames. Hier voel ik eigenlijk ook nog echt helemaal niks. Behalve een posi test en dat mn ongi is weggeblen dus helemaal geen andere tekenen.
Jee, ook ik ben Zwanger!! Gister positief getest!! Zou rond 5 januari moeten bevallen! Andere ook gefeliciteerd, vinden jullie het ook zo spannend! Ook moeilijk om niets te zeggen... Liefs
Lora haha Gefeliciteerd! alleen mijn ouders en zussen weten het.. Schoonmoeder vertellen we het volgende week als Lenn daar een dagje heen gaat..
jeetje, de volgende januari mama's zijn in aantocht. Dames, gefeliciteerd. Geniet ervan. Antares, hopen dat je nu wel een januari 2012 mama wordt en dat beeb nu wel lekker veilig bij jou blijft plakken. Groetjes, Januari 2011 mama
Even spieken of er al een januari 2012 topic is . Zwangere dames, gefeliciteerd ! Ik hoop dat 2012 ook mijn jaar gaat worden .
Wat gaat de tijd toch snel zeg! Januarikindjes zijn de leukste!! En ik kan het weten want ik heb er 1 uit 2009 en 1 uit 2011.
Heyyyy meiden!!!! Ik doe met jullie mee. Maar ik dacht dat hier al een topic van was. Wat spannend he... Hopelijk hebben we allemaal goede en gezonde plakbeebs!!!! Iedereen een fijne koninginnendag!!!! Oja... ps: ik durf m;n banner nog niet echt te veranderen