Meiden, Wil me ook graag aanmelden. Had afgelopen donderdag een positieve test in mijn handen en kan het nog niet echt beseffen. Heb al een prachtige dochter van 29 januari 2010. Ook ben ik in februari na 17 weken zwangerschap helaas een klein mannetje verloren. Nu is het gevoel erg dubbel, maar ben ontzettend blij. Ik blijf duimen en hopen dat het dit keer wel goed gaat aflopen.
Nienke, gefeliciteerd en welkom! Wat vreselijk dat je na 17 weken al afscheid hebt moeten nemen van Daan*. Ik hoop dat je deze zwangerschap wel kunt voldragen!! @Soepkip: bij de een is het normaal, bij de ander niet. Zolang het bruin en roze blijft is er nog niks aan de hand. Bij mij heeft het alleen nog nooit iets goeds betekent, maar dat werd dan ook al snel gewoon rood...
Nienke gefeliciteerd! Soepkip hoe is het nu met het bloedverlies? Vandaag is mijn NOD en natuurlijk getest. De test is gelukkig steeds duidelijker. Zou ik een digitale test kunnen doen?
hoi allemaal!!! hoe gaat het met jullie??? sorry maar ik kan jullie vele berichtjes niet bijhouden, ben hier niet iedere dag kzag wel wat miskramen, helaas. veel sterkte! hopelijk blijven de rest wel plakken. deze week veel moeten spugen, maar d'r komt dan niets uit want er zit niets in. dus alleen maar gal gatverdamme. mijn dochtertje vind het maar helemaal niets als ik moet spugen. en heel veel moe. maar het spugen is deze week echt erger geworden (week6) had ik bij de eerste ook. die buik herken ik ook! ik kan mijn normale broeken al niet meer aan dus heb al mijn zwangerschapsbroeken aan. niet dat je veel ziet, het lijkt net of ik 6kg weer ben aangekomen als je naar mijn buik kijkt maar een echt zwangerschapsbuikje is het nog echt niet maar dat zal ook niet meer zo lang gaan duren. ook veel last van mijn maag/darmen. volgende week woensdag intake en over 3,5week echo. volgens mij ben ik zowat de laatste maar goed... fijne dag nog allemaal!
Welkom nienke! Soepkip, hoe gaat het nu? Juultje, mooie test! @ego, vandaag hoofdpijn, in mijn nek vooral jak jak jak.. heb vandeweek een halve paracetamol genomen, en ik denk dat ik nu de andere helft neem
@juultje, die digitale test kun je best doen hoor! heb ik ook nog tweetesten met een streepje voor de zekerheid gedaan.
Bedankt voor jullie reacties. Was wel online maar lees ze nu pas. Verder geen bruin/ rozeverlies meer gehad gelukkig. Het was ook maar een klein beetje.. De test van vandaag was ook weer duidelijk donkerder dan gisteren, ik show ook hier nog even mijn testrijtje
Juultje: He wat leuk, we zijn even ver. Onze testen zien er ook hetzelfde uit. Gefeliciteerd! Moi: Een halve paracetamoll tegen hoofdpijn? Helpt dat bij jou? Sterkte i.i.g.. vandaag maar lekker een zondag/ relax dag houden Ik ga lekker rustig aan doen vandaag, houdhoudelijke dingen doen en rondhangen hier op ZP. Door mijn test van vanmorgen ben ik een beetje gerustgesteld want bij mijn vmk werd de test ook niet donkerder op NOD en na NOD. Dus er is nu meer hcg in mijn lijf!
Hoi allemaal, Schrik net wakker.. had het nodig denk! Nieuwe zwangeren welkom! Ik ga lekk3r dagje niks doen (heerlijk) Liefs
alle nieuwe zwangeren welkom!! wat betreft buik, ik ben zwanger van de eerste, ben normaal echt plat, en bij is het ook al heel erg zichtbaar! eigenlijk al vanaf dat we weten dat ik zwanger ben! volgens mij is dat heel normaal
Zoooooo! Wat is er weer veel geschreven. Heb nog geen tijd gehad om het terug te lezen, want ben druk met mn koffer in pakken en de laatste wasjes draaien. Morgenvroeg vliegen we naar Turkijke!
goede middag meiden... soepkip, mooi rijtje hoor... ik heb er 3 en laat het daarbij... de eerste was tuur, de 2de duidelijk, de 3de knal miniM, fijne vakantie delilah, mooi buikje meis... hier helaas nog een buik van de vorige 2 zwangerschappen, maar merk wel dat broeken nu al niet lekker meer zitten.. maar zwangerschapsbroeken zitten weer te wijd dus een beetje afwisselen en 's avonds lekker de joggingbroek aan(die is wel positie en zit goed ) ga lekker mijn bedje in, F1 kijken.. ff geen kinderen om mij heen en lekker dommelen...