Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier gelukkig geen baas meer, behalve mijn mannetje ;) dus kan lekker mijn huishouden doen als het mij uitkomt.. of niet doen als ik het niet trek...
    maar als ik dit bij de vorige zwangerschappen had geweten, had ik het anders aangpakt..
    uiteindelijk ben ik vanaf 16 weken via de bedrijfsarts minder gaan werken.. maar werkte eigenlijk nog teveel voor mijn lijf:(

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @minim heeeerlijk alanya!!! ben ik 6 jaar geleden geweest!!!

@jannie, dank je, ja ik probeer veel te drinken, maar in veel drankjes heb ik echt totaal geen trek.. ik mix nu veel cola met kraanwater, zo gaat het prik er af hihi!!!

@rest mijn hoofdpijn is gelukkig gezakt... we hebben 3 kamers afgepoetst, dus 1 meer als verwacht!!! bij de laatste weecee draaide mijn maag zich om hahahahahahahaha dus heeft mamma het afgemaakt...

vanavond mag ik lekker op tijd naar boven.. we hebben eerst halfpension eters, en daarna ga ik naar boven...

heb het net aan onze medewerker en zijn moeder verteld.. 3 juni moet ik namelijk naar de gyn, en dan hebben we uitcheck van 5 kamers, maar ook nog eens 6 kamers die blijven en nog check van de kamers natuurlijk... en aangezien lief met me meegaat is mams alleen met paps... en dat is druk.. dus heb ik onze vriendin gevraagd of ze evt kan helpen, dan heeft mamma een beetje lucht...

verder vandaag giga pijnlijke borsten, niet normaal meer!!! en moe, maar ja, ik ga ook gewoon door, ik kan mezelf niet ff neerleggen tussendoor.... en ik ben om 5 uur klaar wakker

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja daar sluit ik me helemaal bij aan!

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zijn er trouwens ook meiden die net als ik bij de gyn lopen ivm met miskramen?

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik weet niet hoe het bij ons geregeld is met pauzes extra en zo.
    Vorige zwangerschap mocht ik in overleg met de bedrijfsarts als ik me ziek voelde rustig wat later beginnen. Ik merkte dat wanneer ik het rustiger aan kon doen het een stuk beter ging....

Moi, je moet jezelf niet forceren he? Ik snap dat dat moeilijk is met je eigen bedrijf, maar wel goed dat je het verteld hebt aan je medewerker. Dat haalt misschien nog meer druk van de ketel.

Wanneer gaat iedereen het eigenlijk vertellen? Wij zitten nog een beetje te dubben. Aangezien wij nu al 6 keer zwanger zijn geweest en het dus al 6 keer verteld hebben is voor ons de charme er een beetje vanaf. Aan de ene kant vind ik het leuk om het bijvoorbeeld met vaderdag te vertellen of met de verjaardag van mijn man eind juni. Maar aan de andere kant vertel ik het liever meteen.... Best lastig...

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik heb 2 vmk gehad, maar heb geen gyn gezien... ga ook gewoon naar de vk.. hopelijk mag ik wel snel een echo laten maken, want ben gewoon doodsbang..
    vorige x gevraagt en dat doen ze pas vanaf 7 weken. eerder wil de vk niet doorsturen..
    heb pas bij ruim 7 weken een afspraak, dus voor de 8 weken zal ik geen echo krijgen.. en om hem nou zlef te betalen.. dat trekt boontje hier niet:( anders had ik al een afspraak staan voor precies 7 weken...

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, ik. Maar als alles goed gaat mogen we straks gewoon naar de vk.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tja op mijn werk kan langer pauze niet.. Werk in de horeca en zo werkt het daar nou eenmaal niet..
    Wel kan je met vervroegd verlof en kunnen de werkzaamheden worden aangepast, maar extra pauze.. nee helaas niet..

goedemiddag trouwens;)

hier een rustig dagje.. Lenn en ik zitten nog heerlijk in de pyama:) morgenvroeg man weer wegbrengen naar zn werk en dan komt hij rond hemelvaart pas weer thuis..

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wow, knap zeg zijn toch erg volle en drukke dagen! Maar we lezen al langer mee met elkaar en volgens mij zorgen je mannetje, ouders en omgeving heel goed voor je!

Maar vind t toch heel knap! Ik ben blij dat ik ff 2 weken vrij heb, echt bijtanken. Gister en vandaag s middags toch ff in bed gekropen om een beete bij te slapen.
    In Turkije gaan we alleen maar genieten! Relaxen envan elkaar genieten want dit word onze laatste vakantie met zn tweetjes. Ook bijzonder!

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    marije, ik zou het ook het liefst nu vertellen..
    maar manlief wil wachten tot 8/9 weken.. duurt nog zo lang... vaderdag is idd wel een leuk idee... en dan heb ik iig de intake gehad.. en met een beetje mazzel ook de echo...

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Jaaaa dat is ook lekker hoor, lekker met zijn tweetjes!!! Wij gaan na het seizoen, dus eind september wss een weekje weg samen, hetzij naar nederland hetzij naar kroatie of italie... Maar nederland is altijd verplicht bij die en genen op bezoek, en daar hebben we geen zin in...

Ja het is heel hard werken hoor, absoluut.. Maar gelukiig heb ik idd een lieverd van een vriend en mijn ouders die me meehelpen.... Nu is vriend ff lekker vrij, en is bij de buren, en ik en mams zitten op eht terras lekker bij te komen van het poetsne, tis rustig gelukkig... straks halfpension eters, maar dat komt goed, en dan naar boven lekker mijn bedje in!!!

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Mijn man wil in elk geval ook wachten tot de echo. Daarna weten we nog niet wanneer en hoe we het gaan vertellen. De reacties zullen veelal leuk zijn, maar met een boodschap van "al weer? en eerst maar eens zien of deze keer wel goed gaat". Daarom is het misschien voor onze ouders ook wel eens leuk om het pas te horen als we al een mooie echo hebben gehad en dat ze zich niet zoveel zorgen meer hoeven te maken.
    Aan de andere kant vind ik het erg lastig om er niet over te kunnen praten...pffff.

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Marije: Nee, ik ga nie naar de vk. Ik heb naast de miskramen ook moeilijke zwangerschappen gehad, dus ik blijf bij de gyn lopen. Vorige zwangerschap heb ik dat ook gehad!

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    MamaT: dan is het inderdaad wel fijn om bij de gyn te blijven lopen. Onze dochter is het resultaat van een IUI behandeling, dus wij liepen sowieso al bij de gyn. Maar na de 2e goede echo met 9 weken werden we doorgestuurd naar de verloskundige en zijn daar ook gebleven tot het einde. Vond ik zelf wel prettig, hoewel je natuurlijk in het ziekenhuis eerder echo's krijgt.... :)

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hier zijn geen verloskundigen, dus loop je standaard bij de gyn

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ik loop gewoon bij de vk, mag wel naar de gyn ivm de late mk bij 17 weken. Maar voel me niet prettig bij het zkh.

Verder zullen wij het dit keer denk pas na 15 weken vertellen. Dan krijgen wij een extra echo. Vind het aan de ene kant wel moeilijk om zo lang te wachten, maar wil ook niet weer iedereen moeten vertellen dat het niet goed is gegAan.

17. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ik heb weer een laptop jippie! moet nu alleen alles weer instellen. Gelukkig heeft een collega alles kunnen redden van de oude laptop!

over waar in behandeling ik moet bij de gyn. ivm vroeggeboorte van brenden. Het risico is aanwezig dat dit weer gebeurt... het is helaas wel heel onpersoonlijk maar de echo's zijn weer het voordeel eraan!

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik weet ook niet zo goed wat ik moet. Ik heb helemaal geen zin om het te moeten vertellen. Ik ben in juli 2010 bevallen, dus ik hik er enorm tegenop om weer te moeten vertellen dat ik zwanger ben.

Ik wacht sowieso de echo van a.s. woensdag maar ff af..

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nannie: onpersoonlijk is het zeker, maar ik heb bij de tweede zo een geweldige gyn gehad! Ik wil dus zeker weer bij hem de hele zwangerschap.

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    zag net dat er 2 Januari topics zijn de andere is voor de andere helft wel jammer,want kwa drukte vind ik het persoonlijk nog wel mee vallen :D

Deel Deze Pagina