Is misschien een verschil in opmeten of hoe het beebje erbij ligt?!het kwam wel overeen toch met 6wk 2 dagen?
mooie baby! @moi:niet zo piekeren,zit helemaal goed hoor! @nieuwe dames:welkom en feli! even kort:Laura wil absoluut niet slapen en al zeker niet in bed...Was gisteren ook zo ben zo ontzettend moe en wil zelf alleen maar slapen
oei zo herkenbaar.. Al pakt Lenn het gelukkig weer goed op als ik er echt compleet doorheen zit.. als ik moe ben en wil slapen weigert hij.. maar als ik zo ontzettend kapot ben dat ik mn ogen niet meer open kan houden gaat hij ineens lief slapen.. raar..
dank je! was hartactie hoor, en de gyn was heel positief!! maar ga dan meteen piekeren moet 3 juni gewoon voor mijn normale onderzoek
@nannie alleen vanmorgen nog wat rood bloed daarna niets meer dus wacht het nu af hoe lastig ook en inderdaad mag gewoon bellen als er iets is ook als ik gewoon een echo eerder wil mag dit ook. @roeltje ja hou mij ook stiekem vast aan jou verhaal.
hihi zal het je nog positiever maken Bij de zwangerschap van Lenn constant bloedverlies (inclusief krampen) gehad.. ene keer best veel, andere keer alleen wat druppels of bij het afvegen.. Elke week wel een extra echo gehad (t/m week 11 ongeveer) of de vk kwam aan huis om het hartje te zoeken.. Het mannetje is volgende maand 1.5 jaar Bloedverlies en/of krampen hoeft dus niks te betekenen.. Als je het echt niet vertrouwd gewoon je vk bellen en uitleggen dat je ongerust bent.. Als ze uitwendig niks kunnen vinden (wat normaal is op jouw termijn) dan kunnen ze je naar de gyn sturen (bij mij ook gedaan rond 6 weken) voor een inwendige echo.. Eerlijk is eerlijk, inwendig is geen pretje, al doet het geen pijn, maar je hebt dan wel veel meer duidelijkheid..
Ik heb ook inwendige echo gehad. Had vantevoren wel even gevraagd ivm wel of niet volle blaas! Maar ze zei gelijk met dit termijn is inwendig veel duidelijker... Ilona gelukkig kan best een geknapt adertje zijn oid. slapen: Brenden heeft die periodes ook enorm gehad met slapen (en af en toe nog wel) heel herkenbaar en vervelend nu!
De vk zei dat ze nu nog niet veel konden zien en maandag mij meer zekerheid kon geven. Ik heb bij mijn zoon ook 2 keer een inwendige echo gehad omdat mijn termijn niet duidelijk was dus dat maakt mij niet uit. Als ik het niet trek bel ik alsnog maar geen bloed dan vertrouw ik er maar op. Als het echt misgaat dan gebeurd dan toch wel (klink heel nuchter maaar probeer dit voor ogen te houden)
heyyyyyy ladiez, wat schrijven jullie veel zeg hahaha kan t miet allemaal bijhouden hoor gefeliciteerd voor de meiden die vandaag hun echo hadden leuk leuk leuk!!!! ik vanmorgen de CB met indicator gedaan en dikke 3+ al na 1 minuut hahaha, dus verloskundige maar ff gebeld en die zei ook al dat ik waarschijnlijk nu komende zaterdag 6 weken zou zijn dan...ga over anderhalve week op vakantie en heb meteen na de vakantie(20juni) mn intake en 23juni mn eerste echo, spannend!!!!! ben zo benieuwd!! vraagjes aan iedereen...weet bij iedereen de ouders het al en zo ja hoe hebben jullie t verteld?? liefs x vlinder...
Owwh meiden ik ben zo mezelf niet!voel me erg depri en joost mag weten hoe het komt! heb totoaal nergens zin in,energie heb ik niet,niks noppes bah wil snel mezelf weer zijn want vind dit niks,geniet nergens meer van
beeb was 3,7 mm bij mij trouwens, en je zag echt een beeb, en een hartactie knipper de knipper... Ik ken er nog een, ook depri, down, en boos op iedereen.. en heel erg moe...
Ik hoor eigenlijk weinig meiden over die goed misselijk zijn??? beter hoor maar was eigenlijk benieuwd wie er echt ook last heeft van misselijkheid
ja ik lees nog graag mee lichamelijk ben k weer oke! Geestelijk tja heeft tijd nodig, maar k geniet nu extra van mijn meisje en we gaan bijna met vakantie. Dat zal me ook goed doen
herkenbaar meis... de enigste reden waarom ik zwanger zijn niet zo leuk vind... ben mezelf al die tijd niet.. maar goed... het resultaat is het waard.. (bij mij zin de eerste 3 en de laatste 3 maanden het ergst... geniet dus van de maanden ertussen )