@Jannie ik ervaar de zwangerschappen altijd als iets supers voel me dan meestal op mijn best alleen deze is echt heel anders veel meer misselijk etc maja elke zwangerschap is natuurlijk ook niet het zelfde, dus ben benieuwd wanneer ik weer wat minder depri voel,hoop na Maandag
ja echt????? hier heeft ze het gemeten maar op die eerste lijkt het groter en op deze lijkt het iets anders haha
Hahhaha, ik plaats me bericht en kom terug op het forum. Snapte er niks van, maar het is andere echo foto. Lijkt indd kleiner hier, maar net zo mooi hoor!
@ mama`s met mooie echo:: Geweldig mooi! Ik wil morgen ook zo een! @Mier30: Welkom en wat een speciaal verhaal, nu blijven plakken!!! @hier: moe, bandenpijn maar verder alles ok Ga nu ook naar bed, daar doe ik wel verstandig aan, morgen spannende dag 15.45u echo!! knipperknipper hoop ik! xxx
He Meiden, Wat een mooie echo's allemaal! Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest voor intakegesprek en kan as vrijdag ook voor een echo, ben zooo benieuwd! Zijn die van jullie allemaal inwendig gemaakt?? Ik herken het gevoel wel van veel meiden hier...ik zweef ook nog niet bepaals op een roze wolk. Veel chagrijnig, moe, kort lontje, beetje misselijk, dus schiet maar op met die 3 maanden
@Moi ja ze zoomen altijd in anders zie je zo weinig maar op de eerste foto zie je al echt een kindje zooo mooi!
goedemorgen Lenn ligt weer op bed.. verkoudheid word minder.. Heeft minder hoestbuien, al zijn ze nog best heftig.. Wel zonder spugen gelukkig.. zit ondertussen te klooien met mn nieuwe blackberry onwijs gaaf ding haha. nog even een uurtje rust en dan Lenn naar het KDV brengen.. hond uitlaten en naar het werk.. ben er vandaag en morgen dus niet zo veel.. vanaf donderdag 17.00 uur weekend!!
Goeie morgen allemaal! Onze uk was gisteren bij de echo 13,6 mm en dat was gemeten van hoofd tot billen. Dat zou betekenen dat ik 1 a 2 dagen verder ben dan wat er nu staat op mijn banner. Bij de volgende echo kunnen ze dat nauwkeuriger bekijken. Bij mij is er een inwendige echo gemaakt. Ze heeft wel geprobeerd eerst een uitwendige echo te maken maar daar was het nog niet goed genoeg zichtbaar. Vandaag weer aan het werk tot laat in de middag. Zal wel tegenvallen na een dagje vrij waarbij ik veel geslapen heb. Als ik 's morgens uit bed kom ben ik eigenlijk gewoon alweer moe... herkenbaar? LIefs
Goedemorgen allemaal! Een hele tijd niets van me laten horen, erg druk gehad en gewoon te moe om te reageren op berichten. Welkom aan alle nieuwe zwangeren, ik heb al een aantal mooie echo's voorbij zien komen, super! Hier gaat het op zich wel, heb nu al een week last van wat oud bloedverlies. Stelt niet veel voor maar vind het wel vervelend. Voel me verder prima, geen krampen, nog wel last van mijn rug. Ook sinds een paar dagen wat misselijk de hele dag, zie dat maar als een groot pluspunt... Ben aan het denken om de vk te bellen, heb 14 juni pas m'n 1e afspraak staan. En dat duurt nog zooooo lang. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zich, maar ja, dat wil natuurlijk niet veel zeggen. Ik ga nu eerst maar eens de kids naar school brengen en daarna naar de kapper, ff lekker laten verwennen! Fijne dag allemaal, groetjes!
Hoi meis!! Moe, haha heeeeeeel herkenbaar!! En vanmorgen, bij het klaarzetten van het ontbijt voor onze gasten was ik met de kaas en vleeswaren bezig..... haha ik ging over mijn nek en mamma heeft het maar afgemaakt!
Moe met het opstaan heeeel herkenbaar!ik heb echt erge opstart problemen in de ochtend nu!ik ben vanacht ook goed beroerd geweest en vanmorgen lopen spugen ben gewoon kapot,eb blijf vandaag ook zowiso thuis ff goed bij tanken!