Emesafene slik ik. Die heb je ook in zetpilvorm als je echt alles er weer uit gooit, maar ik heb de gewone tabletjes. Die neem ik elke avond voor het slapen gaan sinds maandag weer. Ik had er nog wat over van mijn dochter en nu heb ik weer nieuwe gekregen. Gewoon via de HA. Morgen om 14:00 uur de echo! Vandaag ben ik vrij en morgen moet ik eerst nog even werken.... Superspannend, maar ik heb er een goed gevoel bij. Dit kindje is echt "aanwezig". Heb de hele tijd zo'n fijn gevoel in m'n buik..... Heel apart.
goedemorgen! Lenn net naar het KDV gebracht en de hond uitgelaten.. Ga zo richting werk.. Tot vanavond dames!
Ik heb hier nog totaal geen gevoel erbij,maar komt ook denk ik weet ik wel zeker dat wij er totaal niet mee bezig zijn geweest
Goedemorgen dames, Had gisteren geen tijd om even een verhaaltje neer te zetten, want manlief had me na mijn intakegesprek gelijk mij bij me moeder afgezet omdat hij weer moest gaan werken (franse moederdag) Intake pffff wat een hoop info joh, ook vroeg ze of wij nog de nekplooimeting wilden doen? Manlief zit te twijfelen om het te laten doen, omdat er vorige week bij een collega van hem zijn vrouw is gecurreteerd omdat het kindje downsyndroom had! Van mijn hoeft het allemaal niet, maar hebben nog een week bedenktijd! Laten jullie het eigenlijk doen die nekplooimeting? Verder hebben we een heel goed gesprek gehad, en ook heb ik even mijn gal kunnen spugen over hoe ik me nu voel over alles! Volgens haar is mijn lichaam een bonk stress en spanning! Ik moet ook heel rustig aan doen, want mijn hoofdpijn wat ik nu al enkele dagen heb komt en waarschijnlijk door de aanmaak hcg en in combinatie stress! Rugpijn precies hetzelfde en heb nu ook mijn zwangerschapsverklaring van haar gehad dus als het niet gaat op mijn werk dat ik dan naar huis kan zonder een ziekmelding op mijn naam te hebben! Voor de rest een heel leuk koffertje mee gekregen met de nodige info en een speeltje en sokjes en zo, en nu mag het van mij snel 3 juni zijn dat ik de kleine uk in het echt gezien heb, zodat de grote last van mijn schouders af gaat en ik eindelijk mag genieten xxxxxx
Hammelientje, ik hoop dat je je snel beter voelt meis! Het zal zeker helpen als je je kleintje hebt gezien. Wij laten ook geen nekplooimeting doen. We zitten ook niet in de risicogroep dus tja... Het kindje is hoe dan ook welkom. Ik zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen denk ik, om het weg te laten halen. Maar dat weet je pas als je voor de keuze staat denk ik....
morge meiden... ff snel.. ben beetje druk.. meiden met een echo s6!!! duim voor mooie echo's nekplooimeting.. ze kunnen niets garanderen.. heb al meerdere malen gehoord dat ze iets voorspelden, maar beide kanten op niet uitkwamen.. hier is het zowiezo welkom.. dus wij doen het zowiezo niet. verder gaat het hier redelijk... wel misselijk en verschikkelijk moe, maar als ik tussen de middag mijn rust pak gaat het wel.. ga snel verder.. fijne dag!
beuuhh...de misselijkheid is toegeslagen..maar gelukkig weet ik van ons meisje hoe ik het onder controle kan houden. Eten wanneer ik trek in iets heb en alles eten wat ik dan lust.....Niet te lang wachten met eten....en in de ochtend, neus dicht bij alles en meteen naar beneden om te eten hahahaha. (eet nu sjake van herbalife, en dat helpt wel een beetje ligt niet zo zwaar op de maag) En veel melkproducten...die hielpen toen ook al, en nu weer. Maar moet zeggen, nog maar 2 keer moeten spugen in de ochtend...en dat is alleen maar slijm/speeksel/gal...dus neit zo erg!! Verder, tsjonge..mijn buik groeit! Ben benieuwd........mijn broeken zitten straks op bepaalde momenten van de dag. En kan wel hele dag slapen!! Combinatie test..nope doen we niet.....ondanks dat we risico zijn (mijn mama had een downkindje, maar heeft het geboren laten worden met 23 weken) Kindje is hier toch wel welkom....we hebben al een zorgen kindje, dus een 2de zou er ook wel bij kunnen hahahaha. (nee ff normaal....wil het niemand toewensen hoor een zorgen kindje, maar moet gewoon zeggen, elk leven is hier welkom, of het moet niet met het leven verenigbaar zijn....) Groetjes, Miranda
De vk zei tegen mij, ook zelfs als je meting laat doen, dat ze je niet kunnen garanderen dat ze alles kunnen achterhalen? Van mij hoeft het ook niet, maar we zien het wel! Hier vanaf maandag wel 3keer op een dag spugen en echt heel veel! Heb wel pilletjes liggen, maar dat wil ik alleen s avonds doen voordat ik naar bed ga! Mag wel als volgende week alles goed is, 7 juli weer naar de vk, en dan gaan we weer hartje luisteren! xxx
Goeiemiddag dames! Wat leuk om al die goeie echo's te zien!! Wel jammer dat er zoveel zwangere dames misselijk zijn Hier, ik voel echt niets... Was bij de eerste ook pas rond 8 weken een beetje onpasselijk, maar nooit hoeven spugen of wat dan ook. Hoop dat het nu dus hetzelfde zal zijn. Wel eergisteren er nog eens voor de leut een CB en dipstick tegengegooid en meteen 3+ en een paars streepje dat er afspatte! Dat geeft moed
Dankjulliewel voor de lieve reacties! Ik hoop ook dat we er samen uit gaan komen...Vind deze periode echt vreselijk terwijl ik nu juist zo graag had willen genieten. nadesy misselijkheid kan idd wel met de spanning omtrent alles te maken hebben. Heb je denk ik wel gelijk in! Nekplooimeting doen wij ook niet.... folder werd vd week voor ons neergelegd maar waren beide gelijk over eens dat we die niet mee hoefden...
Nekplooimeting + controle bloedwaarde is hier eigenlijk standaard. Ik zou het eerlijk gezegd ook liever op voorhand weten moest er iets mis zijn met ons prutske dan op het moment van de geboorte....
ja maar, ze kunnen niet alles zien! ons meisje was compleet gezond hele zwangerschap, en toch is ze nu niet helemaal 100 % gezond meer..... dus is voor mij de keus makkelijk, je kunt er toch weinig aan veranderen, het komt zoals het komt...
Mischien wisten jullie het al dat het bestond,maar kwam het toevallig tegen Buikband zwangerschapspagina.nl : Zwangerschapsmode - Fashionchick.nl
Leuk haha maar ik zou het niet aantrekken ofzo. Veelste bang dat mensen die ik ken gaan zitten zoeken in me berichten ofzo iets raar.
Ik zou die band niet zo snel kopen sorry maar is toch gewoon reclame. En wij gaan ook geen nekplooi meting doen wij zijn nog jong en vallen buiten de risico groep. Ook kan ik niets met die uitslag voor mijzelf dus nee wij doen het niet! Mijn zoon ligt al lekker op 1 oor en dat ga ik ook doen ben zo moe echt niet leuk meer! Maar goed er groeit als het goed is iets moois en na een aantal weken neemt de vermoeidheid gelukkig af