Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nekplooimeting vorige keer ook niet gedaan denk nu ook niet

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dank je, lieffffffff

voor de anderen, hij staat inmijn album :)

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, inderdaad een beetje vreemd dat je er nog 14 euro voor moet betalen ook nog. :D
    Maar niemand weet dat ik op deze pagina zit en dat wil ik graag zo houden ;) Dus voor mij ook niet zo'n buikband. Ik heb nog een heleboel leuke buikbanden. :D En als iedereen het mag weten doe ik een t-shirt aan met 2 handjes erop en de tekst: what is it like outside?
    Zo leuk!! hihihihi

4. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Hier een zorg minder.... fijne echo, kloppend hartje en precies 7 weken. Waar het bloed vandaan komt kon de vk mij niet vertellen, blijft dus nog afwachten wat het gaat doen.
    Maar voor nu ziet het er goed uit dus probeer ik maar weer een beetje te genieten!
    14 Juni volgende afspraak.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @zondagskind!wat een fijn nieuws zeg, bloed je nog vaak dan?

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @zondagskind wat fijn een goede echo! Dat geeft ook mij goede moed :D en inderdaad nu lekker gaan genieten maar is wel vreemd als je blijft bloeden?

Hier alweer wakker helaas hahaha mijn zoon wilde maar 2 uurtjes ;) nou toch lekker 2 uurtjes meegepakt.

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Hoi!

Nee, bloed niet veel maar wel elke dag wat. Meestal s' morgens en vaak is het oud bloed. Het is ook maar weinig, meestal alleen met afvegen. Geen stolsels. Het is nu een week zo, werd er een beetje nukkig van... maar nu ik een kloppend hartje heb gezien ben ik een stuk gerustgesteld!

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @ninja, he, zie nu dat wij even ver zijn, en ook beide op 7-6 de eerste afspraak hebben :D
    @zondagskind, wat fijn meid, een goede echo! begrijp dat het even schrikken is met bloed, gelukkig gewoon een hartje te zien!

@hier, buik is duidelijk aan het groeien, krijg zelfs al opmerkingen erover terwijl ik dit bij sem pas had toen ik 5 a 6 maanden was!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    En ook nog eens allebei een kindje uit 2010 wat sem heet grappig

Ik kan 11 juni terecht voor een echo maar dan heb ik een uitje van de februari mama 2010. Probeer het een paar dagen eerder te zetten en anders toch maar de 11de spannend want dat is al snel haha

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zondagskind gefeliciteerd met je goede echo!!!

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Zondagskind, wat fijn van je goede echo! Hopelijk stopt het bloeden gauw!

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    zondagskind, fijn dat je een goede echo had :)

hier heel misselijk, ik kon niet zitten of wat vanmiddag maar ben gaan liggen en viel in slaap... heerlijk geslapen, en voel me iets beter gelukkig.. net een kaiserbroodje met kaas en tomaat op, en ik mijd de keuken hier, want ik kan er niet tegen, ik typ het woord keuken enik wordt al misselijk haha

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Alweer thuis:D was rustig vanmiddag dus kon kwartiertje eerder weg.. Kon het gelijk merken op de weg, kon lekker doorrijden:D Lenn is nog steeds niet fit dus morgen wederom de ha maar bellen.. Zijn nu al zo'n 4 weken onderweg;)

nu even broodje eten en Lenn op tijd naar bed brengen.. heeft 3.5 uur geslapen vanmiddag maar is nog steeds moe. Arm schaapje..

als het goed is heb ik over een uurtje internet bij mn BBabbo:D Dus vanavond lekker klooien met mn foon haha.. nu lekker weekend:D

14. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    @roeltje wij hebben ook zo getobt met onze zoon maar even afkloppen het is al een hele tijd rustig!

Ik kan alleen niet tegen tomaat hahaha dan word ik misselijk voor de rest kan ik nog alles eten.

Nu lekker eten met het gezinnetje!

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Iedereen lekker gegeten? Wij wel, alleen mijn dochter weer eens niet.... Ze zit echt in die fase van "nee"...pfff, wel erg vermoeiend. Ik was vandaag echt spuugchagrijnig.
    En later had ik de slappe lach :D Wat een emoties, die gaan echt van hot naar her. Hoezo zwanger? ;)

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    gegeten... hmmzz... nou nee, ik probeer eten te mijden denk ik.. ik weet niet wat ik moet eten gewoon.. ik zit hier weer kotsmisselijk te zijn en ik weet niet hoe ik moet zitten of wat...

nu draait de keuken op volle toeren, en ik kan gewoon niet bedienen, want als ik wat ruik, draait mijn maag zich om... :(

maar ja, moet wat eten... dus mamma brengt me nu een schaaltje pasta, gewoon zo zonder sauce... kijken of dat lukt...

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Moi, in elk geval proberen kleine beetjes te eten. Begin anders eens met een cracker of zo... Kan me voorstellen dat je geen pasta wil als je misselijk bent... Sterkte meid!! Doe rustig aan!

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    en niet teveel vechten tegen de misselijkheid. Het wil wel eens helpen om het "te laten gaan" :(

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He marije, hmmzz.. dat laten gaan is moeilijk, want het is de hele dag aanwezig!!! Zodra ik eten zie of ruik dan hoppala... Nu wordt hier in het restaurant heel de dag gegeten of gedronken... Dus bij het ontbijt maak ik de koffie en thee en de yoghurt enzo, maar vleeswaren NEEEE of gewoon vlees neeeeeee!

en de cracker die heb ik overal liggen, maar zelfs daar gaat mijn maag van draaien

20. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    Of echt eten waar je wel iets wat trek in hebt? Gele vla helpt ook vaak. En anders inderdaad een cracker of beschuitje? Fruit en groente gaat dit wel? Ik at de eerste weken ook bijna niets maar na een poosje wist ik wat ik wel kon eten en zo hield ik het vol. Leuk is anders ik weet ook hoe het is om zo misselijk te zijn.

@marije hier ook een eigenwijsje hoor die ook lekker nee roept maar dan wel doet hahaha aghhh aan elke periode komt een einde. Mijn zoon is nu super lief en ik krijg heel de dag kusjes en "Toelen" en mama ik hou jou!!! Zo lief allemaal maar over een week kan het anders zijn :p dus ik geniet nu

Deel Deze Pagina