Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Joehoe Wen! Welkom en nogmaals gefeliciteerd!
    Ik heb vanmorgen ook nog een keer getest, veel donkerder!:D

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ten eerste is het gewoon leuk om te doen, maar ook om toch te kijken of de testen niet weer lichter worden. Vorig jaar had ik een VMK met 6 weken. Toen bleven de eerste weeke de testen even donker, en daarna werden ze lichter (heb in totaal 4 tests gedaan of zo...). Op deze manier lijkt het dat je toch enig idee hebt van wat er in je buik gebeurt... Tenmindet, adt is hoe ik het ervaar...

@alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd!!!

@Wen: stoere test hoor!! En ik wacht nog even met bellen naar de VK. Meestal krijg je toch "pas" aan afspraak rond de 8 weken dus heb niet echt haast...

3. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mooie testen Hammelientje!

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Hammelientje: mooie testen hoor! hCG stijgt! Het is toch wel fijn om op die manier iets meer te weten...
    Ook hier enorme twijfel, angst onzkerheid en wat al niet meer. Maar natuurlijk ook gewoon blijdschap hoor! Dat zeker wel! Schrik niet van de test van MvM, die hebben veel hCG nodig, veel meiden hebben dan ook maar een licht streepje. Ik mag helaas niet meedoen omdat ik aan een hernia geopereerd ben...
    Kan het nu niet meer laten om ook mijn tests te plaatsen:

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wow knuffel, die tweede test is echt knal! Ik hoop dat die van mij ook nog zo worden.

7. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Dank je Roeltje!:p
    Dit geeft mij heel veel vertouwen!;)
    Zelf heb ik ook steken linksonderin mijn buik!
    Had gisteren soort van witte vlokken in mijn urine zitten en heb vanochtend ook mijn urine weggebracht naar de ha!
    Had geen blaasontsteking maar kan het zo zijn dat het je banden zijn dan?
    Want heb het gevoel alleen bij plassen en sommige bewegingen!
    xxx

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    knuffel
    leuk! Zo'n test had ik gistermorgen.. was toen 5 weken:)

Hammelientje
    Weet niet wat het is, maar ik heb het ook.. Bij de vorige zwangerschap ook gehad..

9. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    @Knuffel jij hebt ook hele mooie testen hoor wijffie!
    Nu achteraf had ik bij mijn mk moeten weten toen ze van mvm kwam dat ik een mk had!
    Had die dag ervoor een hele lichte streep van kv en van mvm gaf niks aan!
    Maar nu zit ik bijna hetzelfde als bij mijn mk en dit voelt toch een stuk beter!
    Ik zit momenteel ook ziek thuis, omdat ik hele zware hoofdpijn heb, en af en toe zwaar misselijk, en heel erg moe ben!
    En die hormonen en die groei van je borsten!
    Pfff want doen die boobs toch een partij pijn!
    Ik ben zelf 30 jaar en mijn man word 31!
    Ik ben 8/9 jan uitgerekend, maar hoop stiekem dat het 12 jan komt, want dan zijn mijn man en ik 9 jaar samen!:p

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Hammelientje: je gevoel zegt zoveel! De vorige keer "wist ik" vanaf het moment van de posi test dat het niet goed was. Ik kon beschrijven waarom, het was een gevoel... Ik heb toen ook geen knaltest gehad, ook niet met 6wkn, dit is dan ook wel fijn om te zien. Jij dus ook al ziek. Komt dat door je zw denk je? Hier enorm verkouden, dus of ik zw-klachten heb geen idee. Voelde me zowiezo beroerd de afgelopen dagen. Vind alleen dat hoesten best eng (nergens voor nodig, dat weet ik maar toch...). Mijn boobs zijn wel gevoelig, maar nog niet heel erg. De vorige keer deed het zelfs zeer met lopen, maar wat niet is zal vast nog wel komen!
    Ik hoop dat je snel een beetje opknapt, dan klimmen we samen op die roze welk goed????
    Dan gaan we voor jou wondertje op de 12e, ik vind de 4e wel leuk. Heb posi getest op verjaardag van een vriendin (leren kennen via ZP), en op 4 januari is haar tweeling geboren dit jaar, lijkt me wel heel bijzonder!

11. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    @ Knuffel,

Wat jij nu beschrijft heb ik precies hetzelfde gehad!
    Toen ik voor het eerst ook mijn test deed, was nog maar een licht een 2e streepje te zien!
    En nu voel ik me zo zieker dan de vorige keer!
    Heb zo'n vreselijke hoofdpijn dat is met geen pen te beschrijven, en af en toe duizelig!
    Gelukkig kwam net mvm en mijn test is goed! Ook zei ze dat het buikpijn bandenpijn is, omdat bij de een zet alles sneller uit dan bij de ander! En de hoofdpijn kan komen omdat waarschijnlijk mijn hcg heel snel stijgt!
    Ik hoop zeker dat we straks met alle januari mama's op een hele mooie roze wolk mogen zitten!
    Wil je weten wat het word?
    Ik wel, al is de familie er niet mee eens, maar daar heb ik maling aan!:D

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hier mijn testjes incl die van morgen...

13. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Netjes hoor, ik had het ook , je hcg verdubbeld om de dag geloof ik?

Spannend!
    We moeten maar gaan duimen draaien dat het allemaal plakbeebs blijven:p
    xxx

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Hammelientje: fijn dat de dame MvM je een beetje gerust kon stellen. Een zp-vriendinnetje van mij heeft last gehad van zw-migraine, dat bestaat ook. Maar dat is misschien wel heel erg vroeg. Ik heb ok zo'n hoofdpijn (nu gelukkig iets minder), maar dat komt echt door het hoesten. En weten wat het wordt... jeetje, zover vooruit durf ik echt nog niet te kijken hoor. Ik leef nu nog even met de dag. Hoop dat als we de 6wk1d voorbij zijn er anders in te kunnen staan. Het moet ook gewoon nog heel erg wennen, het idee alleen al.. Vinde het zooo spannend;);). Ben je 35 en van de ene op de andere dag zo onzeker ;);). Ze zouden eens moeten weten op mijn werk... En waarom is je familie het daar niet mee eens??? Lekker doen waar jij je goed bij voelt hoor!

@miniM: ook jij al van die mooie testen! Lekker gevoel toch??

15. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Migraine heb ik altijd al gehad, en de kans dat het nu erger word is groot!
    Nou meis, met het gevoel wat ik nu heb, durf ik wel vooruit te kijken, alleen het vrouwtje van mvm zegt dat ik nog wel veel mijn rust moet nemen ivm hoofdpijn en heel erg moe zijn!
    En heb ook maling aan wat de familie zegt!
    Ze zeiden gisteren,maar dan is de verrassing er toch af?
    Ik vind het alleen maar makkelijker qua namen en qua kleren en spulletjes halen, omdat ik vind dat het tegenwoordig toch echt meer op het geslacht gericht is!

Nou meis, ik ga weer even naar bed toe, voordat manlief thuis komt en weer druk is!

Ik meld me snel weer

x

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, mooi rijtje hoor!!

@knuffel. Ik zie dat jullie tijdje bezig zijn geweest. Zou niet altijd makkelijk zijn geweest. En nu zwanger!! :) Super..

Kan me zo voorstellen, dat de meiden die eerder een mk hebben gehad het dubbel spannend vinden. Als je eenmaal die bewuste dag voorbij bent, zal het misschien een beetje rust vinden.

Even nog een vraag hier als groentje :). MvM is toch je urine afstaan om anders moeders to be te kunnen helpen met zwanger raken?

Nog redelijk weinig kwaaltjes hier, voel me iets slap en snel moe. En pas me bh's niet meer :$. 2 van die kwabben die er bovenuit bollen. Heel charmant... Wat ik alleen wel raar vind, is dat ik nog steeds van die ik kan ieder moment ongi krampjes heb. Herkenbaar??

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wij zijn inderdaad een tijdje bezig geweest.;);) Stonden op het punt om met IUI te gaan beginnen maar zoals het er nu uitziet is dat dus niet nodig:D:D. Ik kan natuurlijk niet voor de andere dames spreken, maar ikzelf merk toch dat ik nu wel anders reageer als de vorige keer. Nu wel een stuk gereserveerder, en bewust van het feit dat het mis kan gaan.

Over MvM, klopt wat je zegt. Je zamelt een aantal weken al je urine op, hieruit kunnen ze medicijnen maken die dames gebruiken als ze bijvoorbeeld aan de IUI gaan. Je doet het echt voor de andere dames die moeite hebben met zwanger worden.

En kwaaltjes... hier eigenlijk ook helemaal niet. Behalve die ellendige krampen... Inderdaad net alsof je ieder moment ongi kan worden... Vandaag gelukkig iets minder dan gisteren. Verder hier wel gevoelige boobs, maar nog niet zo heel erg..

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Allereerst een dikke knuffel voor Maart, wat enorm kl*ten zeg:x

wat betreft de krampen, dat had ik vooral vorige week heel erg, nu wat minder, maak me er verder geen zorgen over als je bedenkt wat er allemaal in je buik gebeurd ;)

ik ben trouwens 24 en als de kleine er eenmaal is ben ik 25 en me man 28 ;)

en ook ik blijf testen, ten eerste omdat ik toch nog 3 testen had liggen, die ik nu waarschijnlijk niet meer nodig ben, en te tweede ook voor mijn onzekerheid, als de test positief is dan ben ik nog steeds zwanger ;) en ten derde is het ook gewoon leuk om te zien dat de testen steeds donkerder worden ;)

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Want doen vele toch veel testen,terwijl ik erzelf ook nog 5 heb gedaan hahahaha,maar ik ga nu echt geen test maar doen deze is van 01-05-2011

en vind het wel goed hahaha,

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik heb ook nog een paar testen liggen. Kan jullie idd nu al vertellen dat die er allemaal nog aangaan :). Ik ben nu 29 en mijn vriend 33. Rond Jan zijn we allebei jaartje ouder.

Deel Deze Pagina