@moi Tja dan gaat het lastig he... Gelukkig wel lieve ouders... sterkte en mmm lekker he een ijsje hihi... @nadesy Nog niet heb eerst as woensdag m'n eerste vk afspraak en mag/kan daarna pas een echo plannen.
Ik heb 8 flessen gekregen en moet elke dag een nieuw fles gebruiken. Wat raar dat het verschillend is? Vind het wel fijn elke dag een nieuwe fles brrrr is al niet mijn hobby
oooh ik vind het ook zo goor!!!! Alleen het piesen in zo'n maatbeker is niet echt mega handig. hahaha of ik ben niet handig Ik hou m'n adem in als ik die dop open doe....
Ben nu wel gewend om in potjes te piesen. Als ik een zwangerschapstest doe dan vang ik eerst de urine op en dan test ik pas. En ik test vaak *schaam*
Mijn vk heeft me opgegeven voor MVM maar nog niets gehoord vorige keer ook 2x opgegeven nooit iets van gehoord. Oja 11 juni heb ik een echo!!! heb het zelf gepand bij een buro kost 30 euro maar ja dan ben ik wel wat wijzer en het is al zo haha
hahaha ja, heel herkenbaar. Of onze pot is niet zo diep, die maatbekers te groot. Of mijn kont te dik. Maar dat ding prikt aardig in me kont als ik hem gebruik...
Nee hoor, ik zou gewoon nog een keer bellen, maar idd wel raar, ik had me aangemeld bij 4 weken zwangerschap en bij 5 weken zwangerschap had ik de intake al gehad en had ik de flessen al binnen staan om de volgende week te beginnen.... Denk dat er iets mis is gegaan...
Hallo ladies, Hier een zwaar vermoeiende dag, ben zo moe, op het werk gaat het goed, maar dan thuis met de oudste pfffff. Zo vermoeiend en die is zo aan peuterpuberen! Ik doe steevast een dutje na het avondeten op de bank, anders trek ik het niet, kan ik net zo goed om 20.30u naar bed gaan, maar dan ben ik morgenvroeg om 4.30u wakker.... En ik ben zo`n emo-kip, zo sjaggerijnig en dan weer vrolijk. Kan geen harde muziek verdragen, geen gezeur en gegil. Erg vervelend... Morgne is mijn moeder jarig, helaas heb ik geen tastbaar echo-foto gekregen gisteren, aangezien ukkie 5mm is wordt het een rijstekorrel in een lief kaartje " zo klein ben ik nu" We hebben echt wel besloten dat ze het nog stil moet houden tot de 2e echo van 6 juni. Daarna vertellen we het pas aan de schoonouders en mijn schoonzus. Ik merk nu wel dat ik echt een 'huiselijke' plek moet hebben waar ik mijn verhaal en geklaag kwijt kan.... ff ego-berichtje, maar ga zo echt naar bed, ben op...
Goede morgen meiden! hier een half dagje werken! lekker om 11.45 al vrij @Marije meis ik denk aan je vandaag!
@marije veel succes/plezier met je echo! @nadesy werkse gelukkig maar een half dagje lekker hoor! @hammelientje mooie buik hoor en heel herkenbaar ik ben maar even gestopt met foto's maken hahaha Misschien van het weekend maar heb een druk weekend voor de boeg gaat wel lekker snel maar zie er wel tegenop maar wel alleen maar leuke dingen.
Marije veeeeeeeeeel sucees en plezier bij je echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!WOWHOEEEE Hoelaat moet je?? Ik denk aan je!! DUIM DUIM KNUFFEL KNUFFEL!!! @all goedemorgen deze morgen! vanmorgen even flink gespuugd, vandaag heftiger als de rest van de ochtenden, maar nu voel ik me ffies beter eigenlijk, nu ff laagje leggen met toastbrood, en daarna een glaasje water nemen....
ook hier kotsmisselijk.. alleen ben ik niet zo goed in spugen.. zit er echt tegen aan... dus de ha maar weer gebeld voor medicijnen.. misselijk icm duizeligheid en spanning of alles wel goed zit trek ik gewoon niet.. dus maar ff m'n beklag doen.. marije plezier en s6 bij de echo... (ik wil ook ) moi, balen van het spugen, maar als het oplucht lijkt het me heerlijk! hammelientje, mooi buikje al hoor!
Hoi! Vandaag (althans nu) gaat het iets beter.. Vanmorgen flink gespuugd onder de douche, beneden het ontbijt gericht voor de gasten en daarna een toastbroodje geroosterd en sindsdien voel ik me ff lekker weer!!!!
hey Hier ook een beebje in januari Is ons 2de kindje, de oudste is in juni al 3 jaar Ik merk wel dat het een andere zwangerschap is, veel moeer, misselijk van snachts tot... Maar tot hiertoe nog niet moeten overgeven, wat ook al goed is Was al op controle vorige week dus weet dat het hartje al goed klopte, hoorde het al En mag de 14de juni opnieuw gaan Voor de rest alles ok Aan alle zwangere onder ons proficiat en succes he!
Welkom! Ik merk ook dat deze zwangerschap anders is als de eerste, sneller moe, meer prikkelbaar en ook misselijk en dat had ik bij de eerste helemaal niet. Maar ja het hoort er bij! Wanneer ben je uitgeteld? Gr.
hey, Voor de 12ste normaal maar hij zei dat het voorlopige datum was daarom dat ik de 14de nog eens terug moet gaan om nog eens te kijken Ja hier ook en sneller aan het huilen enzo... Hmm elke zwangerschap is echt wel uniek he groetjes