@Pompeloesje! Ik heb dat ook bij allebei mijn zwangerschappen gehad 1 a 2 keer wat roze met het afvegen! Ik kan me goed voorstellen dat je er van schrikt meis! Als je het niet vertrouwd of wat dan ook! Gewoon bellen naar je vk of gyn waar je ook zit
Zo meiden, Er is wat afgekletst. Heb niet heel erg veel tijd gehad de afgelopen dagen. Heb de vk gebeld en kan pas 14 juni terecht voor een echo, dus dat wordt nog eventjes afwachten.
Nieuwe meiden welkom... En natuurlijk gefeliciteerd! Pompeloesje hopelijk stelt het niets voor! Gelukkig kun je volgende week al echo laten maken (wo toch?) Nadesy lekker aftellen naar maandag! Ik tel al af naar 24-6 maar dat is nog 4 weken hihi Slaap lekker allemaal
nieuwe dames Welkom en gefeliciteerd! Pompeloesje gewoon bellen als je het niet vertrouwd.. Maar bloed hoeft niks te betekenen Zit jullie enorm te verwaarlozen Lenn is ontzettend hangerig (gelukkig gaat het vandaag nog goed) Was vanmorgen om kw over 5 al wakker.. Samen op onze kamer Bumba gekeken tot ong. 6 uur.. Broodje gegeten en hij kijkt nu even tv.. Ik zit even heerlijk op de bank te genieten van de rust.. laatste dagen is het alleen maar huilen, schreeuwen en drammen in de ochtend.. heerlijk
even ego: heb niet meer roze afgeveegd,net wel wat bruin met slijmpjes ik probeer er rustig onder te blijven maar ben wel bang nu
@Pompeloesje aaah meis gewoon de vk bellen! en vragen of je een echo mag want dit is niet leuk zo voor je dikke knuff
Pompeloesje, bah, dat kan je heel onzeker maken. En het gebeurt natuurlijk altijd in het weekend! Hopelijk stelt het niks voor en mag je snel even spieken in je buik! Ik ben moe.... Dochterlief had geen zin meer in slapen vanaf half 6 of zo...pffff.
pompeloesje: Gewoon de vk bellen als je het niet vertrouwd. Als een echo jou geruststelt dan moet je daar zeker om vragen. Zometeen ga ik weg een uitje met de januari 2010 mama's in Apeldoorn. Heb er nu al zin in.
@Marije hier ook mega moe kan ik eindelijk wat langer in bed blijven!besluit de jongste al om 6.00 uur wakker te worden terwijl als ik moet werken hem altijd wakker moet maken hihihi ze voelen het aan! @Nienke heel veel plezier!
ben best wel onzeker maar heb verder geen bloed of krampen dus kan toch niet zomaar de gyn bellen pfff wou dat het al woensdag was
@Nienke, veel plezier! @Nadesy, hahaha, ze voelen het inderdaad aan! Zul je zien dat ze maandag weer lekker uitslaapt! @Pompeloesje, ik zou toch nog even wachten tot woensdag dan... Sterkte meid, met de onzekerheid!
hoi meiden, ik had me gisteren al aangemeld bij het andere januari forum,maar zie nu dat er nog 1 is. ik weet sinds maandag dat ik ook weer zwanger ben van de 4e, dinsdag is de afspraak bij de vk en dan hoor ik wanneer de echo is, ik heb mijn cyclus niet in de gaten gehouden,want we waren er verder helemaal niet mee bezig,dus ik ben erg benieuwd hoever ik ben! lijkt me leuk om mee te komen kletsen! groetjes
hoi allemaal Dank je! Ja hier in België ga ja rond de 6-7 weken de eerste keer bij de gyn, omdat ik heel onregelmatig ben moest ik eerst bloed laten trekken. Daar had ik al 49000 hcg in wat heel goed is wil zeggen tussen de 6en 8 weken zwanger. En omdat ik niet duidelijk kon zeggen hoe ver ik was heb ik meteen echo gekregen voor de leeftijd te bepalen, hij zei ga proberen harttonen te zoeken maar niet zeker dat we deze al horen omdat het nog zo klein was, maar er klonk duidelijk een stevige klop. Dat is echt het mooiste geluid wat er is vind ik! buiten de eerste geluiden die ze erna maken... Allez dames die hun eerste echo gauw krijgen, geniet ervan he!!! voor de rest goed misselijk van snachts en nu wat krampen in onderbuik, iemand hier ervaring mee? Ook zo moe!! veel genot meiden!!
@eendje, hier ook krampen de laatste dagen. Vooral vannacht, als ik me omdraaide leek het wel alsof ze een mes in me lies/onderbuik steken. Of met snel staan of druk doen. Merk dat me lichaam nu moe is einde van de week en dat het dan erger is. Denk dat het hier toch bandenpijn is, wat ik overal zo lees. Misschien beetje vroeg maar voel het precies zoals omschreven.
Hi meiden, ik kwam weer ff spieken Marije, gefeliciteerd met je goeie echo!! Ik heb gisteren ook een echo gehad maar helaas nog geen hart activiteit gezien. pppfff het maakt me zo onzeker... Volgende week moet ik terug komen! Wie kan mij geruststellen prettig weekend allemaal! liefs Inger