Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @delilah,fijn he om nu met je dierbaren het te kunnen delen:)
    @moi,dat is mooi verdiend:D wel vervelend van die misselijkheid hopelijk is het snel over!
    @pom,oh vervelend he meis,ik zou ook morgen bellen,wie weet kun je morgen terecht of kunnen ze je toch nog meer geruststellen! knuf voor jou!

hier geen middagslaapje want daar had de kleine ook geen zin in,vanavond maar proberen optijd erin te duiken!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Pompeloesje zolang je niet continu vloeit etc en het bij kleine beetjes blijft is het gewoon goed hoor meis!maar ik zou er zelf ook mega onzeker van worden maar dat is heel normaal! dikke knuff voor jou!

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    OOh meis, zo vervelend. Wat een onzekerheid. Ik heb makkelijk praten, heb gelukkig nog geen bruin of bloedverlies gehad. Maar wat ik je wel kan vertellen, is dat mijn moeder tijdens de zwangerschap van mij en zowel mijn 2 zusjes bijna heel de zwangerschap door bruin en bloedverlies gehad. En er was steeds helemaal niks aan de hand. 3 gezonde meiden. Misschien geeft dat je eventjes een goed gevoel.. sterkte meis...

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Bedankt voor de opbeurende woorden...
    Ik begin meer en meer te denken dat het iets met een blaasontsteking te maken heeft,plassen is wel branderig en nu ook na het plassen een branderig gevoel.
    Zal er morgen even voor bellen :)

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ pompeloesje wat vervelend dat je bruin verlies hebt, hopelijk heeft het inderdaad met blaasontsteking te maken, en inderdaad gewoon bellen als je het niet vertrouwd!

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Pompeloesje, morgen ff bellen als je het niet vertrouwt hoor!!

Mijn zus had het ook, dus je bent niet de enige!!!

Net ff op het terras gezeten, en bijna een uurtje mijn ogen dicht gehad! Voel me als herboren haha! Een Magnum met nootjes op mmmmmm en lekker in de zon gebruind :)

Nu de eerste eters weer van vanavond, lekker een boel gezelligheid op het terras!!! Heerlijk!

BTW mijn broek gaat strak staan grmbl !!!

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden, ben er nog wel hoor, maar beetje druk en als ik thuis ben erg moe en misselijk, dus lig er vroeg in en ook tussen de middag slaap ik lekker met de jongste mee...
    hopelijk straks minder druk en minder moe en misselijk... kom ik weer wat vaker meelezen en kletsen..

8. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    wauw 50 pagina's op 3 dagen, dat hou ik gewoon niet bij pfff lol

Zit met een enorme onzekerheid voor de moment, nog tot 10 juni wachten voor 1e echo, maar heb zo'n voorgevoel dat het niet goed meer zit.
    Heb geen bloedverlies ofzo, maar voel me iets minder zwanger, ach het zal allemaal wel in m'n hoofd zitten omdat het zo lang begint te duren voor die 1e echo.

Ik heb helemaal geen last van m'n borsten, ze worden niet echt veel groter en ze waren al niet groot lol, soms enkel een warm gevoel.
    Ben af en toe misselijk, maar dan moet ik iets eten en dan is het beter.

Ik wou dat het al 10 juni was :(

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @evy, snap je onzekerheid. Maar er zijn genoeg meiden die nergens last van hebben. Zolang je geen erge krampen met bloedverlies heb zal ik me geen zorgen maken. Ik heb de ene dag ook meer last van de kwaaltjes als de andere dag.

@all, nergens trek in en misselijk. Stuur manlief eruit voor een Mc Flurry Rolo :) doet wonderen.... :D

10. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wij gaan er morgen even lekker tussenuit, we 12 daagjes turkije.

Dames met bruin, roze verlies, geef de moed niet op! Ik heb het ook deze keer weer gehad en nu gaat nog alles goed.

Hier verder doodmoe, ik doe eigenlijk niks anders dan slapen. Ben de hele dag misselijk, soms wat minder soms wat meer maar het is te hebben. Hoef niet over te geven maar prettig is ander. Steeds zo een zeurend gevoel in mn maag.
    Verder wat getrek onder in mn buik maar er is nog niks te zien.

Nou, tot over 12 dagen maar weer

xxx

11. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Loes: fijne vakantie, geniet ervan!

Pompelmoesje: sterkte, bruinverlies schijnt normal te zijn, maar ik kan me voorstellen dat je ongerust bent.

Alle nieuwe meiden welkom!

Hier: Heel moe en misselijk. Ben erg blij dat het donderdag hemelvaart is en dat ik maar 3 dagen hoef te werken.

Wat hebben jullie trouwens allemaal snel een echo, stiekem een beetje jaloers, heb de eerste pas rond de 10 weken... Nog twee weken wachten, pfff

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    He he, lig eindelijk languit op de bank:D Vanmorgen besloten om met Lenn naar Burger's zoo te gaan.. Binnen een half uur zaten we in de auto.. Geweldig hoe hij zich vermaakt heeft:) los lopen bij al die dieren was toch nog te eng dus heerlijk op arm gewandeld en in de kinderwagen.. Lekker een broodje gegeten tussen de middag.. daarna is hij als een blok in slaap gevallen, toen zelf snel wat patat naar binnen gewerkt (had er zo'n zin in:)) en rond kw over 1 weer naar huis gegaan.. wat lekkers op tafel gezet en een tekenfilmpje aan.. Van 4 tot 6 heeft hij geslapen.. broodje gegeten aangezien hij weer eens zijn groente weigerde;) om 7 uur weer in slaap gevallen, kon het niet opbrengen om hem op bed te leggen, hij lag er zo lief bij:)
    half 8 toch maar naar bed gebracht haha.. ligt nu lekker te slapen:)

zit een film te kijken op rtl4, maar ga ook zo naar bed.. ben gesloopt.. morgen weer werken..

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Roeltje fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! hoe oud is Lenn?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    volgende maand is hij 1.5:) hij word al groot haha:D
    eerste keer dat hij zich bewust is van de dierentuin.. laatste keer was met 10 maanden en toen vond hij alles wel leuk maar niet bijzonder haha..
    Nu keek hij zijn ogen uit:) zal even een foto spammen

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi sorry was niet opgemaakt en had geen zin om mn haar te doen:cool: het waaide toch:D

16. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    wat een leuke foto!!!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi was bij de ingang en had geslapen in de auto.. kijkt nog wat duf dus :D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier

ben eigenlijk niet zo'n fan van dierentuinfoto's.. meestal zijn ze het net niet zeg maar.. Maar moet zeggen dat ze de 3 mooisten er uit hebben gehaald.. heb ze dan ook alle 3 gekocht:D de eerste foto hebben ze uitvergroot en er leeuwen en stokstaartjes bij gezet.. kon ze gewoon niet laten liggen daar..

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Roeltje wat een super leuke foto zeg :D

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pompeloesje: Hopelijk is het wat je zegt, een blaasonsteking. Vergeet morgen ochtend niet je urine op te vangen. Als je dan langs de huisarts moet dan kunnen ze meteen je urine

Mier: Wat een bijzonder verhaal!:)

Meiden, moet hier nog steeds even wennen.. komt vanzelf goed;)

Sinds vanmorgen heel klein beetje last van maagzuur.. heb ik normaal nooit. Kan dat al zo vroeg van een zwangerschap af komen?

Deel Deze Pagina