Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Knuffel, het is een heerlijk gevoel die 2e streep! Dat je zo blij kan zijn met een streepje!
    Is was ff binnen gewandeld bij de verloskundige praktijk vandaag. Heb er een goed gevoel bij. Vriendelijke dames.
    Heb een intake op 19 mei en dan wordt ook de datum voor de echo vast gelegd. Vind het fijn dat ik al terecht kan.
    Tis toch allemaal wel spannend he!

2. Riene

Riene Niet meer actief

Ik heb ook meerdere testen gedaan, inderdaad om te zien of het teststreepje donkerder zou worden. Gelukkig is dat ook zo! Bij mijn oudste dochter heb ik dat helaaml niet gedaan..... gewoon 1 testje en die van MvM, that's it! Hahaha en nu bijna 8 jaar ouder en een stuk onzekerder! ;)

3. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    welkom aan alle nieuwe dames en gefeliciteerd!

Ik ben blij te zien dat ik niet de enige ben met een test verslaving! Ik heb er net een gedaan en nu was test streepje bijna even dik als controlestreep, ben helemaal blij!

4. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @maart: heel veel sterkte meid. Succes met verwerken. knuffel

5. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Riene, ik ben er inderdaad ook niet minder om gaan testen, had ik van te voren wel gedacht.

6. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hi ladies

ik heb vanmorgen ook weer getest hihi
    bij de eerste heb ik maar 1 keer getest. Snap nu nog niet hoe ik dat vol heb gehouden...:D
    Vanmorgen gelijk gyn gebeld voor 1e echo! 26-05 hebben wij de eerste en 27-05 wordt zoontje 3 dus maar hopen op goed nieuws!

Hier de foto van de drie testen. Onderste is vandaag!

7. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    Hallo meiden,

Zo weer een werkdag erop zitten, net ff snel een stofzuiger door het huis gehaald, kind eten gegeven en daarna in bad.
    Zo komt MvM. Heb hier eigenlijk helemaal geen zin in. Maar het is voor een goed doel en hierdoor denk ik dat ik het toch maar doe.

Voor alle nieuwe zwangere: WELKOM!!!!

@Maart
    Knuffel!!!!

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meiden, ik kom me heel voorzichtig hier melden!
    Gisteren positief getest:

Bekijk bijlage 148378

Vanmorgen ook weer getest, alleen met een kv, streepje al iets donkerder!
    En heb een bloedtest in het zkh gehad, ook positief dus de eerste echo is meteen ingepland!
    Vind het zo onwerklijk allemaal, we zijn zo'n tijd bezig geweest en dan ineens pats boem!!! Raak!

Even kijken wie hier allemaal nog meer zitten, en of er nog bekenden zitten (behalve Antares want die ken ik al vanaf het begin hier!)

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Meiden hebben jullie ook zo'n opgeblazen buik??
    En verder al veel symptomen?

Hier is het moeilijk te zeggen omdat ik aan de progesteron zit... maar voel wel duidelijk prikjes onderin mn buik, ook wel beetje ongi-gevoel, zere boobs en dus een harde bolle buik!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heb je mijn buik gezien op de foto.....nou zegt genoeg...die was echt niet zo! had 2 buiken...een flap aan de onderkant en een bol aan de bovenkant (als ik veel at was dat heel dik hahaha)

Maar nu is het gewoon alsof er gas in mijn buik zit zo dik!

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Heitje: welkom, en vooral GEFLICITEERD!!! Ik begrijp uit je verhaal dat het bij jullie een flinke tijd geduurt heeft. Des te onwerkelijker is het denk ik dan (ook wij wachtten al een tijdje).
    Hier nog niet veel klachten, alleen licht gevoelige (.)(.)..

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Antares: meid gefeliciteerd. Ik vind het geweldig voor je, hopelijk blijft het nu wel goed gaan.

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dank je Knuffel!
    En jij net de IUI-dans ontsprongen zie ik! Jij ook gefeliciteerd!

Eigenlijk alle meiden hier gefeliciteerd!!! :D:D:D

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier een opgeblazen buik;)
    verder geen symptomen eigenlijk.. niet (meer) misselijk, geen zere borsten..

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    En gefeliciteerd uiteraard;)

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zo dames, dat zijn al aardige buiken. Ik he ook een aardige buik, maar die had ik 3 weken geleden ook al:D:D:D.
    Ik denk dat het voornamelijk darmen zijn nu hoor. Aangezien de beeb nog geen cm groot is... Maar je darmen gaan wel vast ruimte maken voor de groeiende baarmoeder!!!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    lijkt wel lucht bij mij...heb ook steeds het gevoel compleet tot de nok toe vol te zitten (alsof ik flink gebunkerd heb met eten)

Maar ik kan maar weinig eten...mijn maag lijkt samen geknepen hele dag.....

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat kan goed hoor!
    Je darmen gaan "een nieuw" plekje zoeken zeg maar..
    Zou kunnen dat je maag een soort van in de knel komt. Ik heb ook veel minder honger, zelf weinig lekker trek... (en dat is voor mij vrij bijzonder;);))

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Klopt, zijn ook puur je darmen die ruimte gaan maken..

Antares
    haha hier is het precies hetzelfde.. na het eten heb ik ook dat gevoel.. best vervelend haha..

Pff vanmiddag met man en Lenn naar de action geweest om leggings en tunieken te halen.. eenmaal thuis kreeg ik zo'n onwijze zin in een kroket:$ dus zijn broodjes kroket gaan halen.. toch een geweldig excuus: Sorry schat, maar heb zo'n honger.. Tja, zwanger he :D

Deel Deze Pagina