Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Roeltje trouwens bij Ilona zij krijgt volgens mij Maandag nog een echo om te kijken hoe en wat,was ik ff vergeten mischien haar dan nog ff bij de vlinders weg halen,sorry

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ben benieuwd hoe de echo was?

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja me too!

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Maart wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!

meiden met een echo, veel plezier! lekker genieten van jullie wondertje!

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    De echo was wonderbaarlijk :D

datum verschilde een beetje, op de ene echo 10 januari, op de andere 11 en op de andere weer 13 januari... hebben het laatste aangehouden!

hartje knipperde mooi :D en je zag zelfs al een beentje in de maak hihihihihihihihi

ikke blij

normaal alleen met 18 week echo alleen heb ik hoge bloeddruk en ik moet met 12 weken een echo, en met 11 weken nekplooimeting... hebben we toch voor gekozen...

ik ga me omkleden, en dan naar de doop van mijn buurmeisje

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @moi, ooohh wat fijn meid! Zo bijzonder. Ik wil ook..:)
    Leuk hoor, lekker van genieten!!!

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @moi78 wat fijn dat je een goede echo had! Gefeliciteerd!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goed nieuws Moi! Harstikke fijn!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi wat fijn dat alles goed is meis!

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Moi: Gefeliciteerd met je mooie echo! Hopelijk ben je gerustgesteld!!

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    moi: gefeliciteerd met de mooie echo's

maart: gefeliciteerd met een positieve test, hoop voor je dat de beeb nu wel blijft plakken.

Roeltje: zou je mij voor 22 januari op de lijst kunnen zetten, zal misschien nog wel worden bijgesteld na de echo. Maar die is pas op 14 juni.

Verder hier ontzettend misselijk geweest en overgegeven. Ook af en toe ontzettend last van mijn rug.

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja, ik probeer nu te gaan genieten :)

13. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @moi, wat geweldig! heerlijk nieuws! geniet er van. zo'n goed nieuws is natuurlijk altijd welkom maar zeker na zo'n klap, nog gecondoleerd

@hier, alles nog steeds goed. beetje misselijk maar niet noemenswaardig wel erg veel last van mijn rug. had bij sem bi en ook na de zwangerschap dus denk dat ik het nog niet helmaal weg was en dus nu weer doorzet :( gelukkig weet ik nog wat ik moet doen dus weer aan de oefeningen..

14. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hi meiden,

vandaag de 2e echo gehad en ik heb een kloppend hartje gezien maar het vruchtje was maar 6.2 weken en ik ben volgens de berekeningen 7.4. Wat moet ik hier nu mee?
    de gyn zegt we duimen... ik had zo'n goed gevoel maar dat is helemaal weg :(

Liefs Inger

15. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    Zo, hier een poging om op een paar dames te reageren :)

Nienke, wat sneu dat je je zo misselijk voelt... :( Was je bij Sara en Daan* ook zo ziek?
    22 januari is een mooie datum (is Elisa jarig :) )

Inger, kan je helaas niet veel helpen. Is het vruchtje goed gegroeid sinds de eerste echo? Ik duim alvast. Wanneer mag je terugkomen?

Maart: van harte gefeliciteerd hoor! :p En deze keer wordt het een plakbeeb!! Leuk trouwens dat je ons dit nieuws komt vertellen

Moi, super dat de echo goed was! En hey, hoe meer echo’s, hoe liever hoor! Heb je dan geen echo op 30 weken? Enne, vrijdag de 13e lijkt me toch wel speciaal om te bevallen! ;)
    Verder gecondoleerd met je neef. M’n vader is ook overleden aan slokdarmkanker. 5 maanden na de diagnose was hij er al niet meer. :( Het is zo’n rotziekte!!
    Veel sterkte komende dinsdag...

Mek, veel shopplezier!

Hammelientje, ben benieuwd naar je echo!

Hier: gisteren hebben we de ouders op de hoogte gebracht tijdens een BBQ. We hadden een t-shirt gekocht voor Elisa met “Geef me een kus, ik word grote zus”. We hadden de t-shirt niet meteen aangedaan, maar na een paar uurtjes pas. Elisa had in een muurfonteintje staan pletsen en moest dus een droge t-shirt aan, meteen een goeie reden.
    Shirtje aan en m’n vriend was eerst wat verder met haar naar de diertjes gaan kijken en kwam dan terug – Elisa kwam een paar minuten later aangewaggeld... Duurde minuten eer de ouders iets doorhadden. Ik hoorde m’n moeder luidop de tekst lezen, maar geen reactie :( – het drong niet door. Paar minuten later m’n SM, die leest de tekst, begint vertwijfeld naar ons te kijken en plots viel het kwartje! Ze waren door het dolle heen :p

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

het positieve is nu toch wel dat je een kloppend hartje hebt gezien?
    ik lees vaak dat meiden terug worden gezet en later weer bij,het is nog zo vroeg om ook goed te kunnen meten etc,
    en het hartje klopte goed?

17. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    jaaaaaaaaaaaaaa

Mijn echo was vanmiddag hartstikke leuk en kindje groeide goed!
    Kindje is 20mm en het hartje klopte ook mooi!

Waarschijnlijk is de datum 10januari, maar mag over 3 weken opnieuw naar de poort zodat ze de exacte datum kunnen vast stellen!
    Wat een bijzonder moment was dit om te zien, moest gewoon huilen toen ik het hartje zag kloppen!

xxxx van een heel gelukkig meisje:)

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    jij ook al zo blij :) Hier nog een! ik ga zo ff spammen hoor!

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Inger: Bij de zwangerschap van Sara ben ik ook 9 dagen terug gezet en er loopt nu toch echt een vrolijk lief meisje in de rondte.

Kwek: Wat een orginele manier om het te vertellen. Wij wachten nog even met vertellen. Wat betreft de misselijkheid, bij Sara had ik het alleen van vlees en bij Daan* eigenlijk niet.

Hammelientje: Gefeliciteerd met de goede echo

Vanmiddag met de kleine meid naar de kinderboerderij geweest, was helemaal stuk toen we aan tafel zaten. Dus ligt al lekker te slapen.

20. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    en nog 1!
    Ben zo verliefd op kleine hammie

Deel Deze Pagina