Laat maar komen die mooie echo's!!! Pfft, hier nog 7 keer slapen eer we de echo hebben (lijk wel een klein kind dat aftelt naar Sinterklaas )
tis ff drukkies hier, dus kan nu ff niet spammen helaas... het varieerde van 16,9 mm tot 19,0 mm haha op elke meting werd het groter
hammelientje wat fijn zeg dat de echo goed was, en wat bijzonder he? ik was ook totaal overdonderd toen ik de kleine zag hier vandaag een wat minder dagje, heel de dag al misselijk, terwijl de laatste dagen het alleen 's morgens was! en ook enorm moe! vanavond lekker optijd naar bed, en dan hopelijk morgen een stuk beter te pas!
Even een snel berichtje vanaf de camping, want ik was benieuwd naar de echo's! Gefeliciteerd Moi en Hammelientje!! Zondag lees ik weer verder hoor, ik lees toch liever een boek in de tent...hihihi
@ meiden Poeheeeyyy wat een emotionele rollercoaster was het vandaag. Had om 14;45 m'n echo en ben nu 9+1 weken. Wat bijzonder en geweldig om dit te zien zeg! Wel hebben ze me extra nagekeken en ze dachten een extra vruchtzak te zien maar daar zat niks in. Verder heb ik vrij vocht in m'n eileider en dat kan wijzen op een cyste. Ff in de gaten houden. Maar jeetje wat was ik blij!!!! Helaas om 16:00 oma begeleidt naar haar rustplek. Het was een mooi en gedenkwaardig afscheid waarbij we aan 1 roos een echo foto'tje hadden gedaan. Toch wel iets moois om bij oma achter te laten. @ de rest vd meiden met een mooie echo. Heerlijk gevoel he!!!! Nu hopen dat er meer zullen volgen!!!!
Meiden met een mooie echo gefeliciteerd! Stoffeltje gecondoleerd met je oma. Wat een emotionele dag. Hier net een beetje bloed in mijn onderbroek gespot. Heb er een heel slecht gevoel bij. Heb dit mn eerdere zwangerschappen niet gehad en heb ook krampjes in mn buik. Pfff, net nu ik wt meer vertrouwen had en we het ook al een heel aantal mensen verteld hebben.
Hoi allemaal, @ goede echo's: gefeliciteerd! geniet er lekker van.... @ meiden die nog moeten afwachten: sterkte! voor iedereen ff ter informatie: Als je naar een kinderboerderij gaat terwijl je zwanger bent, let dan extra op bij pasgeboren dieren (met name geiten). In de stal waar de geitjes geboren worden (zijn) kan een bacterie aanwezig zijn die zeer schadelijk kan zijn voor je ongeboren kindje. Als het goed is, is er op de boerderij info over aanwezig, maar kijk in ieder geval goed uit. Ik heb zelf op een kinderboerderij gewerkt, waar een zwangere collega tijdens het "geboorteseizoen" niet mocht komen werken om bovenstaande reden........ @ hier: het gaat allemaal goed, alleen blijf ik moe en last houden van duizelingen.... Heeft misschien ook wel iets met stress te maken, maar niet als voornaamste reden. Ik heb het gevoel dat ik hele dagen zou kunnen slapen..... Groetjes en welterusten, Elleke
Goedemorgen meiden!!!! Zo lekker geslapen allemaal? Hier wel, alleen giet het pijpestelen jak!!!!! De begrafenis is iets verschoven, dus we gaan dinsdag om 6 uur rijden. We slapen bij een andere neef, in Zwolle, dus dat is al geregeld... Donderdag is de begrafenis, en ik denk dat ik zaterdag nog even snel langs mijn zus ga... En dan zondag weer terug... Dan is er ook geen vrachtverkeer... Nu ff ontbijt opgedekt voor mijn gasten, en ff lekker internetten hihi! Knuffei en een fijne dag!
@wannebemama wat vervelend het hoeft natuurlijk niets te betekenen en dat hoop ik ook echt voor je! Dikke knuf! @stoffeltje gecondoleerd! Ook voor jou een dikke knuf! Sorry de even niet onthouden maar wilde deze meiden even een hart onder de riem steken! Ik kruip weer terug in mijn cocon doei doei
Ilona, dank je. Zie vandaag alles wat zonniger in dan gisteren. Voel me alleen lichamelijk stukken beter dan de afgelopen weken, dat maakt me wel weer extra onzeker. Voor jou nog een paar dagen onzekerheid, houd je het een beetje vol? Doglover: goed dat je waarschuwt voor de kinderboerderij. Wij waren er vorig weekend naartoe. Zagen de waarschuwing pas bij vertrek. Ik heb wel meteen mn handen gewassen daar. Pieker, pieker, gaat het daarom nu mis? Hoewel het niet zo hoeft te ijn natuurlijk. En heb sowieso niks te klagen met twee geinde kindjes.. Iedereen een hele fijne en zoniige dag gewenst! Ik ga stoppen met piekeren en netjes afwachten.
@Wannebemama he gats meis logish dat het je onzeker maakt!was het bij alleen gisteren gebleven het bloed? Dikke knuff
Hallo dames, Heb alles weer bijgelezen, maar geen puf om op alles te reageren! Have a Sunny day today! Alle afwachtenden: sterkte! Wij gaan het vanavond vertellen aan schoonouders en schoonzus/zwager! Tot later!!!
pffff gisteren tijdens de doop en het eten na de doop nergens last van gehad, geen misselijkheid of wat, en vandaag BAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!