Ik moet wel zeggen dat hier de missenlijk minder word gelukkig iedergeval niet meer gespuugd of de hele dag een knoop in mijn maag!wel energie loos en mijn borsten gaan meer pijn doen! Had ik ook nog geen last van alleen pijnlijke tepels
ik ben ook zo ziek heb al 2x moeten spugen vandaag alles wat ik eet valt verkeerd ofzo. hopelijk word het snel minder
@nadesy ja joh? wordt het bij jou minder??? hier niet hoor, elke morgen bij het tandenpoetsen burp hahaha en dan de hele dag door pffff net ff uitzendinggemist gekeken, en het was heel stil in huis haha schrik ik me dood, mijn hoofd viel om hahahaha maar nu gaat het wel weer!!!!
@Moi het is gelukkig nu met vlagen! hihihi,bij de andere 2 zwangerschappen had ik amper een weekje last van iets misselijkheid hihihi,maar nu gaan mijn borsten wel zeet doen ach hoord erbij he
Hier net over de kermis geweest,pfff en ben nu kapot van de 2 half uur lopen hihihihi,echt heb totaal geen energie bah
hier wordt de misselijkheid totaal niet minder... wel grappig de gyn vroeg gister hoe mijn stoelgang was, aangezien ik femibion slik voor het foliumzuur enzo... dat was heel de tijd best dunnig, en normaal stopt femibion vertelde ze... haha nu ben ik al heel de dag niet naar de weecee geweest... zometeen eten we nieuwe aardappeltjes, vers van het land en spinazie a la blub en gehakt... maar ik denk dat het alleen de eerste 2 zijn voor mij...
@wannabemama de dagen duren hier heeeeeel lang echt niet normaal meer. Maar slaap tussen de middag nog lekker want ben zo moe dus dat gaat de tijd iets sneller. Nu morgen nog door komen en dan maandag ochtend ben ik als eerste aan de beurt. Morgen wordt mega slopend gok ik de dag ervoor en mijn man is heel de middag en avond weg pfff dan mis ik die steun gelukkig mijn happy peuter hier nog rond dartelen en dat scheelt heel veel! Hoe gaat het met jou verder?
@nadesy vind het fijn dat zoveel mensen duimen en hopen doet een mens goed Ik mag gelijk om 8 uur dus dat is wel heel erg fijn!
Gooooeeedenavond!! vandaag gewerkt.. Grachtenfestival in de stad en DRUK!! Niet normaal en niet leuk meer.. té druk zeg maar.. maar goed, om 18.00 werd ik overgenomen en kon ik lekker een glas cola drinken aan de bar Pff had vandaag graag gewild dat ik daar net werkteRoeltje, wil je dit even doen? oh en dat ook even? 'Wat kan ik nu doen?' zucht.. vraag het aan de baas:x maar goed, heb daar al eerder 5 jaar gewerkt dus was de l*l anyway we hebben het overleefd.. we zijn weer thuis, Lenn slaapt en man en ik hangen op de bank.. heerlijk tv avondje.. misselijkheid alleen na het avondeten, maar moet gewoon wat minder eten 's avonds, dan komt het wel goed.. hoef niet te spugen ofzo en ook niet heel erg misselijk, maar meer een raar gevoel in mn maag.. moet elk geval niet de auto in te stappen zeg maar maar goed, man vangt veel op 's avonds en brengt een lekker kopje thee, daar word het minder van, dus ik vind het prima morgen lekker vrij en maandag weer werken (yes, het word rotweer maandag, dus rustig dagje)
heeej ladies, Wat een dag zeg! pFFFFFFFFFFF Slopend! Vanmiddag feestje gehad 45 jaar getrouwd feestjes met eten en al. Gelukkig was er geen eten wat ik niet mocht, hoefde ik daar niet moeilijk over te doen. Maar we hebben het de schoonfamilie niet kunnen vertellen! Voor het feest was het moment er niet (kinderen liepen rond en te kort voor de aanvang van het feest, manlief moest eerst nog werken) En na het feest waren alle kerels aardig beschonken en weinig aanspreekbaar. Zijn zelfs nog terug geweest met een smoes daarna dat zoonlief een auto was geweest, maar bleven m`n schoonouders op straat staan.... Ja voor mij moet zo`n moment dan perfect zijn, en dat was het niet. Probleempje: mijn schoonouders vertrekken morgenvroeg om 6.00u voor twee weken op vakantie...... Dus helaas hebben we nu besloten dat we het nog 2 weken stil (moeten) houden..... Gelukkig weten mijn ouders het wel, dus heb wel een plek waar ik het kwijt kan @misselijk: nope, wel af en toe weeeig, maar dat is meer tegen de tijd dat ik iets MOET eten, want anders ga ik echt van mijn graat.... pfff Nu lekker bankhangen en niks doen..... morgen weer een dag!
@Ilona: gelukkig dat je de echo om 8 uur hebt. Scheelt weer een beetje. Pfff kan me voorstellen dat het slopend is. Mijn duimen draaien voor je. Hier geen bloed meer gezien gelukkig. Geeft me weer hoop. Ben veel minder misselijk dan eerst, maar nog wel heel moe. Ik wacht rustig af, vrijdag eindelijk de eerste echo, ben dan rond de 10 weken, als alles goed is. Ik ga al weer slapen, welterusten iedereen!
trouwens, gisteren mijn echo net ff snel met mijn gsm een fotootje gemaakt, is niet helemaal scherp maar volgens mij zie je uk goed
Goedeavond meiden, Hier nog steeds hetzelfde, af en toe wat oud bloed verlies. Meestal alleen met afvegen, maar heb daar de rust wel in gevonden. Het zal wel goed zijn... hoop ik, haha! Morgen gaan we het aan mijn ouders vertellen. Ik kan me niet voorstellen dat ze nog geen idee hebben. Ik ben onlangs veel afgevallen, had nog wel een buik maar die was lang niet meer zo dik als mijn buik nu. Kan me niet voorstellen dat mam dat nog niet gezien/ gemerkt heeft. Ze heeft er nog niet naar gevraagd... Denk dat ik haar maar een envelopje geef met de echo foto erin. Ze zullen wel verrast zijn, de jongste wordt over 2 weken 4 en ik geloof niet dat ze nog een derde verwachten bij ons! Schoonmoeder vertellen we het volgende week, ben benieuwd naar haar reactie. Ze heeft al vaker gezegd dat ze 2 kids wel genoeg vind. Niet dat we daar naar luisteren maar ik ben zo bang dat ze door haar reactie het een beetje gaat verpesten. Daar is ze wel goed in... Zo, kruip mijn bed in. Ben doodmoe, en morgen en maandag weer de nacht in. Gelukkig zijn het de laatste! Vanaf juli weer slaapdiensten en die hoef ik niet meer.