Hier nog steeds weinig klachten, maar een super drukke dag gehad en slaap nog steeds verschrikkelijk, dus ben nu zo ontzettend moe, dus ga heel snel naar me bed toe... Lekker slapen....
Hallo, Ik heb ook weinig symptomen. Maar ben wel kei moe en slaap niet echt heel goed. Daarbij ben ik rond 6 uur wakker terwijl ik normaal er niet uit kan... Tis allemaal wat he! En w testen vrolijk verder Vandaag een afspraak gemaakt met de vk voor de intake, 19 mei.
Hahaha ben blij dat ik inderdaad niet de enige testneuroot ben! Ik krijg na het avondeten zo'n opgeblazen buik. s ochtends is ie weer normaal maar tegen de avond..... Heb het opgemeten en is 's avonds 7 cm dikker dan 's ochtends....
Nieuwe meiden welkom! Ik heb ook een enorm opgezette buik, aan het eind van de middag gaat hier ook lekker de zwangerschapsbroek aan. Een beetje vroeg nog, maar ik vind het heerlijk.
Hier ook moe, en slecht slapen. En zo'n slap futloos gevel door heel je lijf. En me darmen behoorlijk van slag. Ik schaam me dood soms, laat gewoon scheten waar me vriend nog een puntje aan kan zuigen maar ik klap uit elkaar anders. Gelukkig kunnen we er samen heel erg hard om lachen, en weet hij dat het voor een goed doel is.
Hahaha ok ik ben niet de enige met zo'n plofbuik dus! Ik heb precies zo'n buik als jij Roeltje! Hebben jullie een soort van lijstje ofzo voor iedereen die zich hier gemeld heeft? En stellen jullie je ook voor? Zo ja, bij deze meer over Heitje: Nou ik ben dus Heitje, net 28 jaar geworden. Woon samen met mn vriend (29), we zijn nog niet getrouwd...komt allemaal wel... We zijn ruim 6.5 jaar bij elkaar...en hebben 2 verschikkelijk lieve katten in huis (moeder en dochter) en sinds een paar dagen ook een nestje kittens! Ben daar erg druk mee want 1 kitten doet het niet helemaal goed...die hoort veel zwaarder al te zijn dus ik zet braaf snachts mn wekkertje om het beestje bij te voeden.... (kan ik alvast wennen aan de gebroken nachten over 8 maanden hahaha) Nou en verder maak ik sieraden (ook de bekende bloemoorbellen), en geef ik sieradenworkshops. + ik sta 2 halve dagen in een laminaatwinkeltje. Qua gezondheid ben ik fysiek niet helemaal gezond, heb een rugafwijking waardoor ik 2x een zware operatie heb moeten ondergaan. Ben dus ook erg benieuwd hoe mn zwangerschap gaat verlopen! Denk er eigenlijk nog maar niet teveel over na... ga wel veel fysio enz krijgen in ieder geval... Dat was het wel zo'n beetje denk ik! En als jullie je nog niet hebben voorgesteld...goo your geng! (we zullen het toch minstens 8 maanden hier met elkaar uit moeten houden hahahaha)
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje 3 : -Maart, 2de kindje -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje 5 : -Mendy, 1e kindje -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje 10: 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. 12: -MiniM, 1e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Ah! Gevonden!
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje 5 : -Mendy, 1e kindje -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje 10: 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. 12: -MiniM, 1e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Vlinders: Maart
Goedemorgen dames, wil iemand mij erbij zetten. Laptop kapot, kan op de iPad niet zo lijst kopiereen. Wen, 29 jaar 1e kindje. 12 januari 2012. Haha zou mooie datum zijn 12-01-2012
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje 5 : -Mendy, 1e kindje -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje 10: 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Vlinders: Maart Heb je er bij gezet..
Hallo Allemaal, Ik mag me hier ook melden, ik weet sinds vorige week vrijdag dat ik zwanger ben Gelukkig heb ik nog niet echt last van zwangerschapskwaaltjes. Ik heb alleen veel last van een trekkend gevoel bij mn liezen. Maar dat is ook niet heel erg gek want mn buik is echt al een stuk gegroeid! 's ochtends ook echt net zo groot als 's avonds. Volgens mij komt dat dan toch voor het grootste gedeelte door je darmen?! Verder ben ik nu een half jaar getrouwd en hebben we 2 katten. Helemaal geweldig dat ik nu die kattenbak niet hoef te verschonen
Hoi allemaal, Ik mag mij ook bij jullie aansluiten.... (denk ik..) Ik heb gister super positief getest. Ik ben 34 jaar, en ben in november bevallen van een dochter (nu dus 6 maanden) en ben nu totaal onverwacht weer zwanger (door de pil heen). Weet dus ook nog niet precies hoelang ik zwanger ben, maar ik ga uit van een bevallingsdatum van 4 januari 2012. 20 mei heb ik de eerste echo, om te kijken hoe ver ik werkelijk ben... Groetjes, Doglover76
@Heitje: leuk om de mensen te "leren kennen". Ik heb me ook "voorgesteld", vind het leuk om een idee te hebben met wie we hier kleppen! Wat een verhaaal van je rug.... Ik ben zelf herniapatient, en weet dus hoe onhandig het is om iets aan je rug te hebben (ik ben me er van bewust dat jou aandoening niet te vergelijken is met een hernia hoor). Zorg goed voor jezelf en laat de fysio de rest doen. @Blaadje en Doglover: welkom en gefeliciteerd!!! Lag ik vanmorgen weer lekker te slapen na het vertrek van mijn vent (ik ben ziek thuis, en heb altijd vrij op 5 mei), komt om 9 uur de hulp ineens binnen. Die komt altijd 's middags...grrr... Nou ja, je hoort me niet echt klagen, ik ben allang blij dat ze komt
Blaadje en Doglover welkom en gefeliciteerd! Iemand tips tegen verstopte darmen? Ik zit echt helemaal verstopt en het begint nu echt pijn te doen. Ik probeer al zoveel mogelijk te drinken en ik zal vanmiddag eens rosvice laxo halen, misschien dat het helpt.
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje -Blaadje, 1e kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje -Doglover76, 2de kindje 5 : -Mendy, 1e kindje -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje 10: 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Vlinders: Maart ------------------------------------------------------------------- Blaadje en doglover Welkom! en natuurlijk gefeliciteerd! Heb jullie op de bevallingslijst gezet
Ik zal ook eens iets meer over mezelf vertellen. Ik ben 27 jaar en woon met mijn man en zoontje in het mooie Twente. 6 juni word de kleine man alweer 2 en 4 juli zijn manlief en ik alweer 3 jaar getrouwd. Verder ben ik thuis bij mijn kleine man (en straks de baby) en dat wil doen zolang we het financieel redden.
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje -Blaadje, 1e kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje -Doglover76, 2de kindje 5 : -Mendy, 1e kindje -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 27 jaar, 2de kindje, BV, Zkh -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje 10: 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Vlinders: Maart
zal me dan ook even voorstellen Ben Roeltje (niet in het echt natuurlijk) 23 jaar.. Getrouwd en een zoontje van ruim 16 maanden Lenn.. Wonen vlakbij Zwolle.. Errug gezellig We zijn nu ruim 1.5 jaar getrouwd, maar al bijna 5 jaar samen.. Ik was thuisblijfmoeder, maar ga weer aan het werk.. heb een mooi aanbod gekregen en die wil ik niet laten schieten.. Vandaag is Lenn voor het eerst een ochtend naar het KDV.. ben heel benieuwd hoe het gaat vanmorgen
@guusje, Bakje vla of wat dan ook, met paar flinke scheppen zemelen (niet echt lekker) echt zo'n biologisch saai produkt. Maar werkt goed. En wat bij mij goed werkt. Op me nuchtere maag 2 of 3 kiwi's, met een bakje koffie. Maar ja als je al last heb van misselijkheid in de ochtend zit je hier ook niet zo op te wachten. Als ik deze 2 dingen 1 of 2 dagen vol hou, dan gaat het bij mij altijd weer goed.