Ilona wat vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte meid! de angelsound: ik vond het aan de ene kant ook heel fijn bij brenden. Ik heb hem geleend tijdens de zwangerschap had heel af en toe wel de kriebels als ik het hartje even niet kon horen daar ben ik eerlijk in... Je moet niet te onzeker zijn want dan kan het best moeilijk zijn als je het hartje even niet kan horen. Hier gaat het af en aan. Mannetje en ik hebben vanavond weer (elke dag bijna) heel goed gesproken. zoals het nu lijkt gaan we er samen voor. Al zal dat na dit alles wel even heel moeilijk worden... ikhad vanavond ook wat lichtroze bloedverlies... nu maak ik me op zich nog niet zo heel veel zorgen want had het laatst ook al een keer... maar toch wel even schrikken.
goedemorgen! Heb vandaag een meeting met de dec.mama's dus ben er vandaag niet Gaan met de kids naar een speeldinghal in Utrecht.. straks nog even snel wat in huis doen, boodschappen doen en douchen/aankleden.. drukk....
heb alle pb's toegevoegd aan de lijst trouwens.. data controles echo's e.d. net heerlijk gedouched.. straks even de boodschappen halen en een doek door de kamer en dan klaarr....
Joepie 10 weken alweer hihi ik morgen. Gaat ineens snel hè! Over 2 weken termijn echo ben benieuwd! Mensen die vandaag echo hebben... En intake... Succes. Mijn echo is trouwens naar de maandag verschoven. Tegelijk met miniM geloof ik. Ik ga ni snel wat eten voor ik misselijk wordt. Lekker wat boodschappen doen en poetsen en vanmiddag werken. Liefs
Hallo ladies, Ik was zo kapot na gisteren, dat ik gewoon de puf niet meer had om te reageren! Ik had dus gisteren om 18.15u de tweede echo, was vergeten dit via een pb bericht door te geven Maar hij is geweldig de echo! Zoals ons vermoeden deed, heeft ze ons 4 dagen terug gezet, dus ben niet uitgerekend op 12 januari maar op 16 januari. Dit ivm de eisprong die sowieso 4 dagen later is geweest. en hierbij een echo
he meiden, net terug van de vk. eerste vraag hoe het ging.. nou... bloed nerveus door de 2 mk.. dan gaan we nu eerst een afspraak maken voor een echo... mag morgen omm 15.50 voor een vroege echo om te kijken of er een hartje is als morgen alles goed is kom ik weer actief meekletsen.. heb 7 juli weer een afspraak bij de vk.. ga er nu een beetje vertrouwen inkrijgen..
@jannie Hopen op morgen een prachtecho!! Met een mooi kloppend hartje! Ik zal voor je duimen... fijne dag vandaag!
poeh ben weer thuis.. Was ontzettend gezellig en leuk om iedereen weer eens te zien.. Kids hebben zich prima vermaakt.. Lenn heeft het ook super gedaan, die moest even wennen aan alles maar ging al snel zijn eigen gang.. Ik duik even op de bank met een boek, Lenn kijkt tv, die is helemaal kapot haha..
Pfff ben kapot!hele dag gewerkt en het was behoorlijk pittig werk!vanavond lomt mvm ga vanav ond wel bijlezen!las wel dat Wyd haar Echo goed was weer fijn voor je meis!
even ego, vanmorge echo gehad, kloppend hartje te zien, helaas zagen ze nog iets zitten in de baarmoeder waarvan ze niet wisten wat het was. kon misschien ook nog een mk worden maar hoefde niet. volgende week opnieuw een echo om te kijken hoe het met het kindje gaat en blijf onder controle van zh/ gyn. niet helemaal happy nu ookal heb ik een hartje gezein.. hopelijk volgende week mooie echo maar tot dan spanning.. laat volgende week wel weten hoe de echo was. @all, geniet van jullie zwangerschap!
Wyd, fijn dat je een goede echo had!!! Ziet er prachtig uit!! Jannie, geweldig dat je morgen terecht kunt! Een prachtig mooi kloppend hartje!! Daar gaan we voor. Escal, ik begrijp het ook niet helemaal. Wat hebben ze nog meer gezien dan? Nou, in elk geval mooi dat het hartje klopte!! Roeltje, wat leuk zo'n bijeenkomst! Ik lees het wel vaker, heb het zelf nog nooit meegemaakt. En ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik wel zou gaan...hahaha Ik vind het wel lekker, dat anonieme.... Hier nog steeds moe... En ik voel m'n buik echt "zitten". Er zit gewoon een ballon in, zo'n gevoel. Heerlijk... Ook heb ik heel veel bandenpijn, dan sta ik echt even krom van de pijn. Maar ik heb gelezen dat dat heel normaal is...hahaha! Zo stom dat je zoveel dingen vergeet van je eerste zwangerschap.... Eigenlijk moet je echt alles opschrijven, zodat je het nog eens na kunt lezen.