Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Wat is het hier vandaag rustig geweest zeg...

escal wat apart inderdaad dat ze dan zeggen dat het een mk kan worden... het vruchtzakje en kindje waren toch goed?!
    succes meis!

Jannie hopen op een goede echo morgen...

Ik heb vandaag ook onverwacht een extra echo gehad. Na gisteravond wat lichtroze te hebben gehad met afvegen voel ik mijn(.)(.) ook ineens niet meer terwijl ik die s nachts steeds heel hevig voelde. Tot ik vanmiddag naar wc ging en ook nog eens nog meer roze kreeg bij afvegen... en daarna punttjes helderrood! Heb gebeld en mocht gelijk komen. Alles was goed gelukkig. ik moet het wel in de gaten houden maar alles lijkt goed! Hebben het hartje nu ook gehoord! zal zo even een foto laten zien... brusje is nu ruim 20 mm.

2. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hier de echo...

3. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    Nannie, wat een geluk dat je meteen op echo mocht komen en je gerustgesteld bent! Wat een mooi plaatje!
    Hopelijk komen jij en je mannetje er uit door veel te praten..

WYD, jij ook al zo’n fotogeniek wondertje in je buik! 4 dagen is eigenlijk best te doen hé... Ik was bij Elisa ook 4 dagen teruggezet (26 ipv 22) maar uiteindelijk toch de oorspronkelijke datum bevallen

Jannie, veel succes morgen!! Ik duim voor je!

Escal, wat een vreemde reactie van je gyn.... Is het mss een deel van een tweeling, dat niet goed ontwikkeld is ? Dan hoeft het toch helemaal niet nefast te zijn voor het vruchtje met een goed kloppend hartje?

Marije, en ben je al door je wasjes door na het kamperen? ;) Tot 2 jaar geleden deden we dit ook, maar sinds Elisa huren we een huis op vakantie. Kan ze lekker lawaai maken zoveel ze wil, als ze een keertje een slechte nacht heeft of zo...

Ilona, ook van mijn kant m’n medeleven – ik hoop dat je het een plaatsje kan geven :(

Roeltje, tof dat het uitje meegevallen is. We hebben het met de jan2010 mama’s ook al een paar keer gedaan. Het laatste weekend van mei was er nog een bijeenkomst, maar het was 3 uur rijden enkel en dat was wat veel (heb je als Belgische mama in een Hollands nest :p)

Moi, ik hoop dat je een voorspoedige reis gehad hebt. Sterkte de komende dagen.

Stoffeltje, jij nu ook al gerustgesteld na je echo! Heb hier ook nog de Angelsound liggen van 2 jaar geleden. Toen vond ik het hartje na 14 weken of zo, maar ja, toen wist ik nog niet goed waar ik moest naar luisteren... Vind het ook iets geruststellends.
    Hier: verschrikkelijk ongeduldig naar de echo van vrijdag! Heb buiten de vermoeidheid niet echt kwaaltjes, behalve net een paar keer een zure oprisping, meer niet.
    Gisteren trouwens m’n gsm verloren op de Thalys. :( Ik hoorde iets bij het rechtstaan, maar zag niets, dus ben gewoon afgestapt. Vanochtend merkte ik dan dat ie niet in m’n handtas zat. Al een paar keer naar de dienst Verloren Voorwerpen gebeld, maar helaas niks ;) Niet dat er speciale unieke foto’s of smsjes opstaan, maar al die telefoonnummers die ik kwijt ben. Grrrrrrrrrrrrrrrr!! ;)

BTW, heb nog een aantal afspraken toegevoegd op de kalender....

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Nannie meis fijn dat je echo gewoon goed was,

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier is net moeders voor moeders geweest!je kon uitkiezen uit een ketting of armbandje echt mooi spul,ik heb voor de armband gekozen,

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Kwek, wat balen van je telefoon! Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk lastig is dat je alle nummers kwijt bent. Aan de andere kant kun je nu wel je "bestanden" opschonen en alle overbodige ballast verwijderen :D
    De wasjes zijn trouwens nog niet weggewerkt...hahaha. Donderdag ben ik weer vrij, dan waag ik weer een poging. ;)
    De camping vond onze dochter trouwens helemaal super. We hadden een speelplaatsje voor de "deur" en we hadden er geen kind aan eigenlijk! :) Heerlijk!

Nannie, wauw!!! Mooi zeg!! Hopelijk vind je geen bloed meer bij het afvegen....dat is gewoon verschrikkelijk onzekermakend (als dat een woord is... ;) )

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nadesy, wat goed dat je mee doet! Ik doe het niet... Ik durf het gewoon nog niet, straks moet ik het weer afzeggen... Dat is me al een keer gebeurd, vreselijk!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @marije ja mij ook,maja heb een goede echo gehad,en als ik andere ermee kan helpen dan doe ik dat graag,en ze hebben nu aar 4 bussen inplaats van 8 hihihi

9. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Meiden ik wens jullie allemaal een fijne gezonde zwangerschap toe ik trek mij terug uit het topic vandaag gecurreteerd en ben nu thuis het is allemaal lichamelijk erg meegevallen en nu moeten wij het een plekje gaan geven.

Meiden geniet van jullie januari wondertjes!

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ilona veel sterkte meis!en dat je snel weer zwanger mag worden en dat het dan allemaal goed mag gaan!xxxx

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nogmaals sterkte Ilona, pak je rust!! Hopelijk snel een mooi wondertje voor jou!

MvM, ik vind het heel mooi om mensen te helpen, vooral met zoiets moois als zwanger worden. Maar ik durf het gewoon niet en ik wil niet dat de buren het zien....

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owwh meiden wat zouden jullie doen,ik werk bij Auping matrassen zaak op de productie afdeling naaister,ga de bbl opleiding volgens in September als het mee zit omdat ik nu zwanger ben,maar nu moesten we vandaag totaal wat anders doen wat niks te maken had met naaien,maar met een mat bezig zijn voor de matras onder een machine leggen en dan brand het apparaat er handvaten in,maar dat stinkt ontiegelijk en weet niet of dat goed is voor het kindje,wat zouden jullie doen?we werden laatst ook al aan een tafel gezet met hete lijm nou daar ben ik gelijk weg gegaan viese lucht bah,

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zou melden bij p&o dat je zwanger bent en vragen hoe het zit met het beleid daarvoor.. bepaalde stoffen en handelingen moeten dan worden vermeden!

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Leuk he!
    Die heb ik ook.

Welterusten allemaal

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @miniM ja echt mooi vind ik het armbandje :D
    weltrusten meis!

@Jannie daar heb ik zeker wat aan,thnxx,ga morgen ook eerst het bespreken voordat ik er weer ga staan!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden,
    hier sinds gisteren mega beroerd bah,ga vandaag maar een half dagje werken vind het wel best!

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedmorgen,
    Ik werkvandaag tot ongeveer 3 uur.
    Gisteren een erg drukke dag gehad en dat voel ik nu goed:(
    Moe en zo'n zwaar gevoel n mn lijf. Maar ja, de plicht roept!;)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen dames!

straks weer lekker aan het werk.. Nouja, straks, om 10 uur dan;) Zal wel een drukke dag zijn, hebben genoeg te doen voor een reservering van vanavond:( dikke bestelling komt vandaag binnen voor de keuken..
    zijn we altijd wel een half uurtje mee bezig met zn tweeën..

19. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Goeie morgen allemaal!

Hier ook maar een halve dag vandaag... heerlijk!! Ben ook al wel naar het weekend aan het aftellen hoor. Lekker een lang weekend vieren en dan weer maar een korte week. Ik voel me op zich redelijk goed. Nog wel vermoeid (zwaar eigenlijk) maar niet misselijk of ziek. Over 1.5 week echo (pff kan niet wachten)

Fijne dag allemaal!

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Hoi meiden,

Ik heb al eens iets geplaatst maar hou me bewust op de achtergrond tot we de verschrikkelijke 12weekjes voorbij zijn.
    Kreeg mijn eerste echo op 6w en mag de 14de juni terug gaan. Ik ben uitgerekend op 12 januari :)
    Ben deze morgen bloed gaan later trekken voor te kijken of ik imuun ben aan tox., en die andere zaken wat ik bij de eerste wel was.
    Heb een zoontje die volgende week 3word :) Ik woon ion België dus er zijn zoveel dingen die anders zijn dan in Nederland... Wij krijgen al iedere maand een echo... En MVM is hier jammer genoeg niet want zou er zeker ook aan mee doen.

Aan al de mama's die hun droom verloren sterkte!!
    Aan al de mama's die ziek of moe zijn, denk eraan het is voor iets moois :D

Iedereen die een echo krijgt geniet er van he!!

groetjes

Deel Deze Pagina