goedemorgen ladies, Ben ik nou serieus de eerste deze ochtende die op het forum is?! Ik wens alle meiden die een echo hebben vandaag of een controle veel geluk! Hier vandaag lekker vrij, vriendinnetje op bezoek, kinderverjaardagen en een theatervoorstelling, zal hier weinig zijn vandaag! xxx
Kwek leuk seg eerste echo!! Ja tuurlijk normaal dat je gespannen bent!! Ik mag dinsdag voor de 2de keer gaan en ben zelf ook nerveus Het blijft telkens iets speciaals he... Ondertussen testen op mijn handtekening wel blijft plakken he @ all the lady's hoe gaat het? moe misselijk? Idem hier... Lig voorlopig nog wat op de zetel, maat moet straks nog wat werk verrichten Heel de beneden moet nog gepoetst worden... oh oh mijn rug lol Veel genot van het extra lange weekend!!!
Ja sorry, maar ik heb even veel aan mijn hoofd dat ik niet zo veel op het forum ben... Gisteren was de begrafenis, om kwart voor 8 in de auto, naar het huis... Daar lag hij nog opgebaard, en we hebben afscheid genomen. Ik ben niet naar de kist gegaan, kan ik nu eenmaal niet... Na het afscheid hebben ze hem in de auto gedragen, en zijn wij met 3 volgautos naar het gebouw gegaan waar de dienst was. In een speciale ruimte hebben we hem neergezet en toen moesten vrouw, kinderen en ouders van in de rij om de concoleance aan te nemen, wij hadden nog even vrij spel... Na de condoleance toen iedereen al in de zaal zat, hebben wij hem naar de zaal begeleid. Daar begon de dienst, heel mooi, heel lang... 7 sprekers, waaronder 2 dochters, heel sterk!!! Na de dienst naar de begraafplaats gereden waar we hem de laatste groet hebben gegeven... Na de begrafenis zijn we naar een camping gegaan, waar we lekker in de tuin van een restaurantje hebben gezeten met zijn 100en en lekker hebben gebabbeld enzo... heel fijn dus! Familieleden gezien die we jaren niet meer hebben gezien, goed bij kunnen praten, en dat was fijn! Savonds lekker met zijn allen chinees gegeten, en na het eten heeft lief verteld dat hij pappa wordt!!! Surrogaatoma heel blij natuurlijk, tranen met tuiten, heel fijn!!! De chinees smaakte me wonderbaarlijk niet hahahaha! En dat terwijl ik heeeeeeel graag chinees lust! Ik heb een bordje met bami en nasi op hahaha verder niets!! Nou ik ga ff relaxen... Kusssss
Kwek veel plezier vandaag met het gluren naar de kleine Eendje waarom heb jij zoveel zo vroeg echo's dan ? MiniM ja je was er vroeg bij haha WYD fijne dag gewenst met je vriendin enz! Moi een begrafenis is ook nooit leuk en niet eerlijk, maar voor elk gelaten leven komt een nieuw leven klinkt nu zuur maar als je erover nadenkt.. gelukkig heb je het wel af kunnen sluiten en met familie samen geweest dat doet een mens goed! en wat fijn dat je vriend vertelde dat die papa werd
@ Joyce1982, Heb op 6w1d een eerste echo gekregen omdat ik heel onregelmatig cyclus heb en dus eerst bloed laten prikken en zat daar aan 49000 hcg, wat dus tussen de 6 en 8 weken kan zijn, dus mocht ik meteen de dag erna langs komen om te kijken hoe ver ik nu echt was Vind ik natuurlijk niet erg he Maar hier in België is het niet onwaarschijnlijk dat je de eerste keer rond de 6weken gaat he, het hartje klopt al en ik heb het ook kunnen horen. En nu dinsdag weer een onderzoekje dan hoop ik weer een mooi flikkerend hartje te zien en liefst horen ook he! groetjes
aha ok , hartje horen mocht hier nog niet woensdag dat gaf zulke golven naar de baby dat dat niet goed was...mja per land per zkh per vk verschilt het geloof ik ik mag de 30e juni weer
feit... hier doen ze het niet, omdat de kans klein is dat je zo vroeg al wat hoort... zo verschillen echo's ook per vk.. de een doet standaard een vroege echo, de ander doet et 36 weken een liggingsecho en weer een ander alleen de 12 weken en 20 weken echo.. hier een vroege echo gehad, alleen omdat ik zo peu-nerveu was... de vk wilde dan met 12 weken weer een afspraak laten maken, maar de gyn wilde me over 2 weken weer zien... dus zelfs daar zit verschil in...
ja ik omdat ik medisch gevalletje ben had ik dus woensdag de 1e , hartje duidelijk gezien de 2e 30e met combi test , en dan wss elke 2 weken.. maar zit indd veel verschil in
Sorry dat ik hier nog eens slecht nieuws kom brengen, maar mijn voorgevoel zat spijtig genoeg juist. Op 6 weken is het vruchtje gestopt met groeien, dus was er nu geen hartslag meer. M'n grootste vrees is werkelijkheid geworden. Ik hoop voor alle mama's dat alles héél goed mag blijven gaan en wens jullie een fantastische januari baby. Sterkte allemaal!
Jeetje Evy, heel veel sterkte! Kom op he dames, er gaat te veel mis! We spreken nu al dat dat echt niet meer mag hoor!
Ach nee, Evy! Wat erg! Heel veel sterkte!! Hopelijk voor jullie snel een wondertje!! @Minim, wat een goed plan! Ik doe mee!! @echo's vandaag: hopelijk allemaal mooie echo's!!! @mezelf, jeetje, al weer 9 weken!! Jippie, dat is wel een hoogtepuntje hoor. Vorig jaar ging het met 8 weken 6 dagen mis, dus dit is weer een obstakel minder!
Sterkte Evy!! Hier vandaag een goede echo gehad!!! Heel anders dan de eerste keer! Veel groter.. en de vorm is ook heel anders.. Mijn vriend was deze keer voor het eerst mee (vorige keer mn moeder omdat vriend in het buitenland zat) Dus fijn met zn tweetjes dit keer! Volgende keer is dus over 2,5 week weer! We hebben allerlei boekjes meegekregen.. ook over de combi test.. vorige keer (dik 5 jaar terug) werd ie nog vergoed.. nu moet je dus 150,00 betalen. A.s dinsdag moet ik de gyn laten weten of we dat doen, en we gaan het wel laten doen. Juist ook door de medicatie die ik slik. (toch iets een verhoogde kans op afwijkingen daardoor) en dan nog die antibiotica en rongte foto in het begin van de zwangerschap.. zit me niet helemaal lekker. Natuurlijk niet gezegd dat die combinatie test die angst helemaal wegneemt.. en natuurlijk blijft na een goede uitslag er nog een kans dat er iets niet goed is.. maar we gaan deze test toch doen... vooral gevoelsmatig. Enerzijds voel ik me ook schuldig tegenover het kindje dat ik die test laat uitvoeren.. want bedoel.. wat als er iets niet goed zit? Maakt dat de liefde minder.. pff nou weer van allerlei gedachten hier door mijn hoofd. Wat gaan jullie doen? Vanmiddag ook weer ff zitten janken om niets, mijn vriend was vis aan het maken. Nou die geur.. echt om te kotsen.. dus ik was zwaar beledigd hoe hij het in zijn hoofd haalde om vis te gaan maken en niet even rekening te houden met mij.. nu was ik weer kotsmisselijk.. en daar kwamen de tranen.. ben ff op bed gaan liggen en een uurtje gaan slapen.. daarna zag ik het gelukkig allemaal weer helder Zal ff de echo online zetten
sorry trouwens als ik niet op iedereen reageer.. probeer het allemaal bij te houden maar is soms zoveel als je ff een dag niet hebt gelezen
EHe meiden.. Laptop is dood dus reageren gaat de komende dagen niet lukken.. Zit nu via de telefoon maar die is enorm traag dus dat schiet niet echt op zo..