Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb vandaag een goede echo gehad!!! Hartje klopte stevig. Ik kom straks effe bijlezen als sem op bed ligt.

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Jippie, weer wat goede echo's!!

Ik vind het wat bijlezen betreft best meevallen... Als je 1 dag niet geweest bent is het maar 2 pagina's. Op andere topics is het soms wel 10 pagina's! :D

Woensdag hebben wij de echo. Ben dan 9 weken 5 dagen, maar ik denk zelf heel ietsje verder misschien... Ik ben benieuwd! :)
    Vandaag verteld aan m'n vader. Hij reageerde heel erg lief en hij hoopt heel erg dat het nu wel goed gaat. Vorig jaar was hij erbij toen het met bijna 9 weken mis ging. Hij heeft het vruchtje ook gezien en dat maakte heel veel indruk op hem. Daarvoor kon hij het nog niet helemaal begrijpen volgens mij.... Hoeveel mens het eigenlijk al is, zo'n vruchtje met 9 weken.....

3. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Evy: sterkte meid.

Gelukkig zag ik ook twee goede echo's langskomen, wat een opluchting he?

Ik heb zelf gisteren ook mijn eerste echo gehad en alles was goed! Ik ben vandaag 10 weken, frummel was 3,08 cm met bewegende armpjes en beentjes. Ben twee dagen teruggezet, ipv 5 jan nu 7 jan uitgerekend, maar dat is prima, hoe verder van oud en nieuw hoe beter!

4. oo leuk marije dat je pa zo reageerde!

wannabeemama goed zo !! mooi meis

ik las trouwens weer niet echt goede berichten over maart...hoop voor haar dat alles wel goed zit

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He meiden, weer terug van weggeweest, in de auto kotsmisselijk geweest heel de reis... Morgen weer aan het werk pfff

6. WYD

WYD Actief lid

28 feb 2011
    113
    0
    0
    Iets met verstandelijk beperkten
    Brabant
    Heej dames,

Maart was toch op nieuw zwanger? Zit nu wellicht op een ander forum, of is het weer mis?

Eindelijk weer goed nieuws @ goede echo`s!

Hier: moe moe moe, bandenpijn, met vlagen misselijk.
    Heeft iemand dat ooit gehad tijdens een zwangerschap? Dat je nagels ineens als kool groeien?! Had altijd afgebroken kortere nagels, nu zijn ze ineens zo lang geworden (MOOII!) dat ik er bijna niet mee kan typen!
    Volgens mijn moeder komt dat door de hormonen!
    En ja mijn tepelhof is echt zo groot, lijk wel een negerin :)

xxx

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moe hier ook vreselijk moe!als ik net wakker ben dan kan ik na 2 uur alweer slapen
    @Wyd komt idd door je hormonen je haren etc nagels gaat nu allemaal sneller groeien :D
    @Moi vervelend dat je de hele autoreis zo misselijk bent geweest!

@Echo meiden met een goede echo super meiden!:D

Hier met mijn werk kunnen bespreken dat ik nu aankomende tijd Partime kan gaan werken!vanwege de thuis situatie waar ik in zit ga het hier niet op het forum zetten vanwege iedereen kan mee lezen!als iemand te nieuwsgierig is stuur dan een pbtje :D,hier al 3 dagen mijn jongste zoon Sylvano ziek!gister avond ook overgegeven zo is hij weer actief en zo stort hij dan ook weer in!altijd zo zielig als ze ziekjes zijn

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy, sterkte...

@misselijk... hahaha het is dus niet ochtend misselijkheid bij mij, maar misselijkheid tot een uur of 4... daarna wordt het honger hebben, en savonds weer misselijk...

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi pff nou hier ook als ik trek krijg word ik mega misselijk maar eerder kon ik mijn verheugen op iets lekkers zeg maar en nu dnek ik van gats het is dat het moet hihihi,en moet dan ook echt kokhalsen

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hier ook misselijk, maar het is beheerbaar....ochtends is meteen kotsen....en middag gaat het wel mits ik iets eet wat ik graag wilt....tegen de zin eten helpt niet!

Avond heb ik enorme honger...krijg ik me eten voor de neus...euhm nee!!! En dan ben ik de rest van de avond misselijk...

Weeg nu 114,5 kg...en begin deze ronde woog ik 119,6....dus gaat goed.....dinsdag kan ik emasefene halen. Had het ff gevraagd bij de assistente en die belde terug dat ik het op kon halen zonder de HA te zien. Wel fijn, hoop dat het de misselijkheid savonds en sochtends wat weg haalt zodat ik gewoon kan eten!

Over maart, las dat ze weer bloedverlies heeft en voelt alsof het weer mis gaat........sterkte meis!

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hahahaha heel herkenbaar!!! Gisteren hebben we onderweg snel wat gegeten... Nu wilde lief bij de mac eten.. Maar ja, ik heb savonds geen trek... Toen stonden we bij de balie te bestellen en toen dacht ik ik probeer een happy meal, wat ik niet opeet eet hij wel op haha! Dus heb een cheeseburger op, en de rest heeft lief opgegeten.. hhiih smaakte me nog ook, maar ja, een uur later was ik weer misselijk... Wel grappig, had in nl best last van harde ontlasting, heb eigenlijk alleen maar brood op, en gisteren die cheeseburger... Vandaag weer diarree, zoals ik de rest van de weken al heb...

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    effe de echo nog spammen.

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nog een van het hartje!

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Mooiiiii Ninja!!!!!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja mooie echo meis!

@Moi moet je nagaan,dus voor jou alleen brood hihih nee grapje,

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mooie echo Ninja!! ik mag dinsdag over een week weer, ben dan al ruim 12 weken! heb er echt zin in!
    maak me niet erg ongerust, ben deze week behoorlijk misselijk geweest en extreem moe, dus de HCG stijgt nog steeds!
    vanaf deze week zal de HCG langzaam gaan dalen en dan worden de kwaaltjes ook minder, aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant zijn de kwaaltjes ook wel weer een soort bevestiging voor mij ;)

17. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    Antares, nou hopelijk helpen de medicijnen tegen de misselijkheid :(

Nadesy, wat de situatie ook moge wezen, ik hoop dat ze je niet te veel stress oplevert en gelukkig kon je er op je werk mee terecht en houden ze er rekening mee.

Moi, pfft, een hele autorit misselijk zijn in zo'n kleine ruimte zodat je je niet eens comfortabel kan leggen ... Haha, hier vorige week ook een Mac besteld, maar na 5 frieten en 1/3 van de burger is alles de vuilbak in gegaan. Nog nooit gebeurd! :$

Ninja, wat een mooie echo! Doet deugd he!!

Delilah, jee al bijna 12 weken! Gaat snel hé! Veel plezier met je echo komende dinsdag.

Hier, wel, hoe zou ik het in 1 woord omschrijven? K*T!
    Sinds gisteren verschrikkelijke keelpijn die ondertussen een witte angina geworden is (weet je wel, met van die vieze witte vlekken achterin je keel). Elke keer ik moet slikken krimp ik in elkaar van de pijn.
    Dus na een rotnacht afspraak gemaakt met de HA van wacht; kom ik bij m'n wagen: raam ingeslagen en wagen doorzocht. :x
    Dus afspraak last second afgezegd en richting politie voor aangifte en Carglass om de ruit te vervangen? Ben nu een halfuur terug. Lig wat in de zetel en mag om 16h30 opnieuw bij de dokter... Echt rot!!

18. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @ kwek rot seg!!! Allez hoop dat je snel van alles vanaf bent meid!! En aangifte gedaan of een vermoede van je auto? Dat echt shit e als da gebeurd!
    Hier ook nog moe misselijkheid word eigenlijk wat minder, soms is het erg maar smorgens kan ik echt beter uit mijn bed. Zal blij zijn als ik dinsdag om 17u mijn kleintje terug zie en weet dat alles goed gaat, na deze echo vertellen we het ook aan iedereen. Waarom na die bijna 10 weken nog 2 wachten , het kan nog altijd verkeerd lopen he zelfst na de geboorte nog... Dus gewoon het beste denken en ervoor gaan! :)

Combitest: doen wij hier wel. En moet eerlijk zijn wij hebben 6j gebruikt voor onze zoon en nu weer 2.5j voor dit babytje maar moest er uit blijken dat er iets ernstig mee is of het down syndroom vast stellen word de zwangerschap beeindigd... Voor je me aanvalt laat me uitleggen waarom he! :) Ik weet ik mijn echtgenoot en de familie wij gaan dat kind graag zien wat hij of zij ook heeft, maar wat als wij er niet meer voor kunnen zorgen? als wij er niet meer zijn ofzo? Die mensen hebben hulp nodig hun hele leven lang en kunnen soms nooit echt zelfstandig wonen. Ik vind dat niet eerlijk ten opzichte van hun. Ik vind niet dat ik erover mag beslissen maar ik zou graag weten dat mijn kindjes echt wel een leven kunnen hebben dat ze willen en niet heel de tijd moeten afhangen van andere mensen hun keuzes. Dus ja dat is onze keuze he. Ik moet normaal nog niet bang zijn voor iets, ben er nog maar 26 en in de familie niks van zo'n ziektes, maar ja je weet maar nooit he! En zou er natuurlijk erg van afzien! Denk zelfst dat ik geen volgende zwangerschap meer zou willen... Maar zo ver zijn we nog niet he! We gaan uit van het beste en hopen dat alles is zoals het moet zijn...
    Ik hoop dat ik nu niet word aangevallen van aan alle kanten want het is mijn beslissing...

groetjes en nog een fijne zondag allemaal he!! :)

19. Eendje hier idem hoor wij doen ook de combi test;)

kwek zo das zuur zeg!

Nadesy jakkes lekker misselijk

moi cheeseburger oeh yummie!!

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje tja ieder voor zich,k zou het echt niet over mijn hart kunnen krijgen ook al heeft het kindje een down syndroom om de zwangerschap dan te laten beeindigen,er zijn genoeg gelukkige mensen die de downsyndroom hebben,en eerlijk gezegd ik heb een zwak voor zulke mensen,zijn altijd zo lief,en natuurlijk zou het mega zwaar zijn als je een kindje hebt met een down syndroom,maar met de goede hulp etc kom je denk ik wel erg ver,maar wat ik al zei ieder voor zich!

Deel Deze Pagina