Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Zal me ook even voorstellen. Ben Wen, idereen kan deze afkorting wel raden denk ik zo. Ben 29, en me vriend 33. We zijn niet getrouwd. 4 jaar samen nu. Vorig jaar prachtig mooi jaren 30 huis gekocht, ben hier helemaal weg van :p. Werk fulltime in het bedrijf van mij ouders. Wij hebben 2 kledingzaken. Erg leuk, en handig :)

We hebben het heerlijk samen, maar het idee van een kleintje maakte ons wel heel gelukkig. En zie het resultaat, 2 en een halve maand later zwanger.

We bijzonder ook hoe snel dat het gevoel van, oohh ik wil zwanger worden en lukt het allemaal wel. Op het moment dat je weet dat je zwanger bent direct omslaat in de spanning of alles wel goed blijft gaan..

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Besef me dat ik me wel voorgesteld heb op "zwanger worden" gebied, maar verder niet.
    Daar begint ook meteen mijn dilemma, er zijn maar heel weinig mensen die weten dat wij probeerden zwanger te worden, en wil dat voorlopig ook nog even zo houden.
    Dus in een notedop: zoals jullie vast al geraden hadden is mijn echte naam niet Knuffel:D:D:D. Ik ben 35 jaar en knuffelman is 37, we zijn al een soort van eeuwigheid samen;);) maar hebben dus anderhalf jaar geleden de stap genomen om verder te gaan met zijn drietjes ipv tweetjes. Ik werk in Amsterdam en woon in de buurt van Utrecht. Verder ben ik ruim 1,5 geleden geopereerd aan een hernia en ben daar nog steeds niet helemaal van hersteld (denk ook niet dat dat ooit helemaal gaat gebeuren). Als je meer vragen heb stel ze gerust hoor, als ik het niet open en bloot wil hebben kan het altijd via PB.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou doen we voorstel rondje...hihi, ik wil ook!

Nou hier Antares, anderen kennen me als Mgwc (mijn vorige naam) en mijn echte naam is Miranda. (ja die mogen jullie wel weten ;))

Ik ben 30 jaar, mijn mannetje is 36 jaar en dit is onze 3de zwangerschap. Wij hebben een mooi meisje rondlopen van 3 jaar! Zei is er gekomen na 3,5 jaar proberen en dokteren. Ik heb PCO en geen eisprong van mezelf, werd eerst niet ongesteld. Maar na de bevalling dus wel, enkel nog steeds geen eisprong!

Ons meisje is bij de bevalling besmet geraakt door een bacterie, en daarom heeft ze een hersenbeschadiging op gelopen. Haar verhaal kun je lezen in mijn onderschrift.

Vorig jaar was ik ook zwanger, had een posi test in Mei. En was uitgeteld voor..jajaja 7 januari 2011.....nu had ik een eerdere positest (voelde gewoon goed) Ook al wou ik het niet geloven......en ben ik weer uitgeteld voor jaja....7 januari 2012!!!! Alsof het zo heeft moeten zijn.

Ik werk in het ziekenhuis, in de avonden en weekenden onregelmatig. Heb verder geen gezondheidsproblemen naast pijn in mijn rug af en toe en de verkoudheden en koppijn enz enz enz hihihi....redelijk normale dingen eigenlijk.

Wij gaan in het ziekenhuis bevallen, omdat de bevalling van ons meisje niet zonder slag of stoot is gegaan.....Lang verhaal, ik had geen ontsluiting maar al wel uuuuuren weeen, schoot niet op, kreeg een keizersnede maar op de OK kreeg ik persweeen. Daar is ons meisje dus ook geboren, voordat ik maar enige pijnstilling had gekregen.......was the talk of the town die dagen erna....whahaha.

Zoooo genoeg?? hihihi, je mag bijna alles van me weten hoor!

Groetjes,
    MIranda

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeiemorgen!

Leuk om te zien dat iedereen zich voorstelt!
    Knuffel wat vervelend een hernia! Daar kun je nog heel lang last van hebben helaas...(heb ook een dubbele hernia gehad erbij). Ik hoop wel voor je dat het snel geneest hoor!

Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!!

Meiden hebben jullie al een buikfoto gemaakt??

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    heb al behoorlijk laagje van mezelf op me buik. Dus ja, als ik nu foto maak zie ije weinig verschil. Heb eerder gevoel dat ik iets afval. Heb ook geen honger de laatse dagen, dus eet minder dan normaal.

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    nou vooruit dan doe ik ook nog even mee:p

Mijn naam is Samantha (20)
    En vriendlief is 22
    In januari hebben wij besloten voor een kindje te gaan:D

Ik werk 20 uurtjes per week in de thuiszorg als huishoudelijke hulp.
    Ben nu op zoek naar iets anders omdat ik een 0 uren contract heb en dat nie zo makkelijk is met (als het goed blijft gaan natuurlijk) verlof e.d.

Hmm nou zoals je ziet is mezelf voorstellen niet mn beste kant haha maar goed:p

Ik heb trouwens wel een buikfoto... maar tsjaa.. natuurlijk nog niks te zien haha:p

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Antares: Ik heb toevallig gisteren het verhaal van jou miesje gelezen. Wat kan jij mooi schrijven over je gevoel! En wat een mooi verhaal toch (als je me begrijpt). Doodat je zo schrijft knalt de liefde voor jou kleine meid echt door het scherm! Ze is bijzonder, en ze blijft bijzonder!! Als we dan toch alles mogen vragen... waarom heb je je naam verandert?? Ben gewoon nieuwsgierig aangelegd haha

@Heitje: die hernia...tja. Heb me er een beetje bij neergelegd dat ik rugpatiens ben en zal blijven. Maar als de "klachten" blijven zoals ze nu zijn ben ik al zo'n einde verder dan voorheen!! That's life zullen we maar zeggen.

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Lekker herkenbaar haha. Ook hier een aardig buikje, maar dat heeft niets met de zwangerschap te maken hoor haha.
    Denk dat ik eerdaags wel een foto maak, dan kan je het verschil goed zien (maar zelfs dat vind ik nog eng, lijkt toch de goden verzoeken of zo...).

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Antares, jeetje meid!! Wat mooi geschreven, zit hier op me werk. Maar de tranen rollen over me wangen. Wat boft je dochter met jou als moeder. Zoveel liefde en hoe je omschrijft hoe jullie er mee omgaan. Ik maak een diepe buiging voor jullie. Heb zelf in de familie ook een neefje die het wat moeilijker heeft als andere kinden. En ik weet hoe moeilijk dat met vlagen is. Ieder kindje is bijzonder, maar net als jou meisje zijn hun extra bijzonder. Ik ken je eigenlijk niet, maar dikke knuffel voor jou!!!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ghehehe, ik was hormonen bom...had uitval met wat meiden van het forum hier en wou er niets meer van te maken hebben........was zoooo enorm vervelend dat ik ze zelfs uit hyves en alles heb gegooid.......:) achteraf schaamde ik me wel....maar ja gedaan is gedaan...en vond deze naam ook wel mooi! :D

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    dank jullie voor te reageren op mijn meisje. Ze is onze alles!

Wen, ook al heb je geen buikje...in de avond merk je toch vast ook wel dat je opgeblazener bent? Ik moet zeggen, gisteren was bij mij echt erg! vandaag valt het wel weer heel erg mee!

Dus het verschilt denk ik ook per dag.........

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het siert je dan wel weer dat je daar "gewoon" voor uitkomt!
    (maar wordt er wel nieuwsgierig van haha)

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @antares, jij dat merk ik wel. savonds moet ik echt me broek uit. en me maag staat veel boller. Gister hele vervelende steken links naast me navel. Maar ik merk aan me gezicht dat ik daar wel smaller wordt.

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha, ach ja...het is gedaan. Kan gewoon heel erg emotioneel reageren...(was toen ook net zwanger) en voelde me niet zo goed eigenlijk....nu wel!! dus hoop dat ik niet meer zo boos word......:p weet nu ook beter ermee om te gaan denk ik.... hahaha.

Hmm...ventje heeft hier thuis ook geregeld te verduren...ik ben een boze zwangere om het zo te zeggen......word heel snel gefrustreerd en bozig door de hormonen.....tsjah kan je weinig aan doen als ff tot 10 tellen en weer doorgaan. :)

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kan goed hoor, afvallen tijdens de zwangerschap...zou alleen opletten als je niet al te veel vetjes hebt (zoals mij) dat je niet teveel afvalt meis......

(ik ben bij mijn vorige zwangerschap 18.....kg afgevallen hihi) :) zat er helaas ook zo weer aan, omdat we gingen verhuizen en geen keuken hadden dus vaak 'uit' eten gingen.......;)

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Waar kan ik tekenen??? ;);)
    Als je niet veel te verliezen hebt (gewicht dan dus) is het niet fijn, maar van mij mag het hoor (en dan even negerend dat je je waarschijnlijk hondsberoerd voelde:cool::cool:)...
    Als iemand nog wat kilo's zoekt, ik heb ze gevonden!!!:D:D

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ghehehe nou ik zou heeel graag ruilen met iemand die 20kg aankomt zonder alle ellende die ik gehad heb tijdens de zwangerschap :p

maar toch was wel prettig om 4 uur na je bevalling op de weegschaal te gaan staan en 14 kg kwijt te zijn....en dan de volgende dag na eerst een uur op de wc zitten te piesen weer eens 4 kg.... :)

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Zorg ook echt wel dat ik genoeg eet, ondaks dat ik niet zo trek heb. Merk dat ik snel flauw ben als ik niet snel genoeg eet. Eet laatste week bak jogurt met kellogs en 2 kiwi, smiddag 2 a 3 boterhammen met beleg en rauwkost. savonds gewoon normaal eten. En tussendoor ergens nog wat fruit. Maar ik krijg het met moeite weg. Nou normaal echt niet hoor :D Dit is compleet nieuw voor mij :D

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Zo er is een hoop gebabbeld! Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan en hij wordt donkerder!!!!!!!!!! JOEHOE!!!

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier ook totaal geen trek. Is ook helemaal niets voor mij.
    Nou scheelt het natuurlijk ook wel dat ik niet echt lekker ben...
    Ik moet me ook echt dwingen om te eten...
    (dus knuffel, schop onder je kont en maak een broodje:D:D:D)

Deel Deze Pagina