@combitest.... tsja, hier niet echt een combitest maar we gaan wel voor de nekplootmeting... als die negatief uitkomt, dan wordt er automatisch een vruchtwaterpunctie gedaan... heb hem 9 juli trouwens...
Goedenavond! Iedereen een mooie pinksterdag gehad? Wij zijn gezellig bij broertje geweest. Ben vreselijk moe....zoals altijd...hahaha Ik ga zo lekker m'n bedje in... Oh ja, mooie echo Ninja!!
Ik ben het met je eens! Wij doen de test niet. Geen ernstige dingen in de familie en geen risicogroep. De kans is er altijd, dat weet ik, maar dan toch... Tis ieders keus maar de enige reden om de zwangerschap te beeindigen is voor ons als t echt een 'kasplantje' zou zijn.
wilde net je berichtje gaan plaasten maar ben blij dat je zelf.. wij zitten nog steeds F1 te kijken,,. een giller!! morgen nog dagje met z'n 4e en dan een kleine week vakantie.. heerlijk uitslapen(als de kids het me gunnen)
Goedemorgen deze morgen zijn jullie allemaal uitgeslapen???????? Ikke niet hihi... Maar ja, om half 7 opgestaan voor het ontbijt, en nu ff lekker beetje surfen... Als de gasten zo weg zijn dan gaan mams en ik ff met hond lopen, en dan gaan we om 10 uur alweer open.... Gisteren nauwelijks gegeten, smiddags een tosti en savonds een tosti... en sochtends een broodje... dus niet bijzonder veel maar ja... ik krijg gewoon geen vlees of andere dingen door mijn strot ...
duurde idd lang.. scheelde dat we de voorbeschouwing ophadden genomen, konden we de reclames doorspoelen... ideaal zo'n harde schijf.. hier redelijk kunnen blijven liggen.. de kids waren wel wakker, maar waren lief aan het spelen.. dus komen net beneden... nog maar ff kijken wat we vandaag gaan doen... iig lekker met z'n 4tjes zijn
Goedemorgen, Vandaag een record, tot 8.50 uur geslapen! Dat is echt uitslapen voor mij na alle vroege ochtenden! Nu lig ik nog lekker in bed een beetje te surfen op de ipad. Relaxt! Vanmiddag naar de film (jaja, de middagfilm want s avonds val ik vast en zeker in slaap haha) en daarna een hapje eten bij de Italiaan. Fijne dag alemaal!
@ minim haha wij zijn gister ook naar de middag film geweest omdat ik het savonds niet volhoudr. Morgen zit mn vakantie erop, zie er erg tegenop om weer te gaan werken. Ben zo vermoeid dat ik bang ben dat ik het gewoon niet ga halen om hele dagen te werken. Nu slaap ik echt ontzettend veel omdat ik mn ogen niet kan openhouden... xxx
@moe, ja idd doodmoe ben ik.. maar ja, ik draai de zaak hier en ik kan niet ff een uurtje gaan slapen... ga om half 11 naar bed, en val dan als een blok in slaap
hihi middag filmen geweldig!! ik moet zeggen hier valt de vermoeidheid dan erg mee Hier ook F1 man man wat een race!! toch sneu voor schumacher hij zat er dichtbij button reed als een malle van 0 naar 1 keurig stom foutje van vettel maar niks aan te doen weber tsja weet niet wast ik van hem denk haha maar was een mooie race vind het commentaar van olav mol altijd geweldig!! fijne dag allemaal
Goedemorgen, hier ook een moe zwanger meisje! F1 vind ik dus helemaal niks aan, net zoals de tour de france...hahaha. Ik kijk liever voetbal of schaatsen Nog 2 dagen en dan weer een echo. Gelukkig maar, het is al weer te lang geleden. Ik hoop maar dat alles goed is! Deze week veel echo's voor de januari mama's of niet?
marije luxe hoor haha ik moet nog wachten tot de 30e F1 geweldig verder geen tour voetbal of schaatsten hoor hhi alleen F1 en paardensport ..
gatverredamme!!!!!! lief zit nu een toastbroodje met een gebakken eitje naast me te eten... ik zit inmiddels te kokhalzen
Hoi Allen, Lang niets van me laten horen.. Al bijna vier weken niet. De echo was destijds goed.. En a.s. donderdag de termijnecho. Uuuh, girls.. hoe bedoelen jullie vermoeid??? Werd pas half 2 wakker vanmiddag, manlief heeft me goed laten uitslapen, maar mijn ogen vallen alweer bijna dicht. Pffff.. Hoe is het met iedereen? liefs, mamaT
moi o ja lekker als ze rekening met ons houden ja pfff mamat spannend lekker geslapen hoor! zo paarden weer gedaan manentje is nu aan het koken ik boos ik wil naar de mac hha:x
Hahaha, die Joyce!! Dan ga je toch lekker naar de Mac? hihihi Je mannetje kookt tenminste voor je...die van mij heeft daar geen tijd voor of zo.... He MamaT, goed om weer eens wat van je te horen! Je moet wel je handtekening aanpassen hoor....hahaha, die klopt niet meer