Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mac...ooh mijn verslaving tijdens zwangerschap van dochterlief..en nu trekt het helemaaaal niet...

wij zijn vandaag luie en late eters...pizza!!!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede avond zwangere mutsen....

hier totaal geen trek in ongezond.. frituur word ik alleen maar misselijk van..
    eet voornamelijk cracottes met jam of kaas.
    drink roosvisee of thee..
    verder af en toe een kaakje of een dropje..

begin weer wat misselijker te worden helaas.. was net blij dat het minder werd, dus wssl gewoon weer te druk gedaan.. schiet dus niet op.. wil gewoon weer lekker actief kunnen zijn en mijn huisje aan kant kunnen maken..

he bah moi, das idd niet lekker als iemand dat naast je gaat zitten eten..

mamaT, lekker dat uitslapen... is er hier met een kleuter en een peuter niet bij.. gelukkig wel vakantie, dus niet vroeg eruit voor school.. geen gehaast.. heerlijk..

qua sport.. voetbal vind ik niets(werd thuis nl in alle overdaad gekeken en besproken), maar schaatsen, tour de france en F1 vind ik geweldig.. proberen er ook wel rekening mee te houden..
    dit jaar laat vakantie, dus bijna geen tour.. alleen de zaterdag en zondag.. dus laptop maar mee... kunnen we kijken op de boot..

ga ff lekker bankhangen en optijd mijn bedje weer in.. morgenmoet manlief weer werken, dus moet ik er zelf uit voor de kids..

3. marije heb me rijbewijs nog niet en de mac is in kampen ik woon in dronten flauw he!
    en het gehakt was nog eens zout gekruid ook , dus de hondjes vonden het lekker heb wel een gezond toetje op banaan appel en blanke vla:D

Jannie lekker vakantie, zal het bij ons op stal wel weer druk worden als het mooi weer is tegen de zomer komen al die penny meisjes vragen voor een verzorgpony *zucht* ga morgen bij voorbaat maar een een briefje ophangen dat ze niet het erf opmogen ofzo ..word daar zo moe van,

Antares oo ja had er zoooo veel zin in stiekem nog steeds wil gewoon die cheesburger!!!

overigens gewone frituur moet ik ook niet hebben

4. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Goeienavond willen jullie ophouden over mac te praten!!!!:D
    Krijg er gelijk zin in....

Morgen moet ik weer aan het werk na 3 wk vakantie!:(
    Ikweet niet hoe ik het moet gaan verbloemen. Je ziet m'n buik al zo duidelijk en meeste broeken passen niet meer. Ik wil de echo van woe nog even afwachten omdat ze zeggen als die goed is geweest is de kans dat het nog misgaat heel klein(net als na 12 wk).
    Misselijk ben ik eigenlijk helemaal niet... moe wel.En m'n huid merk ik het nog het meeste aan begin in de zonzwangerschapspygment te krijgen (en ik houd zo van de zon:x) maar heb in tegenstelling tot vorige zwangerschap een hele gave huid! toen zat ik onder de pukkels!

Verder eigenlijk geen kwaaltjes! Tsja borsten zijn wel gevoelig maar minder dan paar week geleden!

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Marije: Jaja, we gaan m aanpassen.. morgen denk ik. Ik ben zo moeeeeeeeeh..

Jannie: Hier ook een kleuter en een baby nog zelfs, maar manlief heeft de kleintjes lekker bezig gehouden. Totdat de kleuter om half 2 jammerend door het huis liep. Ik zo: wat is er aan de hand jongeman? Iedereen slaapt en nu ben ik alleen wakker.. hahaha. Papa en de kleine bleken beneden ook in slaap te zijn gedonderd, dus ben ik maar wakker geworden, maar ik kon echt zo het klokkie rond!

Misselijk: Hmmmm.. ik mag nie mer afvallen, ben wel misselijk maar probeer ook te eten, ongezond of nie.. Ben heeeeeeeeeeeeeeeel veel afgevallen bij mijn vorige zwangerschap...

Verders... hebben jullie ook nergens zin in?

6. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    vandaag echo :D Er zijn er nog he vandaag? Hier wel pas om 17u...
    Iedereen die een echo of onderzoek krijgt veeeel genot!!! :) Leuk toch altijd he je kleintje zien!! Hopelijk alles ok bij iedereen... Er zijn er al veel te veel afgevallen deze rit he! :)

Tot deze avond!!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje had je al eerder een echo gehad?veel plezier

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen iedereen!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen dames!

word de moeheid eindelijk wat minder, word ik weer verkouden;) vanmorgen man weggebracht, boodschappen gedaan en alle was opgevouwen.. man heeft gisteren behoorlijk wat in het huishouden gedaan terwijl ik aan het werk was dus heb een rustig dagje vandaag.. ben wel bezig met de kast in de woonkamer uit te pluizen dus op de tafel is het een teringbende:D maar goed, vandaag dat nog even doen en dan is het wel weer klaar..

10. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy ja op 6weken, dus is dan nog niet veel te zien he :) Zwart plekje, met kloppend hartje. Wat al heel mooi was! Maar vandaag normaal al zoveel groter en hopelijk meer te zien :) Ga zeker foto op de site zetten deze avond :D
    Hier nog steeds moe en als ik niet eet ook goed misselijk... Moet wel zeggen dat ik soms snachts wakker word omdat ik moet plassen ofzo en het dan presies een eeuwigheid duurd voor ik terug de slaap kan vatten, hebben jullie dat ook? Maar overdag zoo moe! Maar goed, alles voor het kleintje he!! :)

groetjes

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje owwh dan ga je idd een groor verschil straks zien! leuk :D

hier ook veel plassen s'nachts maar kan gelukkig wel weer snel slapen,

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hij houdt wel rekening met me hoor gelukkig!!!!! maar ik kan er niet tegen op het moment... :)

gisteravond na boven gegaan, en lekker op de bank in slaap gesukkeld, heerlijk dat had ik ff nodig... om half 11 was lief boven die was ook zo gaar en we zijn naar de slaapkamer verhuist en in coma beland :) om 8 uur ging de wekker, maar ja, om 5.55 uur ben ik elke dag wakker op de ene manier, dus heb me daarna nog ff omgedraaid

13. Spannend Eendje veel plezier!

MamaT nog een baby? hoe jong? en was deze gepland ? haha

Moi ah ok gelukkig maar!

Snachts plassen moet ik ook best veel maar slaap daarna ook weer prima.
    vind het allemaal wel eng dat je minder merkt nu hoor pff mja afwachten tot de 30e meer kan ik niet

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ik ben elke dag stipt om 5.55 wakker !!! vannacht raar geslapen, heb van de gyn een soort capsules gekregen die je moet inbrengen, 1 keer per week om je flora goed te houden van binnen, maar ik vond het doodeng... tis een soort lactacyd, maar dan om in te brengen... durfde me het eerste uur niet te bewegen daarna hihi

15. hahah ok ja vaag ....lactacyd loop je wel lekker mee door haha

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dat kennen ze hier niet lactacyd

maar wel fijn dat de gyn dit voorschrijft, het is om evt infecties te voorkomen

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Hallo allemaal, even snel nieuws van mijn kant.
    heb vandaag echo gehad en ziet er goed uit. hartje klopte en beebis goed gegroeid, wat er nog meer in de bmm zit weten ze (nog) niet maar is wel kleiner. volgende week weer een echo, hopelijk dan weer goed nieuws!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Escal fijn nieuws meis!

19. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hey!

Ook even goei nieuws verspreiden! De echo was SUPER!!! Zagen het kleintje al zwaaien en mooi bewegen ook het hartje ging super snel wel 164 slagen... Zalig he!!

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje wat super fijn voor jullie!

Deel Deze Pagina