Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Super al die goeie echo's! Maar wat een rust hier Pff niet eens 1 blz voor vandaag. Hier wederom weinig nieuws... Maandag echo en nog zeer moe verder gaat het goed!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mek ja het is idd erg rustig,hier ook vreselijk moe,

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Voor mij precies het zelfde! Maandag echo, erg moe en verder gaat het goed.

4. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Dank je! Was echt mooi :) Zijn ook dagje verder gezet, ipv de 12ste de 11ste. Dit blijfd de richtdatum... Maar mag je meteen 14d bij en 14d af rekenen he... Mss een nieuwjaarskindje he :D

groetjes

5. WYD

WYD Actief lid

28 feb 2011
    113
    0
    0
    Iets met verstandelijk beperkten
    Brabant
    heej dames,

idd lekker rustig hier.
    Stilte voor de storm zullen we maar zeggen!

Hier vooral moe, nergens zin in, beetje lage rugpijn en gevoelige boobs.

Probeer m`n huishoudelijke taken zoveel mogelijk te verdelen, maar ja dat valt niet altijd mee met opkomende nesteldrang...

x

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja idd wat een rust hier...

eendje en escal, super dat jullie goede echos hadden vandaag!!!

@rest een minder misselijke dag vandaag, vanmorgen alleen ff kokhalzen, maar verder gaat het goed... en dan slaat de twijfel ineens toe, bekend?

7. goed nieuws van de echo's meiden

Moi ooo ja jij ook !! pff ik denk steeds zal ik van de week ff eene cho laten maken zal het nog goed zitten ?ik ga het weekend weg, zal ik daarvoor nog doen ect hihi

vandaag erg veel moeten huilen poes op stal had infarcten gehad was zo enorm zielig , ben dus eerst met een vriendin naar het bos gegaan want mijn haflinger was nog niet in het bos geweest dus was ff spannend vriendin op mijn fjord ging goed
    maar op stal poes was slechter erge is ze had nog twee kittens schelen 3 dagen met onze kittens ,dus huilen huilen melkpoeder gehaald mamapoes gedag gezegd en de kittens meegenomen tranen wist niet dat ik er zoveel vhad mamapoes heeft een spuitje gehad ik heb de twee dus nu bij die van ons gezet ik voed ze wel want onze poes heeft er al 5, maar ik vond en vind het zo moeilijk zo oneerlijk jeetje heb nu alweer tranen in me ogen.

ik kom dus thuis en de hondjes komen op me afrennen maar ik had de twee poesjes en kittenmelkpoeder bij me en martijn stond bij de andere kittens met zijn rug naar me toe en die zei hoi schat hoe was het?
    ik janken weer hij schrok zich kapot dacht dat er wat met onze beeb was.
    tot die de kittens in mijn armen zag nat van de tranen , hij heeft ze lekker bij onze kleintjes gezet en we hebben ze samen gevoed

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @joyce jeetje zeg, voed ze maar goed op hoor!!!!!!!!

jaaaaa heb jij het ook dan???

9. Moi oo ja echt heel erg!!
    denk o moet nog tot de 30e wachten gaat het allemaal goed? ik voel zo weinig (op het vele janken na zelfs bij alfred judokus kwak en heidi;) )
    verder beetje zere borsten maar dat word mindr
    vanmorgen sinds een paar dagen weer gepoept maar moest een beetje persen maar vond dat doodeng!
    verder lust alleen geen vlees en heb weinig honger...denk oo was het maar de 30e!!!
    maar met angelsound hoor je nog niks he? andrs ging ik die halen gewoon voor me eigen gemoedsrust

10. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Ja hier ook voelbaar minder misselijk! Maar alles ok en de gyn zei dat het nu zowiezo gaat verminderen dus ben al blij! Heb ook meteen bloed laten prikken voor de nekplooimeting op 4 juli... Dan mag ik terug en mocht kiezen of zijn dochter (die ook voor gyn leert) erbij mocht zijn of niet. En dacht ja waarom niet, het is ook de bedoeling dat ze leren he. En dan krijg ik ons kleintje ook extra lang bekijken want ze gaan langer uitleg geven he :)

groetjes

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @angelsound, kweenie volgens mij niet hoor...

maar ik moet tot de 28e wachten, dus we lopen een beetje gelijk.... of ik dan een echo krijg weet ik niet zeker trouwens, denk het wel, want dat doet ze elke keer wel hoor... en vooral omdat ik in maart een mk heb gehad, en ze me in de gaten houdt...

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedenavond!
    Escal en Eendje, fijn van de goede echo's!! Helemaal super!!! :D
    Foto's!!!! :D :D

Hier alles goed, ook moe. Dat is wel een beetje de rode draad van dit topic...hahaha ;)
    Ik vind het wel prettig om niet zoveel te hoeven bijlezen... Wat ik wel moeilijk vind is om op iedereen te reageren.... Dus sorry!! ;)

Morgen eindelijk de echo... Ik hoop dat alles goed is, ik word nu een beetje zenuwachtig....

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    net ff mijn bloeddruk gemeten... 131 om 90 met een hartslag van 76... hij daalt langzaam aan... moet ik dan echt hele dagen niets doen?????

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Dat gaat op zich toch wel Moi?
    Of heb je normaal veel lager?

Die van mij was 3 weken terug 130 over 85 geloof ik. En dat was geen probleem...

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hij was 3 Juni 160 over 100 ... :) dat was toen ik de tweede echo kreeg en ik schijtzenuwachtig was of het wel een goede zou zijn, wel na de echo al hoor, maar hij bleef hoog...

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Oooh, dan is ie nu toch al een stuk beter!! :D

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    jawel gelukkig maar, maar ik doe best rustig aan.... ;)

zeg ik net nog dat ik niet misselijk ben en me zorgen maak hahahaha ben ik me toch ineens kotsmisselijk....

18. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zo ik ben terug van weggeweest.. zal kijken of ik vaker kan komen hier...

ik heb a.s vrijdag om 10 over 10 een afspraak bij de verloskundige ben zo benieuwd....kan echtniet meer wachten.

we wouden het mijn opa en oma zaterdag vertellen omdat we zondag voor 3 weken op vakantie gaan. en nu kunnen ze neit zaterdag nu hoop ik dat we vrijdag na de verloskundige gauw bloed kunnen prikken en daarna naar opa en oma kunnen aangezien ik om 1 uur ook weer moet werken...h oop het wel anders ben ik bang dat me ma hetze gaat vertellen als wij met vakantie zijn haha.

hier qua kwaaltjes weinig last. ben moe maar neit elke dag, heel erge honger, snachts vaker plassen en ik ruik dingen scherper.
    gelukkig niet misselijk..(ff afkloppen)

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier net de Angelsound gehaald,ga het straks of morgen ff testen ben benieuwd of ik al wat kan horen :D

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb hem ook nog liggen van de vorige keer maar durf hem nog niet te gebruiken haha denk dat het nog te ver weg is. sommige horen het idd al bij 10 weken

Deel Deze Pagina