Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

hier morgenvroeg de 10 weken echo, spannend!!!!!
    Het lijkt alsof ik vandaag ietsjes minder moe ben... hoop zo dat ik het ergste nu gehad heb wat dat betreft.

duimen maar dat morgen alles oke is.

groetjes Loes

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    spannend loes.Hopelijk krijg je een mooi beebje weer te zien!

@hier gisteren echt een rot dag gehad moest werken van 15/23(ben kok) en heb echt 5x overgegeven kan niets verdragen van water geef ik al over. Heb vandaag 1 sultana op en 2 pannekoeken ja niet echt gezond.. Ik ben ook alweer 5 kg afgevallen. Ook is de kleine hier ziek. Hopelijk is het na die 12 weken minder

3. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    Ik oorde hem met 10+4. bij m'n 1ste zwangerschap :)
    Succes!!!!

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Spannend! Ik duim!
    Ik mag volgende week maandag

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owwh heb het hartje gehoord met de angelsound,ook mijn eigen hartslag maar daar kwam even later het stoonlocomotiefje langs,owwwh kreeg helemaal de kriebels,ik zou proberen als ik morgen thuis ben van mijn werk om het om te nemen via de computer,het klinkt nog wel ver weg maar hoor het duidelijk :D

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden,

ik heb het opgenomen maar moest een paar keer zoeken want dan viel het weg,geluid wel iets harder aan zetten dan normaal,in het begin hoor je het gelijk even,en ja later kleine stukjes,probeer over een weekje hopenlijk wat beter erop te krijgen het klinkt nog wat ver weg,

Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

7. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Iedereen met een echo vandaag.. heel veel plezier :D

Wat tof met die angelsound.. mijn vriend vindt dat niks haha hij kent me te goed want als ik dan niks hoor schiet ik in de stress haha

Lekker veel afspraken op de lijst de komende tijd. Iedereen is lekker aan het aftellen om weer lekker naar de beeb te kijken.

Hier vandaag alweer 11 weken.. hopen dat ik nu daadwerkelijk meer energie ga krijgen. Al 2 avonden hoofdpijn gehad.. is iets nieuws denk ofzo.

Iedereen een fijne dag.. ik moet tot laat werken dus zal weinig reageren vandaag. Hopelijk tussendoor tijd om mee te lezen.

Liefs

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Ohh leuk dat geluid van het hartje!! Misschien toch zo een Angelsound gaan kopen he :D
    Aan iedereen die echo krijgt veel genot!! :)
    Het is telkens toch weer zo mooi om te zien hoe zo een klein eitje evolueerd naar zo iets moois he! :)

Groetjes

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen! Vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna lekker getutteld :D boekje gelezen, gedoucht enzo... net hier beneden het terras opgedekt, het is stralend weer!!!!

Nu aan het werk, genoeg te doen.. Maar geen zin!!!

10. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Hier dan ons kleine wondertje, ik hoop dat het uploaden lukt ;)

Groetjes

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Mooooooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

hallo allemaal!
    heb niet meer gelezen maar zag net op de januari-lijst dat er na mij nog een aantal vlindertjes erbij zijn gekomen.
    en dat er zelfs al een mama (maart) de volgende ronde weer zwanger is. dus een februari mama wordt.
    nu kan ik jullie vertellen als alles nu wel goed gaat dat ik ook een februari mama ga worden dus de 2e ook gelijk in de volgende ronde.

moet zeggen dat het nu allemaal wel zwangerder aanvoelt.
    vaker beroerd en iets heftiger ook. 's avonds opgeblazen buik waardoor de broek niet lekker zit en bij vlagen gevoelige (.)(.)
    heb nu ook al meerdere testen gedaan en het hcg stijgt en de test is ook steeds sneller positief.
    maar goed morgen is de dag dat het de afgelopen keer misging en vind het wel erg spannend.
    ga morgen dus ook zeker nog testen en dan heb ik er nog 1 (kv 2 voor 5) liggen en dan nog een cb met indicatie die ik volgende week nog ga doen

hoe is het hier verder?

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Wat fijn om te horen!!!!!!!

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wauw, wat een mooie echo! duidelijke foto ook! (verschilt soms veel vind ik met het ene of andere echo apperaat he..)

@lovelykids, Proficiat meid! geniet er van! duim voor je!

@all, bedankt voor de reacties, ben ook erg blij met de echo.

@hier, verder alles goed, heb alleen lage bloeddruk (60/100) en laag ijzer (6.0) dit terwijl ik al 3 maanden ijzertabletten slik en al 2 maanden extra zout eet voor mijn bloeddruk omhoog te houden. hopelijk zakt het beide niet verder want ben er echt moe en duizelig door. veel streretjes enz. maarja val nog niet flauw dus dan is het nog niet te laag lijkt me :)
    wel bang dat het verder daald aangezien dit bij sem de laagste waardes waren (midden/ einde zwangerschap) en ik daar dus starte met goede bloedruk en ijzer van 7.4. als ik nu netzoveel ga zakken... :S maarja kan gelukkig allemaal geen kwaad voor de beeb :D

15. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames,

hier een goede echo gehad, we hebben een turner! zagen hem of haar rondduikelen, zo schattig!

ik ben 10 weken en 2 dagen zwanger en uigerekend op 9 januari.

xxx

16. wauw zag een mooie echo'!

lovelykids gefeliciteerd!! Maart heeft weer een miskraam gehad dus die is helaas ook geen februari mama:(

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

nee echt :$:(
    verschrikkelijk zeg

18. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Fijn dat je echo goed was! 1 dag terug gezet of zie ik het verkeerd? Ben benieuwd bij ons maandag want hoe mijn jammer staat is bij 7.5 weken bepaald dus ben benieuwd of dat nog klopt.

Jeetje maart heeft wel pech zeg... Hopen dat het gauw raak mag zijn met een geweldige afloop

Liefs

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oooh ik ben zo zenuwachtig voor de echo vanavond.......

Hebben jullie eigenlijk al een uitwendige gehad op deze termijn of was die nog inwendig?

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares ik heb met 8 weken en 1 dag uitwendig echo gehad,dus je krijgt denk ik zowiso wel een uitwendige echo!

Deel Deze Pagina