Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Met 11 weken hadden wij met onze dochter ook zo'n stuiterbal. Geweldig om te zien, het was zelfs moeilijk om haar hartje te vinden! :D
    Dus ik maak me geen zorgen hoor, het is gewoon steeds weer anders....

Volgende week mag ik naar de verloskundige. Dus ik hoef niet meer naar de gynaecoloog! :D Heb ik een veel fijner gevoel bij, ook al krijg je dan minder echo's ;)

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @mamavanjill, oei dat is even schrikken! fijn dat je naar de gyn mag voor de juiste opvlging van je zwangerschap.
    @nannie, he bah meid! weten ze hoe het kan komen? sterkte en een dikke knuf!
    @echo's, weer veel mooie echo's en foto's! ga zo door meiden!
    @marije, waarom was je bij de gyn dan? ivm je mk(en)? lijkt het je niet fijner bij de gyn te blijven? hoor inderdaad vaker dat mensen terug gaan naar de vk maar snap het zelf niet helemaal, heb juist een heel goed gevoel bij een gyn (moet wel zeggen een bagger vk te hebben gehad bij sem, zal ook meespelen denk ik) maar in iedergeval fijn dat je je zwangerschap verder kan lopen bij de vk zoals je wilt :)
    @hier, moeehoeeeee, ben niet vooruit te branden. heb zelfs luiers en voeding laten bezorgen omdat ik geen zin had naar de winkel te gaan hihi

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier ook moooeeeee vandaag.. Lenn en ik hebben heerlijk een paar uurtjes geslapen vanmiddag.. Lenn werd na 2uurtjes alweer wakker dus bij mij in bed gelegd en nog een uurtje geslapen samen.. heerlijk.. knutsel wat eten in elkaar van restjes (is de vriezer ook eens wat leger:D) en dan morgen een gewoon dagje met dingen doen EN eindelijk boodschappen doen:D

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hello meiden!

toestraks mijn zoontje opgehaald van de kdv is hij weer ziek arm mannetje,ik hou het ff goed in de gaten anders morgen even de ha bellen,morgen lekker half dagje werken en dan weekend!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    en ik krijg nu lekker last van mijn boobs ik hoorde veel meiden het al zeggen toen ze net zwanger waren,maar bij mij is het nu sinds vorige week zo,

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nadesy
    ach arm ventje:( beterschap.. zo zielig als ze ziek zijn..
    Hier pijnlijke boobs ook pas sinds dit weekend.. Nouja, gevoelig.. doet niet echt pijn, maar wel vervelend.. merk nu dat mn bh's te strak zitten.. zwangerschapsbeha's maar even opzoeken, kijken of ze nog passen..

net gegeten.. En de rode kool vond ie toch smerig! :D:D moeders ook, dus stiekem vind ik dat totaal niet erg.. Vanavond op tijd naar bed, ben kapot:(

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Aaah, Nadesy, sterkte met je ventje!

@Escal: ik loop bij de gyn ivm mijn 5 miskramen en omdat mijn dochter met IUI is verwekt (nu zijn we spontaan zwanger :D ).
    Ik vind het zo onpersoonlijk bij de gyn.... Ik weet het niet, gewoon ook de hele entourage eromheen.
    Bij mijn dochter mochten we ook na 2 goede echo's naar de vk en dat beviel me heeeel goed. Er zitten er 4 op de praktijk en ik vind ze (wonderbaarlijk :D ) alle vier aardig! Ook krijg je veel meer persoonlijke aandacht heb ik het idee...
    Maar goed, ieder z'n keuze! :)

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy beterschapjes voor zoonlief !!!!

Hier vandaag voor het eerst sinds 4 weken weer een echte avondmaaltijd gegeten :D wow wat was dat lekker...

nu weer een beetje weeiig, maar verder wel oke..

9. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Het is echt gek om te lezen dat jullie allemaal zo veel moeite hebben met eten. Bij mij gaat alles er vanzelf in en vind alles nog steeds goed smaken. Nog geen gekke dingen hier eigenlijk. Me boobs zijn soms gevoelig maar ook niet vervelend te noemen... ben alleen onwijs moe! Eerst was ik weleens misselijk maar nooit echt ziek ofzo... mag ik gewoon heel blij zijn of??

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hahaha denk dat je er blij mee mag zijn ;) ik moet zeggen dat ik minder moe ben.... ik zit niet op een stoel en slaap ineens haha, ik doe dan ook lekker rustig aan overdag moet ik zeggen.. de rest in de verbouwing, en ikke hou bardienst ;) en het is lekker rustig...

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Mek, wees maar blij! :D
    Ik ben ook erg moe en ik moet niet teveel tegelijk eten. Verder gaat het best. Gelukkig maar! :)
    Vanmiddag heb ik ook weer lekker geslapen, ik hou het echt bijna niet de hele dag vol... Morgen moet ik weer werken, dus dan moet ik wel de hele dag...pfff!

12. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Een oorzaak is net als bij andere mk'en vaak niet te vinden...Het is toeval dat we het net ontdekt hebben toen het hartje net een dag gestopt was. Daarom merkte ik verder ook nog niks. Ik heb nu ook hoe gek het ook klinkt nergens meer last van. M'n boobs voel ik helemaal niet meer en zijn niet meer "groot". Ook geen bandenpijn meer. Ik heb besloten niet te willen wachten dat kan nml wel 2 weken misschien ook nog langer duren tot de mk doorzet.
    Morgen moet ik weer naar de gyn voor echo en dan gelijk afspraak maken voor curretage.
    Ik houd mezelf voor dat het kindje niet "goed"is geweest.

Lovelykids ik ben blij dat het voor jullie al zo snel weer gelukt is. ik duim voor je voor een plakbeebje.

Ook heb ik mooie echo's gezien! meiden alle geluk met jullie zwangerschap en straks mooie kindjes...

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha meiden,
    Ik was ineens ons topic kwijt...
    Maar gelukkig weer gevonden!

hier vandaag echt geen puf, dus ik ben weer weg en hopelijk morgen wat minder moe en wat meer energie!

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Tis stillies hier...

Ik ga zo de bar poetsen en dan naar bed.... Lief is al naar boven, die werd vanmiddag niet lekker, en is om 8 uur naar bed gegaan... Zieltje...

15. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    @ego-berichtje
    vandaag drukke en teglijkertijd verdrietige dag!
    Had scholing in Harderwijk, aardig een eindje uit de buurt voor mij. Dus om half 8 in de auto en er pas om 9:45 aankomen. pfff en dan nog eens de hele dag scholing en weer mega laat thuis! Maar tegelijk tijdens scholing met m'n gedachte bij m'n vriendinnetje.
    Ze is namelijk ook zwanger, 3 weekjes minder ver als dat ik ben. Vandaag had ze een echo en die was niet goed! Er zat niks in der bm, dus ws een BBZ.:(
    Nu moet ze maandag terug om te kijken of het HCG daalt. Vind het zo vreselijk voor der. Het zou haar eerste wezen. Wil er voor haar zijn, om haar te steunen, maar dat lijkt me voor haar juist erg lastig. Ik ben nog wel zwanger en zei niet en we liepen bijna gelijk! ook verder in de zwangerschap lijkt me het lastig voor der! Ze zegt dat ze het niet erg vind en dat ze het me gunt! Maar dat zou ik ook zeggen als ik haar was!
    Ik hoop dat ze het (ooit) een plekje kan geven en dat ze hopelijk weer (als ze er aan toe is) snel een kleine plakbaby (en nu op de juiste plaats) in haar buik heeft.

Sorry meiden, moest het ff kwijt:)

16. WYD

WYD Actief lid

28 feb 2011
    113
    0
    0
    Iets met verstandelijk beperkten
    Brabant

Oh Nannie wat erg! Wat een domper!
    Veel sterkte, heb er geen woorden voor!

x

17. WYD

WYD Actief lid

28 feb 2011
    113
    0
    0
    Brabant

Nou je bent niet de enige hoor!
    Ik heb eigenlijk ook nergens last van. Alles gaat er in, en komt er niet van boven uit (nog nooit gehad, ook niet met de eerste).
    2 weken geleden vond ik koffie op de vroege ochtend niet zo lekker. Nu weer wel. Smaak was iets sterker en geur ook, die geur blijft, de smaak is weer weg (de sterke smaak van alles).

Moe ben ik ook en gevoelige borsten ook al sinds 3 weken, kan er echt niet op liggen s`avonds, maar smorgens wordt ik toch wakker op mijn buik.

Je mag gewoon heel blij zijn, ben ik ook!

xxx

18. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    En het is weer vrijdag... Heerlijk toch! Even een half dagje werken misschien vandaag is naar de kapper. Als ik nog een afspraak kan maken. Verder een druk weekend dus ben hier weinig denk. Maandag echo.. miniM hoe laat heb jij je echo?

Liefs

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier weer een beetje bijgetankt. Gisteren was ik echt helemaal op...
    Wat betreft t eten, ik lust eigenlijk gewoon alles nog. Alleen iets minder grote porties en niet te gekruid.
    Ik dronk altijd Cristal Clear citroen, maar die pak ik niet meer want krijg dan meteen last van zuur.

@mek, maandag heb ik meteen s morgens om 8.30 uur de echo. Das wel fijn, niet heel de dag in spanning!;)
    Jij?

20. WYD

WYD Actief lid

28 feb 2011
    113
    0
    0
    Brabant
    @ Soepkip hoe was je echo!?!!!

Deel Deze Pagina