Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wat fijn dat jullie nu spontaan zwanger zijn kunnen worden! en inderdaad wonderbaarlijk dat je ze alle 4 leuk vind haha. ik had er drie waarvan ik er 1 maar leuk vond (!) een vriendin van mij had ook dezelfde vk en had het advies gekregen om als ze niet goed kon slapen maar een paar wijntjes te drinken !! en meer van dat soort ongein (ook bij mijn zwangerschap van die vage zaken) nu bij de gyn is het inderdaad wat minder persoonlijk maar wel erg gericht op hoe het gaat met mijn beebje, bij sem heb ik zoveel echo's gehad en door slechte lijnen met ziekenhuis en vk ook veel heen en weer geslinger en dus stress (uiteindelijk om niets maarja, weet je dan niet he) dus ben nu erg blij dat zodra er wat gezien word op de echo er ook direct antwoord gegeven kan worden op mijn vragen (ipv sorry met de vk overleggen wij mogen niets zeggen en dan 1 of soms 2 weken moeten wachten op antwoord) dan maar iets minder persoonlijk in mijn geval, heb dan ook niet de meest soepele 9 maanden gehad.
    kan wel begrijpen dat als je zwangerschap goed gaat je meer persoonlijke aandacht wilt (zou ik dan denk ik ook willen) dus eigenlijk natuurlijk alleen een goed teken dat je bij de vk zit en je er prettig voelt! geniet van alle vier hihi
    *oeps heeel verhaal hihi*

@eten, hier ook moeite mee, zit nu aan de smoothies :D werkt perfect!

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hallo allemaal! Hier lekker wat eerder naar huis gegaan. Had echt geen zin meer en veel te moe! Nu gelukkig weekend! Wel heel druk trouwens, morgen naar 2 adressen en zondag naar 3 adressen... (op bezoek). Pffff, word al moe als ik er aan denk! ;)

@Escal, bij onze vk hebben ze een echo apparaat en maken de verloskundigen dus zelf de echo's als het moet.
    Kan me in jouw geval ook voorstellen dat je dan liever de "korte lijntjes" hebt! :)

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Zozozo wat een drukte gisteren ;) hahahaha niet dus!

Net in bed, lange dag gehad... Vanmorgen heftige bonje met mams, paps, en lief... Alleen de hond begreep me, waar ik dan ook ff een wandeling mee ben gaan maken... :)

Tsja, die hormonen gieren door mijn lijf...

Wat eten betreft.... :D Ik heb al 2 dagen gegeten savonds!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn misselijkheid heb ik onder controle, en blijft nu alleen overdag, en ik neem voor het eten mijn globuli pillen, zodat ik wat kan eten :)

Al 2 dagen dus op en top... Net ff gedart met mijn familie die er is, en dat vond ik wel ff eng, je staat toch raar... En ik voelde mijn buik trekken haha!!

Nu in bed, ga dromenland opzoeken!

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nannie: Wat balen!! Je kunt ervan uitgaan dat er echt iets niet goed zat. Je lichaam stoot immers het vruchtje niet voor niets af. Kennelijk was er iets niet goed gegaan in de ontwikkeling. Ik snap dat je de twee weken nie afwacht. Ik heb zelf ook een MA gehad en heb toen gekozen voor een curretage want twee weken rondlopen vond ik niets.. kon zelfs langer duren..!! Succes lieverd!!

Stoffeltje: Neej joh, als ze zegt dat ze het niet erg vindt, dan is dat vast zo. Een echte vriendin zal immers, in mijn ogen, toch wel zeggen dat ze er moeite mee heeft? Destijds heb ik ook een miskraam gehad en heb toen lekker mee kunnen genieten met de zwangerschap van mijn andere vriendinnetjes.. Ik was oprecht blij voor hen en probeerde trots op mijn lichaam te zijn dat het haar werk goed heeft gedaan om een niet goed ontwikkeld vruchtje af te stoten. En waarom zou ze het je niet gunnen?

Jaja, ik mag mijn banner aanpassen.. Heb gisteren termijnecho gehad en ben vermoedelijk 14 januari uitgerekend. Word ik nu uit de groep gegooid??? Hahaha.. Blijf lekker hier:)

liefs,
    mamaT

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MamaT ja je word nu gelijk delete hier hihihi,nee natuurlijk niet!Gefeliciteerd meis met je goede echo! maarre ga nu dan ook eens super snel je banner aan passen :D

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi mamaT, hoezo uit de groep gegooid? 14 januari is toch nog steeds januari? Of lees ik het nu verkeerd? Je kunt gewoon gezellig blijven hoor!

Hier alles zn gangetje, moe en de vlagen misselijkheid zijn er nog, maar tis wel te hebben (mits ik op tijd rust neem)...

Vanavond naar Guus Meeuwis, dus overdag alles op mn gemakje zodat ik vanavond wat meer energie heb!

Fijn weekend!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi aaah meis klote is dat he die hormonen soms en dan komt het vaak verkeerd over als ze iets zeggen,dikke knuff,

het is idd rustig hier,in dat andere topic van 14/31 Januari is het ook vaak rustig we kunnen ons net zo goed samen voegen hihihi

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier een rot nacht gehad,ik heb tot half 4 wakker gelegen,kleine man weer ziek,gisteren overdag geen koorts ging het prima,en zo in de avond nacht trillen van de kou 40 gr koorts spugen,ik weet niet wat ik er mee aan moet het is nu al een week zo ene dag gaat het goed andere dag weer koorts,en zoals nu is hij weer vrolijk en heeft hij heel iets verhoging,vind het zo sneu als ze zo ziek zijn,
    owwh en elke ochtend als ik wakker word pak ik de angelsound even erbij en dan luister ik het hartje even,manlief vanmorgen en de kleine man ook laten horen,alleen de jongste snapt er niks van hihihi de oudste wel weer natuurlijk :D vandaag opendag van het werk daar gaan we straks heen kunnen de kids eens zien wat Mama allemaal doet :D pfff het is een lang verhaal geworden sorry hihihi

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @miniM veel plezier vanavond! :d

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja idd, het viel me op dat het hier erg rustig is... Maar ja, ik blijf er nog en probeer elke dag ff een berichtje te plaatsen...

Vandaag een druk dagje... Eerst gewoon werken, en vanavond een groot feest! Vrienden van ons zijn beide 50 geworden en zoonlief wordt 19, dus dat wordt gevierd.. Na sluit gaan wij ook ff feesten.... Een probleem is dat ik snel moe ben... En ik ben de chauffeur... dus hoop het een beetje vol te houden.. mss vanmiddag ff slapen....

11. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    wij hebben gisteren onze echo gehad.
    ik ben nu acht weken en 1 dag dus ben paar dagen terug gezet.11 juli gaan we weer en dan kijkt ze nog een keer of het klopt.
    ben nu 27 januari uitgerekend. moet niet veel later worden want vriend lief is 9 febr jarig

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    toekomstige mam mooie echo! ik mag dinsdag weer :D

13. Dolfijntje78

Dolfijntje78 Nieuw lid

18 jun 2011
    1
    0
    0
    Hallo,

Ik wil ook graag met jullie meeschrijven als jullie dat goed vinden.
    Ik ben 15 januari uitgerekend. ben nu dus bijna 10 weken zwanger.
    Ik heb al een zoon van 10 jaar en ik heb al een paar miskramen achter de rug. en ben in december bevallen met 23 weken. Dat heeft niet goed mogen gaan dus ben ook moeder van een vlinderkindje als ik het zo mag noemen. Ik heb al 2 echo's gehad en die zagen er beide goed uit. 5 juli heb ik mijn volgende echo. Ik kan dus lekker vaak naar de beeb kijken en dat voelt goed.

Ik schreef al op een anders forum maar volgens mij slaap iedereen daar wordt helaas weinig geschreven en het is juist zo leuk om dit met andere te delen die ook zwanger zijn.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Toekomstigemam mooie echo!owwh is dat het enige je vriend op 9 Feb jarig,hier is mijn man 26 Januari jarig ikke 31 Januari en mijn jongste 24 Januari hihi en ik ben nu 8 Januari uitgerekend :D :p

@Dolfijntje welkom!pff heftig zeg je kindje verliezen met 23 weken!

15. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Goeie morgen!

Wat een slecht weer vandaag zeg Pff lijkt wel herfst. Vanmorgen lekker niks doen op wat foldertjes van kinderwagens kijken na dan! Wat een hoop keuze hebben ze toch! Iemand zich al erin verdiept of ervaring? Wij wille graag z'n alles in 1 wagen.

Vanmiddag nog een verjaardag en dan lekker op tijd naar bed want morge mogen we onze kleine spruit weer bekijken. Vermoeidheid lijkt wat minder te worden en heb af en toe steekjes in mijn boobs herkenbaar?

Liefs

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hallo allemaal!!

Mooie echo toekomstige mam! En welkom dolfijntje!
    Hier wordt eigenlijk ook niet zo heel veel gekletst... Iedereen is nu nog heel erg moe. Zal wel veranderen na de 12 weken en straks als we allemaal verlof hebben, hebben we natuurlijk alle tijd!! :D

Gisteren kraamschudden geweest bij ons nieuwe neefje. Geboren op 17 juni, dus echt nog heel klein. Hij was ook maar 47 cm en 3200 gram. Echt een kleintje! :D (ons meisje was 55 cm en ruim 4250 gram ter vergelijking :) )
    Zusje van mijn man had een nieuwtje: ze was zwanger! Wij vragen, hoe lang?? 11 weken! Uitgerekend rond 11 januari. Wij: wij zijn ook 11 weken zwanger!!! Hahaha, zo grappig!! Wel heel leuk om het te kunnen delen met iemand!! :D

Vandaag druk dagje, bezoekjes bij onze papa's... Tot vanavond!!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Marije owh leuk zeg dat jullie samen lopen :D

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,

Leuk Marije, kunnen jullie ales samen delen!

Dolfijntje, welkom!

Mek, spannend he morgen!

Ik ben weerontwaakt na een avondje Guus Meeuwis. Was erg euk geweest! Helaas we in poncho wat het regende... Regen en bier;)

Nu behoorlijk gaar, lig nog lekker in bed. Zo nog maar ff mn ogen dicht.

Toen we gister thus kwamen het 'vaderdag'cadeautje gegeven, een kaartje en een fiep met papa is the best!
    Morgenvroeg ons echte cadeau, de echo! Duim dat alles goed is!

19. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Oh wat een mooie echos heb ik weer voorbij zien komen!

Meiden hoe is het verder met jullie?

Minim hoop ook echt dat je ook zo'n mooie foto krijgt!
    Wij mogen donderdag weer voor de 2e echo, vind het best wel weer spannend!
    Zelf heb ik wel meegelezen met alles, maar heb de hele week zo'n last van krampen weer gehad, en volgens de vk, hoef ik me niet druk te maken en heeft het met groeien te maken!
    Het was van de week zo erg, dat ik gewoon zat te huilen en mijn buik s'avonds gewoon hard was en dan die krampen erbij!
    Blijf toch nog ergens bang dat het fout kan gaan, maar hoop dat die angst donderdag nu echt weg is, en dat ik kan gaan genieten van mijn dikke buik!

Ik show nog ff mijn foto van 10weken en 2 dagen

20. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    en nog eentje kan het niet laten en show het met grote trots

Deel Deze Pagina