goedemorgen! Dames met een echo, succes!!! Ik ben echt helemaal kapot van het weekend.... Zaterdag 3 bezoekjes afgelegd en gister ook..... Pfffff, gelukkig was onze meid echt heel lief. Ze stal de show met antwoord geven op vragen en zo... Hihihi, zo leuk! Hammelientje, wat een buik!! Mijn buik groeit ook al wel, maar ik weet niet of het baby is. Ik ben al 5 kilo aangekomen...pfffff
mmm ben ook al 4 kg aangekomen. aaahh echt niet tof! Eet niet echt extra veel of extra slecht ofzo. maarja zeg maar zo... doe het voor een goed doel! (zeg ik heel nuchter )
Ja, inderdaad voor een goed doel! Maar ja, doet wel zeer als je net met veel moeite 20 kilo bent afgevallen Volgend jaar nog 1 keer lijnen en dan nooit weer! Heb ik me voorgenomen in elk geval
Hahaha hij is echt huge he! Ben er ook aardig ziek van geweest en nog! Heb regelmatig krampen aan de onderkant, en dan weet ik mezelf echt geen houding te geven! Donderdag weer voor de 2e echo, en dan horen we ook definitief of het er 1 of 2 zijn! Mijn ma vertelde me dat ze ook al zo'n dikke buik had van alle drie de kinderen! Maar het boeit me niet, ben te trots en show hem graag! Ben heel erg onzeker geweest met alles, en dit geeft me zoveel rust dat het gewoon goed zit!
Hier is het we echt maar eentje hoor! Net een echo gehad en was geweldig om te zien. Hij lag geen moment stil en het was lastig opmeten. Wel een aantal mooie foto's meegekregen. Helemaal verliefd op onze spruit... Over 2.5 weken gaan we naar het hartje luisteren! Nu weer aan het werk. Liefs
ha meiden. Alles goed hier? Het lijkt er op dat ik me bij de feb mama's mag gaan voegen. Heb net geheel onverwacht een positieve test in handen. Wou n cyclus overslaan en dacht dat die wel weer lang zou duren. Niet dus. Vind t doodeng en kan t nog niet geloven. Gelukkig ben k nog n weekje vrij.
@Blue meid wat super geweldig dit! Nu hopen dat het een plakbeeb blijft! Gaan hard duimen voor je! @Mek super dat je een mooie echo gehad heb! Ik mag donderdag weer en ben toch wel weer een nerveus ervoor hoor! Had f mijn buikfoto op hyves gezet, gelijk allemaal leuke reactie's erop! Begin toch elke keer te glunderen als ik het zie
Daar ben ik dan! Wat een geweldig gevoel! Ik ben zoooo blij, zo trots, door het dolle! We hebben ons kindje gezien! Hij/ zij is 4,1 cm groot en ben 1 dagje vooruit gezet. Nu dus 10 weken en 5 dagen. En was ook lekker bewegelijk! Ook hebben we het hartje gezien en gehoord! Geweldig! Mijn gevoel nu is eigenlijk niet te omschrijven maar ben zo ongelofelijk trots! Hier vast een foto van ons wonder!
Hier k*t dag! ben ontslagen van het werk met nog een collega! allebei zwanger hmzz wel erg toevallig allemaal,
@ Nadesy, dat is inderdaad k*t, maar volgens mij mag je helemaal niet ontslagen worden als je zwanger bent, of heb ik dat verkeerd?
das zeker ^&*()()_... had je een vast contract? en omdat je zwanger bent is geen reden van ontslag. dan zou je het kunnen aanvechten... Arbo-advies.nl - Zwangerschap
Ontslag Zwangerschap deze is nog duidelijker!!!! als je vermoed dat zwanger zijn de reden is aanvechten!!!!! desnoods samen!!!
@ nadesy ben het helemaal met de andere meiden eens. Ook mijn eerste gedachten was dat dat helemaal niet mag als je zwanger bent! Zeker het uitzoeken waard dus. Wij hebben afgelopen weekend iedereen ingelicht dat we zwanger zijn en de reactie waren zo leuk! Was zelf zo enthousiast dat ik de hele zaterdagnacht niet heb geslapen wat erin resulteerde dat ik me al 2 dagen zoooo beroerd voel. Tja een nachtje overslaan als mama in spe zit er niet meer in hahha. Zag een hele mooie echo voorbij komen trouwens! dacht dat die van ons al zo duidelijk was maar deze in nog mooier! xxx
Ik werkte er net 2 maanden,ik zou een bbl traject volgen voor modinette,maar ze vonden dat wij te weinig zelf deden en te weinig motivatie toonde,er werken alleen maar zowat turkse en poolse vrouwen,leidinggevende is ook een Turkse vrou was in het begin heeeel aardig en begrip vol etc,1e gesprek was super posi ze vond het knap dat we het zo snel oppakte allemaal,en nu dit,en daar zit je dan 3 tegen 1 tja wat kan je inbrengen helemaal niks dan,tis erg achter de ellenbogen daar ben ook echt boos,Vrijdag was zij er zelf niet,ik moest hoeken maken in een matras,begon ik mee,er waren 2 meiden die moesten schoonmaken vanwege opendag de volgende dag ik vroeg uit belangstelling kan ik jullie helpen want het is daar mega groot allemaal,overlegt etc was prima had de kast waar alle ritsen in lagen helemaal stof vrij gemaakt,daarna verder gegaan met de hoeken nog mijn vinger tussen de naai machine gekregen moest nog een tetenis prik halen,en dan krijg vandaag bij het gesprek te horen van de leidinggevende die er niet was,dat ik werk weigerde en geen hoeken wilde maken en ook niet had gemaakt! pffff echt
meis, zou het aanvechten.. en liefst samen met je andere collega... als jij zegt dat ze, nadat jullie verteld hebben zwanger te zijn, als een blad van de boom omdraaiden (ofzoiets) dan hebben jullie gewoon kans dat jullie winnen.. zou je verhaal bij het uwv-topic neerzetten.. misschien dat zij jullie verder kunnen helpen...