trouwens 26 juli is mijn nieuwe afspraak, geen echo dan gewoon op controle als iemand dat ff in de lijst wil zetten?
Meiden, ben zo trots.. hij ligt heerlijk te slapen.. Hij is een moeilijke slaper dus had verwacht dat hij een paar keer uit bed zou klimmen.. maar hij is lekker blijven liggen en na lekker in slaap gevallen.. ik wacht nog even een kwartiertje en ga dan even weer kijken dan met een kop thee op de bank en afwachten hoe het vanavond gaat.
Ik ben 9 januari uitgerekend. Vandaag de 12 weken echo gehad. Het kindje is nu 11 weken en 2 dagen oud.
Hallo!! Mek, jammer dat je ergens anders gaat kletsen... Zo wordt het er niet drukker op hier 1978, welkom!! en gefeliciteerd! Ik ben ook 9 januari uitgerekend. Maar dat kan nog veranderen, zien we donderdag! Ik zag een paar prachtige echo's voorbij komen!! Wauw..... Nadesy, wat balen dat je ontslagen bent! Kijk inderdaad of je het aan kunt vechten. Knuffel voor jou!!
nadesy, weet je al meer over je ontslag? of laat je het erbij? net ff een buikfoto gemaakt.. hij gaat echt als een speer weer.. niet meer te verbergen gewoon...
jammer mek dat je weggaat, ik doe toch echt mijn uiterste best om elke dag te praten hier, en berichtjes te praten, dus ik denk niet dat het aan mij zal liggen, toch vind ik het jammer... naja, hier onverwacht eters, lekker wat euros erbij kijk uit naar morgen
Ik ben het met je eens! Ik blijf nog lekker hangen. Hoelijk word t wat drukker als we iets verder zijn in onze zwangerschappen!
Jeetje dit forum is verslavend elke keer kijk ik weer uit gewoonte hihi. Nadesy thnx voor je bericht meis! Inderdaad zijn er meiden die elke dag wat plaatsen (probeer ik zelf ook) maar echt kletsen is dat nu niet. Ik blijf toch nog maar even hangen want idd misschien gaat het beter na 12 wkn. Mijn volgende controle is 8-7 en dan krijgen we eindelijk het hartje te horen. Ooh ja uitgerekende datum is 5-1...
het is idd niet echt druk maar dat komt ook omdat het forum in 2en gedeeld is denk ik wat ik heel jammer vind. Ik ben nu gewoon niet lekker vandaar dat ik het vaak niet red om heel fanatiek mee te kletsen maar dt komt wel weer denk ik. Bovendien klets ik ook met de februari mama,s 2010 mee en dat zijn echt vriendinnen geworden en een hecht clubje. Dadelijk als mensen in hun verlof zitten enz word het weer drukker en als iedereen bevallen is weer rustig waarschijnlijk en hou je een klein clubje over.
nou slapen in het nieuwe bed gaat goed.. net wakker geweest maar is er niet eens uitgekomen nu ligt hij volgens mij weer te slapen.. Ik heb er gewoon te weinig tijd voor om intensief mee te kletsen.. ik werk 3 (soms 4) dagen.. in het weekend is man thuis dus dan doen we veel dingen met zn 3en.. op mijn vrije dagen ben ik vaak met Lenn op pad en anders druk in huis bezig.. Net zoals Ninja schrijf ik ook mee met een ander clubje (dec. 2009 mama's) en hoe raar het ook klinkt, dat is zo'n hecht groepje geworden in de loop der jaren.. En ook die ben ik zwaar aan het verwaarlozen Je zal merken dat hoe verder de zwangerschap vordert hoe drukker en hechter het hier gaat worden.. zeker in de tijd van verlof.. Zo is het daar ook begonnen.. Ook bij de dec.mama's zijn er meiden die er gewoon geen tijd voor hebben en bijv. maar één keer per week iets van zich laten horen.. En dat is prima.. Toch zijn we een hecht stel vriendinnen geworden, ook al is er weinig tijd en is het soms een paar dagen rustig qua weinig schrijven.. Het is (denk ik) ook aftasten de eerste weken/maanden.. Kijken met wie je te maken hebt, proberen in te schatten hoe iemand in elkaar steekt en daar is tijd voor nodig.. Je zal merken dat hoe verder we zijn hoe hechter het gaat worden.. zo, tante Roeltje heeft gesproken Nu hondje even naar buiten doen en lekker slapen. Morgen weer werken
@Roeltje maar zo druk is het hier helemaal nog niet hoor dus makkelijk bij te houden ik bedoel het niet lullig wat ik nu ga zeggen,maar vaak als jij komt gaat het alleen maar over jezelf etc,prima hoor,maar het is ook leuk als je op andere meiden reageerd,en ik persoonlijk heb dan zoiets tja waarom zou ik wel op jou dan gaan reageren, ik persoonlijk vind het ook jammer dat er nog weinig meiden mee kletsen,snap ook best dat veel meiden bang zijn,en pas komen als ze de beruchte 13 weken voorbij zijn,ik hoop ook echt dat het staks wat drukker gaat worden,en ja alles kan delen met de andere meiden,daarom had ik al gevraagd aan het andere topic 14-31 Januari of we niet gewoon met elkaar kunnen kletsen,net zo leuk want daar is het ook erg rustig,
Nou nadesy dan ben ik benieuwd of we gaan samenvoegen. Zou inderdaad wel leuk zijn... We zijn tenslotte allemaal januari mama's. De beruchte weken voorbij zijn... De kans is echt maaar minimaal na de 8 weken volgens mij. Ach we zien wel. Ik was gisteren nog aan het denken hè dat jij ontslag had gekregen. Moest jij laatst ook gren werk doen waarvan je dacht dat het slecht voor de baby was? Of ben ik in de war? Fijne dag allemaal ik ga zo weer werken en spiek vanmiddag tussendoor wel weer.. Liefs
@mek11 ja klopt en ben toen nog een hoger iemand gegaan,en heb het na gevraagd of het idd slecht was,maar dat was het dus niet,anders hadden ze wel afzuigingen etc etc,ja de leiding gevende kon me er niks van zeggen,ene kant ben ik blij dat ik daar weg ben,ze zijn er allemaal zo schijnheilig,
hihi ik zou het ook niet erg vinden als ik nu niet hoefde te werken ben mijn huishouden sterk aan het verwaarlozen hihi ga je nog wel iets anders zoeken of kijk je het even aan? Hopen dat er snel een oplossing is waar jij je goed bij voelt Ik ga nu aan de slag tot 18 uur maar zoals ik al zei spiek ik straks wel even! Nog meiden met echo vandaag? Zo ja, succes!!
@Mek11 pfff tot 18.00 uur vind je het niet vermoeiend een volle dag werken? nou ik was eindelijk sinds 7 jaar weer aan het werk,ben al die tijd huismoeder geweest beviel me ook prima,maja we redden het ook niet meer kwa financieel dus ik wil wel verder gaan zoeken idd
Hey dames Kom ook regelmatig kijken maar post eerlijk gezegd ook niet elke dag, week iets... Dus ga proberen mijn best te doen he ! Vandaag in week 11!! Nog 1 weekje en ben de eerste 12 voorbij Eindelijk he!! Heb enkele heeeeelllleeeee mooie echo's gezien!!! Doet toch telkens iets met je he! En ja ik ben ondertussen ook werk kwijt eigenlijk al van int begin maar is beetje mijn eigen fout, ik ga poetsen bij mensen thuis en had elke dag een post maar telkens 30-45 min rijden, dus gevraagd voor andere posten dichter bij huis. Dus zij zoeken vervangers voor mij maar vonden ondertussen geen andere posten voor mij, nu was ik zo ziek in het begin dat ze het snel doorhadden hebben toen op de man af gevraagd ben jij mss zwanger en ja kan niet liegen en voila heel toevallig vonden ze geen posten meer en ja na 1.5 maand thuis te zitten mag ik er niet meer aan denken dat ze nog zoeken he... Ach ja zoals jij zegt aan de andere kant kan je extra wat thuis doen, ook al gebeurd dat niet echt, rust eigenlijk meer... Ben soms zo moe van niks te doen hahahaha En ja ik zat bij de eerste zw ergens anders, en hadden daar ook een hecht groepje maar daar kon je chatten. Maar nu na 3 jaartjes blijven er van de 12 mensen mss 3-4 over waar ik nog wekelijks mee praat Sorry een heel bericht over vooral mij... Wie mag er gauw een echo laten nemen? Wie doet er npm? Hier de 4de juli... Hopelijk kunnen ze dan een mooie Nub echo maken Of kan ik goed kijken... Wie gaat er een 3D echo laten maken? en op hoeveel weken ongeveer? GRoetjes Jasmin
@Eendje balen dat je ook geen werk heb,lullig hoe ze dat dan doen he,hier geen npm,en ook geen 3d heb ik ook nooit bij de andere 2 gedaan,volgens mij kijk je ze in het begin en later niet meer, hier alleen een echo gehad met 8 weken en 1 dag,ik zou nog wel graag een echo willen eigenlijk ook al hoor ik het hartje nu zelf,
Leuk seg hoor je hartje zelf al? Heb ook al gedacht zo een angelsound aan te kopen of te lenen Moet zalig zijn he... Ja die 3D zou ik in het kadertje willen steken voor meter en peter. Heb het bij de eerste ook niet gedaan, maar enkel omdat ik te laat was, ze zeiden dat het niet meer mooi ging zijn wegens plaats gebrek groetjes