Goh is hier gezellig vandaag Seg eens vraagje, zien of ik de enigste ben... Moet elke dag mijn haren wassen :s Ze hangen er echt flets bij en vind vettig-achtig... Hebben jullie dit ook? Heb altijd zelfde shampoo dus denk niet dat het is... Maar goed Angelsound, heb eentje besteld voor te lenen, is wel redelijk kostelijk dus mss zeg ik hem af want heb ondertussen gevonden voor te kopen voor 30 euro en die kost al 89 euro voor 3 maanden... Wie mag er deze week nog echo maken? En mooie buikfoto seg!!! Ik doe het ook nog niet *bloosd* Heb ook nog wat rolletjes van de vorige maar vind wel dat je mooi het verschil ziet tss mijn vet buik en toch al het babybuikje dat groeid Voila ik ga al vroeg in bed, slaapwel meiden tot morgen!!! doeiiiiii
minim mooi hoor! vette haren, mwah, een beetje, maar ik was zowiezo elke dag mijn haar... hebben jullie gekke eetgewoontes ineens?? ikke wel, ik drink jus dorange terwijl ik dat niet lust en ik eet ijs...
Had ik ook bij m'n dochter... dus wie weet een meisje en bij mij... ik wil CHIIIIPPPPSSSS EN CAKKKEEE
MiniM, mooi hoor! Hier ook veel sneller vet haar... Dat had ik bij m'n dochter ook. Qua eetgewoontes: vorige keer vooral zin in zuivel en nu in fruit
Dat is zo gek nog niet! Hier vooral veel snoep en koek maar dat heb ik altijd al.. al 3.5 kilo aangekomen! Verder nog niks geks hier. Ik ga slapen ben weer is moe haha tot morgen Liefs En hopelijk geen dromen over exen haha vooruit doe mij dan maar jan smit
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/276226-vertel-hier-meest-leuke-gekke-nare-genanste-droom.html Op dat topic staan echt de gekste dromen van allemaal zwangere vrouwen. Heb er echt hard om moeten lachen. En raar maar waar veel vrouwen dromen over nick en simon, seks en horror/bloed haha! Ik hou nu veel van nectarines, friet en de simpele hamburger van de mac en brood met pindakaas en suiker. Verder lust ik geen cola meer en watermeloen ruikt ineens zo vies. Verder af en aan misselijk iedere keer bij ander voedsel. Is geen pijl op te trekken.
Goedemorgen dames, Ik ben weer vroeg uit de veren, moet dan ook vroeg beginnen (6uur) maar ben dan ook weer om half 1 klaar! Ik heb ook heel snel last van vet haar, en ook als ik onder de douche sta met koud/warm water, lang/ kort douche verga ik van de jeuk over mijn hele lichaam! Word er gek van! Hier vanmiddag weer om half vier de echo, en moet zeggen ben best wel weer zenuwachtig! Gisteravond verjaardag van mijn lieve papa gehad en iedereen stond van wow wat een buik al voor 11 weekjes! Borsten gaan ook weer meer pijn doen en de moeheid neemt ook weer enorm toe! Daar baal ik wel van van die moeheid, want wil gewoon weer me ding kunnen doen s'middags! Maar het is niet anders! Als de echo weer goed is vanmiddag zet ik uiteraard weer een mooie foto hier neer van de kleine hammie! Meiden een fijne dag en tot vanavond! xxxx liekje
@Antares vervelend van je misselijkheid, @wen ik snap ook wel dat somigge meiden afstand willen houden vooral als ze idd nog geen echo hebben gehad,en idd veel nare berichten hier lezen,dat maakt je gewoon mega onzeker, en ik heb de goedkoopste angelsound hihihi,en die doet het perfect zijn nieuw volgens mij 29,95 hoe was je echo trouwens? @Ninja het is idd erg klote,maar heb er vrede mee,niet op de manier hoe het is gegaan,maar ik wil niet eens voor zo'n bedrijf werken die de mensen zo behandelen, hier hoorde ik onze baby zijn hartslag met 10 weken en 3 dagen,ook niet eerder geprobeerd, @Delilah ik laat het eerst zo ff,en ga gewoon snel verder kijken,owwh leuk pret echo met 16 weken,en geslachta bepaling,wij gaan zowiso ook m16 weken geslachts bepaling doen mooie buik foto's @Escal nee ben ernog niet achter aan gegaan,kan ik vadaag wel doen kijken wta het uwv zegt,fijn dat je echo goed was meis! @Marije owh spannend weer een echo meis!veel plezier @Stoffeltje ok thnxx ga het eens proberen,als ik de tel maar niet kwijt raak hahaha @Eendje mijn haar is ook sneller vet nu,en heb ook meer haar uitval, @miniM Mooie buik foto's @Moi nee nog geen gekke eet gewoontes ontdekt hihihi @Hammelientje pff vroeg moest je er uit zeg,spannend hoor altijd weer een echo,veel plezier!
Gezellig dat het nu wat drukker word hier Gisteren is mijn moeder hier geweest,en ff lekker geshopt voor kleiding goed geslaagd ik wil ook nog zo graag een echo,
Goeie morgen allemaal!! Hammelientje heel veel succes met je echo vandaag! Je bent in elk geval al vroeg uit de veren! Nadesy shoppen voor kleren is echt super leuk nu he! Hier ook al onwijs veel gekocht (3 broeken en een rokje) en wat heb jij allemaal ingekocht? Babymaken ik zal als ik meer tijd heb ook eens wat verhalen lezen want moet zo gaan werken helaas! Vind hier de verhalen al erg leuk hoor hihi Verder ben ik het even kwijt en ga ik haasten want moet over 25 min weer aan de slag! Liefs
Goedemrgen, Succes hammelientje! Hier ook geen rare eetgewoontes, hoef alleen geen frisdrank meer. Moet gaan werken maar ben weer zooooo me hoop echt dat dat binnenkort minder is hoor.