@minim, ze geven nog geen garantie op de geslachtsbepaling, dat doen we pas vanaf 20 weken. Maar de kans is zeker aanwezig dat ze het al kunnen zien. We vonden het gewoon leuk om tussen deze echo en de 20 weken echo er nog 1tje te hebben. Bewust voor 16 weken gekozen, anders zit het zo dicht op de 20 wkn echo. Zien ze het bij 16 niet, dan hopelijk bij de 20. Na de 20 wkn echo, gaan we ons kenende nog wel een paar keer voor een pretecho. Vondt het zo cadeautje die echo, wil het zo vaak mogelijk meemaken. En wat leuk dat jullie de namen al weten, wij hebben er een hoop die we leuk vinden. Maar zijn er nog uit welke... Vind het best lastig..
@Escal owwwwh wat een moppie zeg! @Wen ja heb 2 jongens namen en 1 meisjes naam al hihihi of wij hahaha maar 16 weken doen toch al veel mensen een geslacht bepaling wij gaan het ook doen @Jannie meis doe rustig aan!
HIer net bij de jurdish advies gedoe geweest haha, maar omdat ik in fase a zat konde ze het maken om gewoon doei doei te zeggen maakt niet uit welke dag elke dag mocht,zelfs als je ziek bent,pff lekker krom maar helaas waar maja nu weet ik wel hoe of wat
@nadesy, balen meid! fase a is inderdaad een vervelend contractje (als je het zo al mag noemen, is meer een verlengde proeftijd..) succes, komt ff zwaar op je dak, vooral in deze fase van je leven. @jannie, goed dat je naar je lichaam luister meid, vooral blijven doen! dan maar het huis even wat minder aan de kant @namen, wij hebben de jongensnaam nog van de vorige zwangerschap en hebben sinds kort een meisjesnaam die het nog wel eens kan gaan worden. we willen niet weten wat het word dus moeten ook echt twee namen hebben. @all, tnx voor de leuke reacties!
dank je! hmmz...wil je foto zien waar ze niet zo mooi meisje is...(zijn de meeste foto's...ze is niet fotogeniek helaas hahahaha) kwam hem net tegen met zoeken naar recente leuke foto...ghehehe carnaval vieren op de psz...kleding uitgedaan en toen zo hier verder rommel gemaakt met papa (ik moest werken, en manlief kijkt echt nergens naar hahaha)
Ja....werd rood geboren! nu rossig/blond. Mooi!! Ff kijken of ik een foto heb van net na de geboorte waarop je goed kan zien hoe rood ze was....Vk droogde ze af...en heel verbaast kijkt ze mij en manlief aan (beide donker haar) tis een rooie!! whahaha lag dubbel!
mooi he! let niet op haar gezichtje...zo zag ze er na 1 nachtje al uit....krabben zei de kraamzorg, maar achteraf denken we dat ze een bacterie aan het bestrijden was....ook omdat ze die vlekken over heel haar lijfje had....
@Antares hahaha geweldig, hier ook een rossig kind het zit wel in de familie Opa Oma Tante me moeder is erg Jaloers hihi
ja hier ook de oma hoor aan vaders kant en zijn oma ook...en ik was vroeger ook rossig (ben nu heel donkerblond) Hihi, als ik zo die foto's bekijk zo klein...die hydrofiel doek....daar kan ze nu alleen haar hoofd mee drogen!! hahaha, zo grote meid al..
Ik zie dat jullie prachtige kindjes hebben Ik spam ook maar effe mee!! Mijn zoontje!! Oja ik heb het hartje gehoord met de angelsoundPrachtig zeg
Nou dan kan ik niet achter blijven, dit is mijn kind 10 jaar jong, en heel braaf, slaapt door snachts, en is heel aanhankelijk.. Luistert als de beste en wandelt graag