dan ook mijn grote trots maar showen mijn 3 mannen! Bekijk bijlage 161872 vorig jaar juni, vakantie terschelling
Thanks ladys voor de lieve reacties op mijn echofoto's! Ben er zo mee, ben de hele dag al in de zevende hemel! @Namen voor een meisje hebben we al een paar jaar een naam en die hoor je niet vaak! Voor een jongen vind ik het toch wel lastiger, omdat we daar ook een aparte stoere naam voor willen! Hier een foto van mijn drie kindjes
hihi al die leuke foto's he!!! Noah is op die foto 2.5 Is ondertussen van 16/06 3 jaartjes Voor namen zijn we er ook nog niet volledig uit, hadden voor eerste kindje meteen meisjes naam (Febe) en geen jongens naam... Op 32 w zei de gyn oeps verkeerd gekeken is iets bijgegroeid... Was dus jongen en dan stress stress LOL Keken op een dag naar die verfilming met jim Carey van de Ark van Noah en voila Vonden die zo heel gepast Nu dus weer een naam voor een meid (mijn grootmoeders naam, Milania) Vind die naam echt PRACHTIG!! Maar voor een jongen zijn we er nog niet uit, ik zou graag Milan nemen maar mijn mannetje hoord die niet zo graag... Dus nog even nadenken groetjes Jasmin
@Ninja wat een stoere vent!owwh gaaf dat je het hartje ook heb gehoord @Moi wat een knappert hihihihi, @Jannie bij jullie ook allemaal mannen gaan we nu voor een meid? @Hamellientje wat een lieverds
nadesy omdat jij het pas zei dacht ik nu kan ik het ook wel eens proberen haha en ik had ook z,n geluk als jij hihi zalig z,n ding in huis. Ik had hem uitgeleend aan het nichtje van me vriend dus met een smoes terug gehaald haha moest er wel eerst een andere batterij inzetten en goed schoonmaken...ik leen nooit meer iets uit haha
ja ranzig is dat he! als ze het dan niet goed schoonmaken idd, maar gaaf dat je het hartje hebt kunnen horen
grappig had jouw een stuk ouder geschat en meer donkerblond ofzo kort haar haha raar dat je z,n idee bij iemand hebt he haha
@Ninja en bedankt he ben 27 hahaha owwh leuk een foto van jou ook ja had jou wel donker verwacht leuke foto
haha nee niet die blonde haha. 19 was idd vroeg haha maar wel leuk mijn mama was ook 19 en nu heb ik altijd een jonge mama hihi
ninja, de skihut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! denkt terug aan die tijd...
haha was gezellig ik was er nog nooit geweest maar een vriendin woont daar en vandaar dat we daar beland zijn haha. Ik kom zelf uit brabant
nadesy, mijn man zegt dat het een meid word.. zou het wel leuk vinden... zelfs mijn katten zijn mannelijk..... een foto van mij staat in mijn album... en er moeten ook nog ergens trouwfoto's op zp van mij rondzwerven.... net lekker gedouched en opgetut.. zo lekker uit eten met mijn schoonzusjes.. daarna de stad in ff kijken wat we gaan doen.. er is een 1of ander festival in de stad met oa gordon en nog meer bekenden.. en anders word het een filmpje... de zon schijnt.. hopelijk blijft hij dat doen....