Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja jemig idd lekker aso zeg!en jij kon er gewoon niet uit met de auto als het moest!,ik had er een foto van gemaakt en idd de politie gebeld net als of gedaan dat je weg moest,stel je voor dat je een stukje verder moet lopen! Hun willen toch 3 auto's pfffffff

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jij bent er vroeg bij haha,

Maar de politie is gebeld!!! ze wouden eerst niet komen maar de buren maken niet open.
    En uitgelegd dat het nu al 10x is gebeurd in de straat. Nu maar wachten tot ze komen zucht....

Mijn vriend is echt super kwaad haha die moet nu gaan werken. We hebben een tuinstel aan hun uitgeleend dat wil ie ook al gelijk terug.

Oja goedmorgen trouwens!!!

Ik ga dadelijk winkelen met me moeder en sem heerlijk met 35 graden hha

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo de politie is weg nou wat een drama zeg.
    De buurman werd dus kei boos op ons???

Hij heeft nu met heel de straat ruzie maar het lag allemaal aan ons dat we nog nooit problemen hadden gehad in de 7 jaar want wij volgden de regels van de straat nee dat heet gewoon netjes en vriendelijk zijn na je buren toe.

Hij moet rekening houden met de rest met zijn 3 auto,s de rest niet met hem. Hij krijgt wel een dikke bekeuring haha net goed. Iedereen was toch maar een lul in de straat. dat ze maar snel gaan verhuizen.

Ze hebben een licht gehandicapte zoon en dat gebruiken ze nu als smoes terwijl die nooit in de auto mee gaat maar altijd met een bus gebracht word. En bovendien staan ze ook voor ons huis geparkeerd

4. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Goedemorgen dames nou Ninja lekker verhaal weer van de buren! Hoop dat ze nu normaal doen! Ik moet zo naar de bedrijfsarts toe! Ben best zenuwachtig! Xx

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja erg dat ze hun zoon gebruiken!moeten ze een pakeerplaats aanvragen speciaal daarvoor bah!

@Hamellientje succes meis!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Niet zenuwachtig zijn joh gewoon je verhaal vertellen en niet over je heen laten lopen.

Ik kan trouwens al 2 dagen het hartje niet vinden met de angelsound. Daarvoor heb ik het 2x kunnen horen. Volgende week de echo vind het we een beetje eng eingenlijk

7. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Hammelientje veeeeeel succes meid!!!

@ iedereen ik ben immuun voor kleine kinderen ziektes en voor tox. dus ik mag filet gewoon eten ook eigenlijk steak medium rauw enzo , maar dat eet ik nu wel niet, ik eet heel af en toe eens broodje filet maar doe dit niet elke week zei dit al maar moet me telkens toch weer verdedigen he... Ik vraag jullie eigenlijk ook niet of jullie roken ofzo en dan zit heel de tijd te preken over dat dit slecht is enzo? Het is niet mijn eerste zw ik doe niks anders dan mijn vorige dus denk eigenlijk wel dat het goed komt he... En nee natuurlijk niet immuun voor medicatie he ;) Dat zou echt wel makkelijk zijn, enkel tegen kinderziekten, die je tijdens de zw kunt oplopen en fataal of zeer gevaarlijk voort kleintje kunnen zijn, en toxoplasmose ;)
    @ Wen zoals, goh weet ni meer wie sorry, al zei verse mayo mag niet, maar die gekocht in de winkel mag natuurlijk :) dit is bereid met nog vanalles en is dus niet zo erg, wel geen kilo's eten he :p Zou nogal verdikken LOL

@iedereen mensen wat is het hier warm!!!! puf puf!! en het zit binnen dus zit hier in shirt en onderbroek :p niet uit te houden joh!!
    dat het maar beetje regent om af te koelen!

Hier vrijdag npm en ben ook wel benieuwd!! hopelijk goede score...
    Met die 1/300 moet je dan verder onderzoeken of valt dit nog goed? Had bij Noah 1/12000 dus moest me zeker geen zorgen maken zei ze, nu bij dit wondertje weten we het vrijdag...

Groetjes
    Jasmin

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja dat maakt je gelijk heel onzeker he meis,

@Eendje hoe ben je er achter gekomen dat je er imnuum voor bent.wel handig,:D ik rook gelukkig niet,heb ook altijd een hekel eraan als mensen zeggen ik ga gelijk stoppen als ik zwanger ben en vervolgens niet doen,ja verslaving snap ik heel goed,maar je wilt toch het beste voor je ongeboren kindje

9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Dat is hier in belgië standaard he moet de eerste keer dat je op controle gaat bloed laten prikken, daaraan zien ze het. Moeten jullie dit niet doen?

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Ik wil ff laten weten dat ik stop met lezen en reageren op dit forum. Ik krijg het niet voor elkaar om te reageren omdat ik als ik iets gelezen heb, alweer vergeten ben wat ik wilde reageren.
    Verder zijn er teveel andere dingen gaande en heb ik ontzettend veel moeite om te genieten van mijn zwangerschap (alweer....). Daarom heb ik heel veel moeite met het geluk van anderen (ik weet het, enorm ego...).
    Ik hoop dat jullie een goede zwangerschap hebben en als het allemaal weer beter gaat, zien jullie me misschien nog wel terugkomen.....

Groetjes en veel succes verder,
    Elleke

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje ja hier ook bloedprikken,maar zou niet weten of ze daar ook op controleren

@Doglover jammer!succes/sterkte met alles

12. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk

Een vriendin van mij woont ook in BE. Zij heeft mij ook verteld dat het anders gaat dan in NL. In NL prikken ze daar volgens mij niet op. In BE prikken ze bijvoorbeeld ook op zo een bepaalde ziekte (weet niet meer hoe het heet) die gevaarlijk kan zijn voor de zwangerschap en daar testen ze in NL vanwege de kosten niet op ...

13. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Ja hier in BE word je echt op vanalles getest, ik denk dat ik bij vorige zw zonder te liegen zeker 10x bloed heb moeten laten prikken, want er zijn zaken die in een bepaalde week geprikt moeten worden... Maar zo weet men wel meer he. Liever wat meer prikken en zeker zijn he.

groetjes

14. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    @ ninja jeetje wat een verhaal zeg. Hier gelukkig allemaal leuke en goede buren. Nu kunnen ze wat maken omdat ze op jou oprit staan maar volgens mij mag je zo veel auto's op parkeerplaatsen zetten als je zelf wilt. In dat geval heeft het waarschijnlijk geen zin om de politie in te schakelen?

@ hammelientje je hebt nu denk je gesprek bij de arbo arts al gehad. Hopelijk is het meegevallen en kun je echt aan je zelf denken de komende tijd.

@ eendje misschien vind jij je het gek dat je jezelf moet verdedigen maar ik vind het een enorm vreemd verhaal. Rauw vlees eten heeft niets met een kinderziekte te maken of zie ik dat verkeerd? Ik heb nog nooit gehoord dat een vk zegt dat je dat allemaal lekker moet eten als je daar zin in hebt. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat je er aan toe geeft als je weet dat het "eventueel" slecht zou kunnen zijn. Dat vind ik hetzelfde met roken en drinken. Iedereen heeft hier duidelijk een eigen mening over. In elk geval bedoel ik het niet aanvallend maar ik geef mijn mening en ik vind het vreemd.

@ doglover jammer dat je weggaat. Toevallig heb ikook al een dag of 2 niet gereageerd omdat het even te veel moeite is vanwege vermoeidheid. En ook ik vergeet op wie ik allemaal wilde reageren. Nu kom ik er achter dat je onderaan gewoon alle eerder geplaatste berichten kunt terug lezen. Ze denken dus wel aan ons hier:D

Hier komt het inmiddels met bakken uit de hemel. Gisteren heb ik een hele zware dag gehad. Ik ben echt een zon lief hebber maar heb me braaf onder de parasol gehouden. Heb heel de dag veel gedronken maar echt super erge hoofdpijn gehad. Gelukkig redelijk geslapen en nu lijkt het over te zijn. Verder begin ik maagzuur te krijgen iemand nog handige tips?

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hier ook mega hoofdpijn , en zo vreselijk misselijk allemaal sinds gister avond laat. Voel me vreselijk. Vandaag nog steeds, heb me ook ziek gemeld.

@ninja, wat een droppie. Mooie foto ook.

@doglover, gewoon aan jezlef denken hoor. Zp moet geen moetje worden, maar iets voor je lol. Je kan ons later altijd weer vinden. Suc6 met alles meid!

16. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Mek nee van die kinderziektes heb je echt groot gelijk maar weet je eigenlijk waarom je geen rauw vlees mag eten? Omdat er een bacterie toxoploasmose of weet nu niet net hoe het heet inzit, daarom worden wij in Be nu net getest op dat met die kinderziektes EN toxoplasmose... Heb het toch uitgelegd he? En door die tox kan je kindje ziek of zelfst blind geboren worden,... Ik weet dit allemaal maar ik EN mijn ongeboren kind ben er immuun tegen. En nog eens ik eet het echt maar af en toe denk op de hele zw al 2 broodjes... En sorry maar weet het is jou mening maar ik moet telkens hetzelfde herhalen he. Lees anders eerst eens iets over toxoplasmose en waarom men geen rauw vlees mag eten tijdens de zw... Ik weet het is waarschijnlijk niet op mij bedoeld maar het is wel telkens tegen mij he. Mss beter mijn mond int vervolg houden en enkel nog lezen wat andere schrijven. Dat het verschil van jullie testen en de onze zo groot is en daardoor jullie minder weten kan ik ook niks aan doen he. Maar ik weet heel goed wat ik wel of net niet mag. En ik ga er niks aan veranderen. dit is echt de laatste keer dat ik nog over dit een bericht schrijf... Lees er eerst iets over voor je u mening uit. sorry dat is nu mijn mening.

17. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Hey lieve lady's, nou ik ga vanaf morgen nog maar 60% werken! Ik mag nog maar 3/4 uurtjes werken op een dag en alleen nog maar aangepast werk doen! Ben zo opgelucht, en ben blij dat de ba en mijn chef nu eindelijk voor 100% achter me staan! Mijn chef zag me nu in gewone kleren en zei kanonnen liek je bent echt dik! Toen zei ik ook snap je nu waarom ik zoveel last heb met alles? En elleke jammer dat je stopt, maar je moet doen wat je zelf wil! Nou meiden ik ga weer naar huis zit f bakkie te doen bij mijn ma xxxx

18. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Hammelientje fijn seg!!! Geniet er dan maar van!!! :) :)

19. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    even spammen!

Mijn buikje vandaag met 12wk+3dg:p

20. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011