Hoi meiden, Wat fijn dat jullie nu de 12 weken-grens gepasseerd zijn. Voelen jullie je allemaal goed?? Heb vandaag eindelijk een banner gemaakt, dus ga er weer meer in geloven. Vrijdag mag ik voor een echo...ben zooooooooooo benieuwd. Allemaal heel veel geluk met jullie zwangerschap...ik kom zo af en toe wel even spieken hoe het met jullie gaat
Ha meiden, Ben weer ff online na een gezelllige familiedag gisteren. Ik dacht, ik zal wel veel bij te lezen hebben maar jullie hebben je goed ingehouden Nadesy, beterschap met je verkoudheid! Moi, fijn dat je niet midden in de nacht eruit hoefde. Succes met de drukte vandaag! Pompelmoesje!!! Wat een goed nieuws!!! GEFELICITEERD!!!! Blue, ik duim dat alles goed blijft gaan!
@ pompelmoesje: gefeliciteerd... Ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan... Ik duim heel hard voor je.. @ Blue: Spannend zeg, vrijdag echo.. Ik hoop dat deze een heel mooi kloppend hartje laat zien.. en dan een mooi Maart kindje.. Ook heerlijk... Probeer ervan te genieten.. Hier een erg vermoeiende nacht gehad.. Hebben tot bijna half 4 in het ziekenhuis gezeten met mijn vader.. Hij is uiteindelijk opgenomen.. ze denken aan een longontsteking.. dus ff afwachten nu.. Maar ow ow.. wat ben ik moe.. pfff.. en dan hebben we vanmiddag nog een feestje/ BBQ
Blue, ik duim voor een schitterende echo vrijdag!!! Lauw, jeetje, dat is inderdaad vermoeiend. Ik hoop dat het goed gaat met je vader! Moi, gezellig al die eters hihihi. Nou ja, je moet maar denken, liever heel veel te doen dan helemaal niks..... MiniM, ja, goed he? Ik vond ook al dat ze zich goed hadden ingehouden Hier net m'n dochter willen tillen en het schoot me in m'n buik! Deed echt heel veel pijn....pfff. Gelijk zorgen natuurlijk... Ik wou dat ik de doptone al had, dan zou ik meteen even luisteren. Ik wou morgen even kijken bij de kijkshop, maar daar hebben ze er alleen nog eentje die vanaf 20 weken is. Klopt dit wel?? Wie weet dit toevallig?
Meiden gefeliciteerd!!!! En vanaf deze kant heel veel klavertjes 4 voor een gezonde baby!!!! @lauw Hopelijk knapt je vader snel op! @ marije Ik zou als ik jou was ff op MP kijken. scheelt een hoop geld en wie weet woont er iemand bij jou om de hoek die er 1 te koop heeft staan! succes! Hier alles rustig, lekker weekend achter de rug. Kleine meid is wel behoorlijk druk en luisterd wat matig, dus ben nu wel afgedraaid. En er staat deze week een 40 urige werkweek voor m'n neus. 2 diensten door de week en het weekend 2x 12 uurs diensten. Pff wordt al moe bij het idee Oja @Moi fijn dat je misselijkheid weg is. (of had ik dat nou verkeerd gelezen? Twijfel tussen wen en jou )
Bedankt voor de antwoorden. Ik kan er eentje lenen bij m'n vriendin, die heb ik de vorige keer ook geleend. Maar ik heb geen geduld meer....
joh wat een gekletst meiden hier durk weekeinde achter de rug, drie dagen gewerkt en mijn kleine meid heeft de 6de ziekte dus ook drukke nachten/ dagen. niet heel veel tijd dus. huis is er een beetje bij ingeschoten *blush* wat hebben jullie trouwens allemaal lekkere dromen! ik droom alleen rare dingen. zaterdag nacht droomde ik dat ik sem vergeten was bij mijn dementerende oma die een lieve maar uhm ja hoe zeg je het, rare, omgang heeft met kleine kinderen. moest minimaal 1 uur rijden eer ik weer daar zou zijn!!! werd helemaal bezweet wakker! geef mij dan maar die andere dromen om bezweet van wakker te worden haha verder alles goed met iedereen? hier last van rommelende darmen en donderdag weer echo !
De 6e ziekte is gevaarlijk voor de eerste helft van zwangerschap.. neem aan dat je hiervan op de hoogte gebracht bent?
Ooh ja ik ga niet op vakantie dit jaar! Lekker shoppen voor de beeb denk. Gewoon lekker wat dagjes weg enz
dat is de 5de ziekte, gelukkig. ben naar de ha geweest om na te laten kijken welke van beide het was. 6de is ongevaarlijk voor zwangerschap en baby, 5de voor tot 20 weken wel gevaarlijk. toch bedankt, lief van je!