Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja dat bedoel ik idd!ik bedoel veel meiden tonen hier ook interesse in de andere meiden,dan is dat leuk om dat ook soms terug te krijgen hoef niet altijd want iedereen heeft zijn drukke dagen natuurlijk

en het was ook uit bezorgheid dacht echt dat er wat was met haar,vandaar dat ik keek wanneer ze voor het laatst op het forum was geweest maar toen zag ik dat ze gewoon elke dag kwam,en dus de bezorgheid van mijn kant naar haar toe helemaal niet nodig was gelukkig!en nogmaals bedoelde het echt niet lullig maar deed me verhaal gewoon even hoe IK mij daar in voelde

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    o zag je laastse reactie niet whaa..

OOO ik heb teveel gegeten pffff nu pijn in me buik. Maarja wel lekker gesmuld 1 broodje brie en een broodje gezonde jammie van de bufkes.

Ik was net bij de kv en de etos. Eerst wou bij de kv al z,n oud wijf voorschieten maar dat was niet gelukt. sta ik bij de etos zijn er 2 kassa,s open maar staat er 1 lange rij. Bij 1 kassa waren ze kaddo,s aan het inpakken dus daarom duurde het lang. Komt en z,n oude vrouw langs me staan terwijl er nog 10 wachtende achter me stonden. En steeds ging ze wat verder naar voren staan. Toen was ik aan de beurt schoot ze gewoon voor..... nou dacht het niet vrouwtje(sem was ook al zo vervelend en aan het krijsen in de winkel dus ik wou ook naar buiten) die kassière pakt die spullen van die vrouw aan ik dacht wat krijgen we nou. Dus ik ga voor haar staan ik zeg sorry mev maar ik was toch echt eerst en geef me spullen af aan de kassiere en dat gezicht van haar haha. Ja kom zeg 2x op 1 dag dat mensen voor schieten. Kwam ze naar buiten gelopen heb ik toch effe de waarheid gezegt hoor. Dat ze niet voor moet schieten. Scheld ze me gewoon uit pfffff ja ik was in staat om haar in het gezicht te meppen hoor. Ik was maar een trut enz bla bla kom op zei schoot voor. Als sem er niet bij wa had ik dr wat aangedaan hoor. Die oude mensen(denk 60) van tegenwoordig...

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja mijn vriendinnetje is opgenomen in het zh met bedrust. ze is nu 38 weken. Snap niet dat ze het kind niet halen hoor. Hij weegt al 7,5 pond en ze heeft een te hoge bloeddruk en + in de urine.

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja pfff erg he somigge,goed gedaan hoor somigge denken dat de hele wereld van hun alleen is,helaas is dat niet zo!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou dat snap ik ook niet,mij leide ze toen bij de 1e al in met 36 weken en 6 dagen en de tweede met precies 1 dag voor de uitgerekende datum,omdat ik al 3 cm ontsluiting had voor niks gekregen :D

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    alleen door de hormonen ben ik wel wat sneller opgefokt haha normaal zou ik denken tel tot 10 en dan is het weer over maar nu kan ik al dat onrecht niet hebben haha.

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Whahahahaha nou dan moet je mijn man niet hebben en die is niet eens zwanger :p

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Toen ik zwanger was van sem gingen we 1x winkelen in roermond outlet en toen stonden we te wachten op ene parkeerplek en opeens reed er z,n vervelende duitser in dat vak. Nou toen ben ik ook uitgestapt en gezegt dat het niet normaal was. Begon ie moelijk te doen toen heb ik heb echt een klap op zijn bek gegeven ooooo schandalig gewoon haha. Normaal zou ik dat echt nooit doen

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Oeee Ninja! hahahahaha

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hebben jullie al je nub na laten kijken... Ik heb het gedaan tot nu toe 1x een jongen en 1x een meisje ben wel heel benieuwd hoor.

Stiekem hoop ik zo op een meid. Maar ik ben ook kei blij als het een jongen is hoor maar denk dat ik daar wel aan zou moeten wennen. Wij willen echt maar 2 kids en dan het ideee dat ik nooit een dochter zou hebben dat zou ik wel effe moeilijk vinden denk ik.

Eigenlijk best krom want een jochie is ook zeer gewenst hoor

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    achteraf schaam ik me zo daarvoor haha maar ja...Ik hoopte wel de hele tijd dat ik hem niet tegenkwam haha

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ninja, ik zou ook echt tot 1000 moeten tellen bij zo actie, 60 of niet. Jij bent zwanger, kom op!!! Het is bij ons in de winkel nu ook zo erg tijdens de uitverkoop. Mensen zijn zo brutaal, niet normaal. Merk wel dat me lontje iets kleiner is nu ik zwanger ben..:p

Bevallingen, inleiden e.d. :( Ik ben nog een groentje met ons eerste kindje, heb jullie hulp straks hard nodig. :)

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja nou mijn laatste echo lag hij/zij gedraaid dus denk niet dat er een nub te zien is,

tja ik ken je gevoelens wel daarin,ik wil ook zo graag een meisje hebzelf 3 broers nu 2 zoons geweldig hoor een jongen,maar owwwh ik wil graag tutten hahaha ik denk dat as de 2e een meisje was geweest dat er zowiso geen derde was gekomen,want die zat wel in de planning,maja als het nu weer een jongen word alleen maar leuk ook,3 jongens 4 met man erbij en 1 vrouw is ook wel weer apart en mooi :D

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

hihihihihi,eerste kreeg ik een lintje ingebracht soort van tampon,die deet gelukkig zijn werk,tweede keer wel via infuus maja ook niet erg hahahaha,iedereen ervaart de bevalling en pijn ook totaal anders,

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier mijn buikfoto met 13 weken

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ninja, oohhh ik kom echt niet meer bij van het lachen. Een klap in z'n bek verkocht. prachtig! :D Zal dat stiekem ook wel eens willen doen, maar vrees dat ik daar dan toch net een te grote poepdoos voor ben.

Maandag belde ze van het AD wat we hadden opgezecht, en ze belde nu voor de 3e keer terug om te vragen waarom, en of ik toch niet nog lid wilde worden. Nou uit het niks schoot ik ook helemaal uit me sloof, dat arme kind. Kon niet meer stoppen, toen ik ophing barste ik ook gelijk in janken uit. Manlief zat me met hele grote aan te kijken, en zei toen alleen maar, zwanger schat??? UUhhh ja, en nog harder janken.
    hahahahahaha klote hormonen ook.

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wen als het zover is moet je gewoon alles over je heen laten komen. dat werkt het beste. Ik heb nooit gedaan aan pufcurssusen,yoga enz maar sem is er gewoon uitgekomen hoor haha.

Ik zou eigenlijk met 39+4 ingeleid worden want bij de controle was de bloeddruk 173/113 veelste hoog dus. gelukkig besloot sem die nacht dat het welletjes was en de vliezen braken. gelijk weeen dus na het zh.
    Ontsluiting ging goed tot de 7 cm daarna ging het langzaam. Tot de 9cm en ik had al flinke persweeen die ik moest tegen houden pffff toen stopte de weeen ook nog eens grrrr aan het infuus toen kwamen ze weer erg snel. Gelukkig had ik een prik gekregen waar ik lekker duff van werd. En toen mocht ik eindelijk persen 30 min later was sem er.
    Het duurde z,n 12 uur en ja het deed zeer maar het was zo mooi en bijzonder

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Jij hebt ook al z,n mooie buik.:D

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha gewoon lekker laten gaan hoor haha.

Ik heb het op me werk wel eens dan zeggen ze iets wat me niet aan staat of ik ben er niet mee eens dan kan ik zo gaan janken z voor schut haha

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ben er ook niet heel erg bang voor, nou ja, soms dan..:)
    Maar hou mezelf gewoon steeds voor dat als ieder vrouw het kan, ik het toch zeker ook moet kunnen.
    Denk dat als ik rond de 6 a 7 maanden zwanger ben, ik me goed in het bevallen ga verdiepen.
    Probeer er nu heel eerlijk nog niet al te veel aan te denken.

Kijken jullie nu al moeders fijn terug op de bevalling, of als een drama??

Deel Deze Pagina